יום שני, 1 ביולי 2013

טיפולי יופי הזויים של סלבס

כשזה מגיע לטיפולים הזויים,אין מנוס מבחינתי אלא להתחיל עם גברת קים קרדשיאן, שידועה כמי שמכורה לשיטות לא קונבנציונליות להצערת עור הפנים. לפני מספר שבועות האינטרנט התמלא בתמונות של הכוכבת ,כאשר פניה מכוסות בדם,מה שהתברר כטיפול פנים אכזרי למדי הכולל שאיבה והזרקה מחדש של הדם שלה. טיפול זה נקרא "טיפול ערפדי" ויש הטוענים כי עצם הזרמת הדם לעור הפנים ע''י המכשיר המיועד לכך בעצם עוזרת להיראות צעירות יותר.


קים,שבאחד מפרקי הסדרה בכיכובה אמרה שכל טיפול שעוזר לה להיראות צעירה מקובל עליה, כבר התנסתה בעבר בכמה טיפולים כולל אחד ממש לא מוצלח של הזרקת בוטוקס בקמטים מסביב לעיניים (בואו נזכור שהיא עשתה את זה בסך הכל בגיל 30) מה שגרם לה לבצקות ופנסים שחורים מתחת לעיניים.
קים לא לבד.יותר ויותר סלבריטאיות פונות לרפואה לא כל כך שגרתית במטרה לשמור על עור הפנים צעיר ומתוח. והפעם החלטתי לספר לכן על כמה מהשיטות , רק אל תנסו את זה בבית.

אז כמו שכבר אמרתי הטיפול שקים עשתה , מלווה בצרחות איומות אל מול המצלמות כמובן,הינו טיפול שבו שואבים את הדם שמועבר לכלי שמבצע הפרדה בין הטסיות ולאחר מכן מוזרק באמצעות מחטים שמדמות דיקור סיני, לתוך עור הפנים. לא מדובר בטיפול חדשני אם כי רק לאחרונה נחשפנו אליו בעזרתה האדיבה של קים. יש רופאים (בארה''ב כמובן) שטוענים שהטיפול בעצם לא מהווה סכנה כיוון שמדובר בטיפול אורגני ללא כימיקלים.

אנג'לינה ג'ולי , אחת הנשים הסקסיות בעולם, ידועה כמופרעת לא קטנה ולא רק בתחום הטיפוח. לא בכדי בעלה לשעבר בילי בוב תורנטון והיא החליפו בקבוקונים עם דם כנגד שבועה לחיי נישואין מוצלחים (מה שלא בדיוק הלך להם). אז איך היא שומרת על שגרת הטיפוח שלה? מסתבר שכדי לשמר את עור הפנים שלה ולמנוע קמטים, אנג'לינה עושה עיסויים בעזרת מכשיר שנקרא "דרמרולר", גלגלת מלאה במחטים שדוקרות את הפנים ,יוצרות סוג של הלם וטראומה ובכך מעודדות את ייצור הקולגן. מה שהזוי עוד יותר –שבראד פיט היה זה שהשפיע עליה וגרם לה להתחבר למוצר, כיוון שהוא בעצמו היה נוהג בשיטה הזו כדי להיפטר מצלקות ישנות. מי אמר שגברים לא מכורים לטיפוח?


טיפול נוסף שמשותף לנוכחית ולאקסית של בראד פיט, הלוא היא גווינת פלטרו הוא טבילה בקוויאר. כן קוויאר, המוצר הכל כך יקר הזה שידוע בסגולותיו הרפואיות ( למדתי את זה מהסרום לשיער שהספר שלי הביא לי) הן טובלות באמבטיה מלאה בקוויאר מה שגורם לטענת המאמינים בשיטה זו, לצמצום הופעת הורידים והצערת העור.


ג'ניפר אניסטון היא אולי הצנועה שבחבורה,שבוחרת , למרות כל המיליונים שלה, להשתמש בשיטות עממיות. שגרת הטיפוח שלה כולל שימוש במוצרים "ביתיים" נקרא לזה. בבוקר היא טובלת את פניה במי קרח שהיא מכינה מבעוד מועד, מה שגורם לכיווץ הנקבוביות ורענון לעור הפנים, ובערב היא עושה בדיוק את ההפך ופותחת את הנקבוביות על ידי אדים חמים,שימוש בקרם לחות , ומה הטיפול ההזוי בזה אתן וודאי שואלות? וזלין. ובכן אותו וזלין לשפתיים היבשות משמש את גברת אניסטון בכל ימות השבוע, בעיקר מתחת לעיניים. לטענתה זה מונע היווצרות של קמטים, ושקיות שחורות. מיותר לציין שאין כל כך תמיכה מדעית בנושא אבל אנחנו כאן כדי לדבר על מה שהזוי ולא מה שמקובל לא כך ?:)


איך אפשר לדבר על טיפוח ויופי מבלי להזכיר את דיוות הגלאם הלא היא ג'ניפר לופז ? אמנם היא טוענת שאינה משתמשת בשיטות מיוחדות ודוגלת בקרמים ושגרת טיפוח רגילה למי, אך יודעי דבר מספרים שג'ניפר נוהגת למרוח את עורה בדבש טהור למיצוק העור. מעניין אם שוטפים את הדבש אחר כך ?


ומה בגזרת סלבריטאיות ארצנו ??

המצב אצלנו, אני חייבת לציין רגוע. שגרת הטיפוח של רוב המפורסמות כוללת בעיקר ניקוי הפנים בעזרת מי פנים, קרמים שונים ומים.
כנראה שבשביל להתמכר לטיפולים ההזויים אנחנו צריכות לעבור להוליווד , שם מבחינת הטיפוח מגוון האפשרויות רחב הרבה יותר J

תזכרו לא לנסות את הטיפולים בבית J טוב נו.. אולי את הדבש.
ספרו לי איך היה J

שלכן, באהבה.

אולגה


4 תגובות: