יום שישי, 19 באפריל 2013

TOP 10- עשרה פריטי חובה בתיק האיפור האישי.

רבות נכתב על תיק האיפור האישי ומה הוא צריך או חייב להכיל. אז אני החלטתי לפתוח את התיק האישי שלי  ולהראות לכן קוראות יקרות פריטים שאני פשוט לא זזה בלעדיהם.
מי שמכיר אותי יודע שאני חיה ונושמת איפור בכל רגע נתון, אבל לא בהכרח מתאפרת בצורה אובססיבית.שגרת הטיפוח שלי מאוד פשוטה אך יחד עם זאת ישנם מוצרים שאני באופן אישי לא מוותר עליהם.

1. מוצר חובה בכל תיק איפור - מייק אפ.
תסלחו לי כל אותן הבנות שמתעקשות על איפור "טבעי ולא מתאמץ" ושמות מסקרה עם אודם אדום בלי בסיס. מבחינתי זה כמו לצאת מהבית בלבוש מלא אבל בלי הנעליים :) מייק אפ טוב ועמיד הוא הבסיס לכל איפור, בלעדיו המראה לא שלם ,חוץ מזה שכבר ציינתי בכמה פוסטים שמייק אפ ,בעיקר בימי הקיץ, משמש כהגנה על עורך מפני נזקי השמש .אני משתמשת ב2 גוונים של חברת MAYBELLNE AFFINITONE 24 גוון 030+048. העור שלי די רגיל ואלרגי למייק אפים עם הגנה גובה, לכן בחרתי במייק אפ אוורירי וכמעט בלתי מורגש של מייבלין עם הגנה 19.

2. קונסילר- תמיד רצוי להצטייד בקונסילר טוב. אני באופן אישי משתמשת במייק אפ מוצק של MAC ,למרות שמאז ההריון הכהות מתחת לעיניים רק הולכת ומתחזקת לי ...בכל מקרה, קונסילר טוב ישווה לך ברגע אחד מראה רענן ופראשי , כל מה שצריך זה לטשטש את הכהות/נפיחות מתחת לעיניים ולמזג עם גוון המייק אפ. אגב לשאלות נוספות לגבי הקונסילר - אתן מוזמנות להיכנס לפוסט שכתבתי בעבר :) http://olgloss.blogspot.co.il/2012/10/blog-post_19.html

3. פודרה- בגדול אני משתמשת בפודרה של חברת מייבלין, שקצת מביך לומר אבל גיליתי אותה די לאחרונה ורק בגלל שהייתי מכורה לפודרה השקופה של MAC. מדובר בפודרת אבן,דחוסה בגוון עור בשם AFFINTONE גוון 09 OPAL ROSE.האמת שלקחתי גוון אחד טיפ טיפה כהה יותר,אני בעלת עור בהיר יחסית עם נטיה לפיגמט ורוד מעט לכן בחרתי בגוון הזה.הפודרה נותנת כיסוי מעולה ליומיום, לא נראית "מסכתית" וכבדה על הפנים , והכי חשוב מקבעת מעולה את הבסיס! לאלו מכן שחוששות להשתמש בפודרה עם גוון, תוכלו לשים בתיק שלכן פודרה שקופה בתפזורת, אין לה גוון והאפקט נשאר אותו אפקט .

4. מסרק לגבות- כן כן. אמנם אני לא קוסמטיקאית אבל אני בהחלט מסתובבת עם מסרק לגבות בתיק שלי, גם כדי להוריד שאריות של מייק אפ/ פודרה שבטעות עלו על הגבה וגם כדי לסרק ולתת לה צורה יפה ומסודרת יותר ,ללא אפקט "הלבנה" כפי שזה קורה כאשר שמים מיקי אפ על כל הפנים ולא מורידים מהגבות.

5. עיפרון גבות- מכורה,מכורה,מכורה.  מודה. כבר קרוב לשנה וחצי אני משתמשת בעיפרון המ-ע-ו-ל-ה של חברת JADE בגוון SMOKE GRAY 12. מדובר בצע אפרפר היות והגוון של השיער שלי (הטבעי) הוא שטני והגבות בצבע שטני-אפור. אני בהחלט חושבת שזו המצאה גאונית , מאמצת בכל לוק, כמובן לא בהגזמה,אבל בצורה שבהחלט תכסה לי "קרחות" ופגמים כאלה או אחרים בגבה ותשלים לי את החסר.

6. מסקרה שקופה- תשאלו אותי למה? ובכן, לא לריסים. כן כן. אגב,אני משתמשת במסקרה עממית למדי של חברת WOW  והיא בעצם משמשת אותי לקיבוע הגבה לאחר סירוק ואיפור. הגבות שלנו נוטות להתבלגן לעתים לכן מסקרה שקופה זה פיתרון נפלא ,פשוט מסרקים עם המברשת ,טיפה חומר והגבוה מושלמת.

7איילינר- בתור אחת שכמעט ולא שמה צלליות ביומיום, אני כן משתמשת המון באיילינר. בתיק האיפור שלי אני מחזיקה 2. אחד למקרים בהם אני נורא ממהרת והשני לתקופות שבא לי קצת יותר להשקיע (בעיקר לאירועים,חתונות וכו') - האיילינר הראשון גם הוא של חברה עממית- תתפלאו, BEAUTY CARE. אם להיות כנה לגמרי, אחלה מוצר ליומיום, כמובן שמבחינת העמידות אין מה להשוות אותו למוצרים המקצועיים בשוק האיפור, אבל הוא בהחלט עושה את העבודה ב5 דק'.נוח לשימוש וזול.האיילינר השני הוא של חברת איל מקיאג' ,בגוון סגול כהה ולא שחור, שאני מאוד אוהבת. כמובן שמדובר באיילינר מקצועי לכל דבר,עמיד,שאותו מניחים עם מברשת זויתית (של הגבות) או עם מברשת ייעודית לאיילינר.

8.מסקרה- מוצר חובה בעיניי כמו שלא שמים מסקרה בלבד או סומק, ללא הבסיס, כך לא שמים בסיס וסומק ללא המסקרה. יחסי גומלין שכאלה :) כיום אני משתמשת במסקרה של חברת MAYBELLINE, האדומה- ONE BY ONE VOLUME EXPRESS כידוע יש להם סדרה של מסקרות כאשר הגוף הוא בצבעים- אדום,סגול וצהוב. אני בחרתי באדומה, שנותנת נפח ומעבה את הריסים ,כי זה המראה שחשוב לי בעיקר. אני רוכשת את המוצר הזה בעיקר בשנה האחרונה כי רציתי קצת לגוון אחרי כמעט עשור שלם שהייתי נאמנה לחברת לוריאל והמסקרה הקבועה שלי - LASH ARCHITECT. המלצה נוספת שלי - המסקרה של איל מקיאג' מעולה, שחורה-  TRIO. היא משמשת אותי גם היום בעיקר כשאני מאפרת.

9.סומק- תמיד אהבתי את הסמקים המבריקים יותר, שנים השתמשתי באדמה אינדיאנית של חברת JADE מספר 66, ולאחרונה עברתי לסומק של אותה החברה שנקרא ICON LACE BY JADE, שמכיל בתוכו כמה גוונים ,בעיקר צבעי אדמה כמו שאני אוהבת, על בסיס חום/אפרסק עדין שמתאימים לגוון העור שלי גם בקיץ וגם בחורף, דווקא בגלל שניתן לערבב את הגוונים או לבחור בעצם צבע אחד.אני מאוד אוהבת אותו גם ליום גם ללילה ובעיקר בגלל ההברקות ש הוא נותן .אגב-הוא מעולה גם כצללית :)
10. והמוצר האחרון להשלמת המראה בעיניי הוא גלוס- אני מאז ומעולם לא הייתי חסידה גדולה של גלוסים,בעיקר כמו אלו שהיו פעם לחברת JADE לדוגמא, שהיו נורא נורא דביקים וכבדים על השפתיים. לכן תמיד הייתי בוחרת באודמים על פני הגלוסים ואף פעם לא הרגשתי באמת חיבור נפשי למוצרים האלה,אבל,וכאן נכנס אבל גדול מאוד, עם הזמן הנוסחאות של הגלוסים השתנו, הם פחות כבדים על השפתיים, יש המון מבחר ובעיקר-צבעים. אני מאוד אוהבת את גוון הNUDE בכל צורותיו :) באודמים , בצלליות וכו'..גם בבגדים,בעיני זהו גוון מנצח , לכן מצאתי גלוס ,גם עמיד, גם "טעים" וגם בצבעים שאני אוהבת וכמובן לא כבד! מדובר במוצר של חברת OFRA , נוח לשימוש, בגוונים עדינים שלא משווים מראה מתאמץ מדי אך בו בזמן גם משדרגים נורא :)


ביקשתי מחברה שלי שתמיד נראית מעולה! להראות לי מה יש לה בתיק האיפור שתמיד נמצא איתה, ולהלן התוצאה- 
(אם בא לכן לשתף את תיק האיפור שלכן בבלוג- שלחו אליי תמונה ופירוט המוצרים שיש לכן בתיק האיפור , לא חייב 10 , אלא באמת מוצרים שאתן לא יכולות בלעדיהן, למייל - olgasaf5@gmail.com
ואני מבטיחה להעלות אותן לכאן!)

והנה התיק הראשון שקיבלתי לשתף- של סיגל 
אלו הם המוצרים שנמצאים בתיק שלה באופן קבוע,

מייק אפ של רבלון – colorstay עיפרון שחור לעיניים של ג'ייד – everlasting
אודם של mac
מסקרה של מייבילין
אייליינר של 
soft touch




מקווה שנהניתן :) 
שבת שלום.


4 תגובות:

  1. מ.אפ מייבלין - הגעתי לכיסוי בינוני - גבוה - תמורה מלאה למחירו במבצעים.
    פודרה של מייבלין ועפרון גבות של ג'ייד - התסקרנתי מתכוונת לדגום
    ONE BY ONE - אחת המסקרות העממיות המוצלחות שהיו לי.
    ה"גלוס" העמיד של OFRA הוא לטעמי שפתון במרקם של גלוס, הוא נותן כיסוי מלא ומראה יפה בתחושה ומרקם של שפתון והעמידות טובה אולי אפילו מידי טובה - מוצר לגמרי מנצח.

    השבמחק
  2. אפרת,
    אני ממליצה מאוד על הפודרה והעפרון גבות, חייבת לומר שבשנים האחרונות מייבלין החלו לייצר מוצרים ברמה מאוד גבוהה שאני באופן אישי משתמשת בהם בתדירות גבוהה יותר גם כאשר אני מאפרת.
    לגבי OFRA האם יש לך מוצרים נוספים שאת משתמשת בהם
    כמו-כן אשמח לדעת היכן את רוכשת אותם

    השבמחק
  3. היה כייף לקרוא את הפוסט המקסים, ואני מתה על העיצוב של הבלוג ! (:

    השבמחק
  4. תודה רבה !! אני בדיוק נכנסת לקרוא על ביקורך באיגלוט :) חייבת לגשת לשם, עדיין לא הייתי !

    השבמחק