יום שבת, 21 בפברואר 2015

Flawless skin- המוצרים שלי לעור פנים זוהר ונקי.

אחד הכללים הכי חשובים שלי כמאפרת וכאישה הוא לשמור ולטפח את עור הפנים שלי ושל לקוחותיי, לכן מעבר לקניית מוצרי איפור מובחרים אני מקפידה גם לבחון מוצרים חדשים לטיפוח וניקוי העור.
לפני כשבועיים רכשתי כמה תכשירים חדשים ואחרי שבוע רצוף של שימוש אני בהחלט יכולה להגיד לכן - אני מ-א-ו-ה-ב-ת ! 


חברת GARNIER ואני זה כבר סיפור אהבה ארוך. אלו מכן שעוקבות אחרי הפוסטים שלי בטוח יודעות שאני מכורה למוצרים של החברה, רוכשת בכל הזדמנות ומתעדכנת בחידושים. הפעם הצטרף לנבחרת גם קרם לחות חדש מבית L'oreal שאותו אגב קניתי לראשונה לפני כ3 חודשים בשביל הלקוחות שלי ועכשיו הוא משמש גם אותי.
תמונה מהרשת

1. אז המוצר הראשון הוא המוצר החדש בארון שלי- מסיר איפור של GARNIER ,שהחליף את המסיר העתיק ביותר שלהם - הדו פאזי על בסיס מים ושמן. הסיבה אגב שהחלטתי לגוון היא כיון שהתחילה לי רגישות בעיניים (לא בגלל התכשיר) ולפעמים השמנוניות של המסיר הקודם עשתה לי לא כ''כ טוב.
אז מדובר בבקבוק של 400ML , בהחלט גדול ומספיק להרבה יותר זמן מהקודם (200ML) ,שמשמש גם כמי פנים וגם כמסיר איפור- להסרה של איפור עיניים,פנים ושפתיים ובכלל הרגעת העור. לכאורה כשלוקחים צמר גפן ומתחילים להסיר איתו את האיפור ,ההרגשה היא שכלום לא יורד,אבל חכו. תנקו את העור ותביטו במראה, תוכלו לראות שהכל ירד בשניות, העור נשאר רענן ונעים מאוד ללא תחושת שמנוניות .

היתרון- הגודל, התחושה הנעימה שהמוצר מתיר אחריו, והמחיר- עלה לי כ42 ש''ח אחרי 40 אחוז הנחה.

החיסרון- לא מוריד מוצרים עמידים כגון אודמים דו צדיים של רבלון,קרליין ודומיהם ומסקרה עמידה במים. צריך מעט לשפשף.
אגב ! אין צורך בשטיפה שזה יתרון גדול :)
תמונה מהרשת

2. המוצר השני הוא שוב מוצר מבית היוצר של GARNIER הפעם סבון לפנים -ג'ל גרגירים, המבטיח לנו להיפטר מכל פגמי העור ובעיקר מראשים שחורים (באף וכו'). אני נוטה להאמין להרבה פרסומים ובדרך כלל רוכשת את המוצר כדי לנסות את הטענה, מה אני אגיד לכן? חבל שלא צילמתי לפני ואחרי.
אחרי 3 ימים , כל השחורים שהיו לי באף נעלמו. אבל ממש נעלמו. העור הפך למתוח,מבריק והכי חשוב רענן .המוצר הכי טוב של החברה בעיניי עד כה ואני משתמשת במוצרים שלהם מגיל 18 בערך (שזה בחישוב מהיר- עשור!!!) ,אני ממש מכורה,כל ערב במקלחת שוטפת את הפנים עם הסבון ופשוט נהנית מהמגע של העור לאחר מכן, נשבעת לכן שכל יום בדקתי את כמות השחורים שנותרו לי באף עד שנעלמו כלא היו! 
המוצר מתאים לעור שמן ומעורב, אני בעלת עור רגיל עד מעורב ולא נתקלתי במשהו חריג. ממליצה, ממליצה,ממליצה! 

היתרון- מסיר את הראשים השחורים אחרי מספר ימי שימוש לחלוטין, משאיר את העור מבריק ונקי. 
יתרון נוסף הוא המחיר- רכשתי ב35 ש''ח במשביר לצרכן.
בעיניי אין לג'ל גרגירים הזה חסרונות בכלל!

תמונה מהרשת

3. המוצר האחרון שלי הוא קרם לחות מסדרת SKIN PERFECTION של חברת L'oreal.
כשקניתי אותו לראשונה לפני כמה חודשים, זה היה כי ראיתי פרסומת (כמה שטחי מצידי) שמבטיחה עור זוהר ומושלם, מכאן השם של התכשיר. ובאמת בהנחתו על העור של הלקוחות שלי ראיתי שהמריחה של המייקאפ הפכה לנוחה יותר,אחידה יותר והקרם עצמו לא שמנוני ונספג במהירות. אני משתמשת בו כבר שבוע והעור שלי מרגיש מאוד נעים, לא נתקלתי ביובש כבר כמה ימים ,ולאור המזג האוויר הפכפכך מדובר בהישג גדול ! בסדרה יש גם סרום וקרם עיניים שאותם טרם ניסיתי.
אחד הדברים שאני באמת אוהבת בקרם הזה הוא ההכנה של העור לאיפור בעזרתו. אני לא מפסיקה להמליץ עליו כי ראיתי תוצאות מיידיות ואני בהחלט יכולה להעיד על עצמי שמצב העור שלי משתפר מיום ליום (באריזה מובטח לי שיפור משמעותי אחרי שימוש קבוע של כמה שבועות,נחיה ונראה אולי אהפוך לבת 18! )
בקיצור- המחיר נוח, עלה לי 80 ש''ח במשביר לצרכן. האריזה יפה ומושכת את העין, הקרם נעים ונספג במהירות.

רוצו לקנות!

אם עדיין לא הצטרפתן לעמוד שלי ,אני מזמינה אתכן לראות עבודות,טיפים וסתם אם בא לכן להציץ,
גם באתר שלי.
לעוקבים באינסטגר : olgasaf5
פינטרסט : olga elmaliah

שבוע מצוין!!!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה