יום ראשון, 23 בנובמבר 2014

חורף כמה טוב שבאת.

מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת את החורף משתי סיבות בלבד : צעיפים ואודמים כהים. 
לא מתה על הקור המקפיא כל כך, מצד שני אני גם לא טיפוס של הקיץ.אני איפשהו באמצע כנראה.. בכל מקרה ,היום רשמית התחיל החורף (לפחות מבחינתי) וזו הייתה הזדמנות מצוינת להוציא את התיק שלי וליצור מראה שמזוהה כל כך עם המזג אוויר הקר הזה.
אחד הלוקים הבולטים שהולכים להיות השנה, זה המעושנים על כל גווניהם, אבל בעיקר אלו שמבוססים על צבעים חמים - חום, בורדו, יין וכו'..ואם אפשר לשלב ביניהם מה טוב!
וכמובן איך אפשר להזניח את השפתיים הכהות שאני כל כך אוהבת! לכן , אני מזמינה אתכן לראות איך עושים את האיפור הבא :
איפור : אולגה אלמליח



פירוט המוצרים :




פנים

מייקאפ - REVLON COLORSTAY #250 
בסיס לצלליות - פריימר לעיניים של TOO FACED 
פודרה- סטודיו פיקס של מאק
סומק - הצללות בלבד - בעזרת קוקה של איל מקיאז'
שימר- מאדינה מילאנו GOLD 

עיניים :

בסיס- צללית בגוון חום בהיר של מאק (לצערי זה בתוך פלטה כך שאני לא יודעת מה המספר/שם )
מעל בשקע צללית בגוון בורדו יין מאותה פלטה של מאק
בזווית הפנימית של העין- שימר מאדינה מילאנו הזהב
צללית שחורה של מאק
אייליינר של ג'ייד
עיפרון שחור של OFRA
מסקרה -REVLON

שפתיים:

CARELINE EVERLAST #712 המושלם

ונעבור לשלבים :

 1. לאחר הנחת הפריימר על העיניים, השתמשתי בצללית חומה בהירה כבסיס על כל העפעף עד השקע. טשטשתי מעל (לא חייב להיות מדויק ) 
2. ממשיכים לכיון השקע- צללית בגוון בורדו ,מטושטשת בעזרת מברשת טשטוש רחבה פנימה והחוצה בתנועות מעגליות
3.בעזרת מברשת זוויתית הנחתי צללית שחורה בפינה החיצונית ומשכתי אותה מעט כלפי מעלה .


*** שימו לב שכמו שכתבתי אין כאן דיוק מושלם כיון שאני אוהבת ליצור את הזווית רק לאחר הנחת הצלליות והמייקאפ (אם זה לפני המייקאפ אז בעזרת מגבון ואם זה לאחר המייקאפ אז עם ספוגית) לכן זה בסדר גם לצאת מהקווים :)

4.לאחר שטשטשתי את צללית השחורה ויצרתי זווית בפינה החיצונית של העין, אני יוצרת פס בעזרת אייליינר של ג'ייד (אפשר כל אייליינר אחר) ומטשטשת גם אותו בעזרת אותה מברשת זוויתית שאיתה הנחתי את הצללית השחורה, מבלי לקחת חומר.
את האייליינר הנחתי גם בפינה הפנימית של העין בלבד.
5. עיפרון שחור בתוך העין, מה שנקרא הקו המים .
6. לתיחום תחתון השתמשתי במברשת זוויתית וצללית שחורה יחד עם הצללית הבורדו שהנחתי בשקע, מה שיצר את ה"עישון" המושלם בתחתית העין.
7. שימר של מאדינה מילאנו הזהב (אפשר להשתמש בכל צללית מבריקה בפינה הפנימית לצורך הארה) ומסקרה על הריסים העליונות והתחתונות.

8.בלחיים הנחתי את הפודרה -קוקה, של איל מקיאז' להצללות קלות , אני מעדיפה שהפנים יהיו נקיות עד כמה שאפשר במראה כזה חזק, ומעל כמות קטנה של שימר להברקה עדינה.
9. שפתיים- בחרתי בגוון האהוב עליי השנה, של חברת קרליין מספר 712 הדו צדדי והעמיד. חובה להצטייד במסיר איפור טוב אחרת האודם פשוט לא זז ! 

ולסיום- המראה הסופי לפניכן 




אם עדיין לא עשיתן לייק לעמוד שלי ,אני מזמינה אתכן להצטרף ולהנות מעדכונים שוטפים, תמונות חדשות ,לוקים שאני יוצרת והמון טיפים שימושיים !

חפשו אותי בפייסבוק- Olga Elmaliah- makeup artist
או באתר www.olgaelmaliah.com

שבוע טוב!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה