יום ראשון, 12 באפריל 2015

המדריך לאייליינר #2 .

כמעט לפני שנתיים החלטתי להעלות פוסט על אייליינר. הקו השחור הזה שכולן כל כך אוהבות אבל לא תמיד מצליחות לעשות במדויק.עבר קצת זמן, גם אני לומדת תוך כדי עשייה והרבה דברים השתנו בשנתיים האלה אבל השאלות שלכן לגבי האייליינר לא פסקו לרגע והפעם אני מעלה פוסט מפורט יותר,עם הרבה הדגמות כיצד לעשות את זה נכון .אייליינר אייליינר אהובי. אני מתה עליו, וכך גם הלקוחות שלי- כמעט ואין היום מישהי שלא מבקשת ממני לעשות לה אייליינר בשלל הצורות- מעושן,נקי,דק/עבה או לשלב אותו באיפור בכל דרך שהיא, וכמעט תמיד אני שומעת את המשפט שאומר : "אני כל כך אוהבת אייליינר אבל לא יודעת לעשות לעצמי בכלל".  אז בנות, אני מקווה שהפוסט הזה יעזור לכן ואני כמובן זמינה לכל שאלה גם פה וגם בעמוד שלי. היום בשוק יש כל כך הרבה מוצרים שבעזרתם ניתן לשרטט אייליינר מצוין- החל מצלליות שחורות, עד אייליינר טוש/עיפרון שנמכרים בכל רשת פארם או רשתות איפור מקצועי ועד אייליינר ג'ל שאני באופן אישי משתמשת בו (ולא מכירה דרך אחרת למען האמת).

אז מה עושים?


* בשלב הראשון חשוב מאוד לניח בסיס כלשהו על העפעף כדי לנטרל את השמנוניות הטבעית שלו ובכך לחזק את האיפור ולקבע את האייליינר. אני משתמשת בגלגל הקונסילרים של חברת OFRA, או בפריימר של חברת TOO FACED. השתמשו במה שנוח לכן,התוצאה היא אותה תוצאה. אפשר לשים גם מייקאפ אגב, היתרון בקונסילר/פריימר הוא שהם "מייבשים" את העפעף ומקבעים טוב יותר. 
* לאחר שהנחתן על העפעף בסיס (יש למשוך גם מעט לכיון הגבה,מהחומר ששמתן) ,בחרו צללית כלשהי שתשמש לכן כקיבוע האייליינר. אני בחרתי בצללית בגוון אפרסק של חברת OFRA להתחלה. הצללית בעצם תמנע מהאייליינר להימרח (ניתן להשיג את אותו האפקט על ידי הנחת פודרה או צללית בגוון שמנת אם לא בא לכן על צבע). 

* עכשיו מתחילים :) טיפ קטן למשתמשות באייליינר ג'ל כמוני- הניחו כמו של חומר על היד,סגרו היטב את הצנצנת (ג'ל שנשאר פתוח מתייבש מהר וחבל..) וכל פעם תקחו מהיד. ליצירת האייליינר אני משתמש ב2 מברשות- אחת של ירין שחף שלצערי אין לי מספר ,אבל בגדול היא נועדה בכלל לגבות . היא זוויתית ומאוד נוחה ליצירת אייליינר עבה וחתולי, והמברשת השנייה היא של חברת bdeliium שאני מודה- לקח לי כמה חודשים להתרגל אליה אבל היום היא עושה את העבודה הכי טוב! ניתן לרכוש אותה באתרIHERB

1. אני תמיד ממליצה להתחיל את האייליינר דווקא מהאמצע. למה משם? כי זה נותן לנו ראייה טובה והבנה איך לחבר את הקצוות בסוף, כלומר לשרטט קו לכיון הזוית הפנימית של העין וליצור זוית חיצונית ,את ה"שפיץ" המושלם בדיוק בגובה הנכון ובאורך הרצוי.אני מתחילה מהאמצע -החוצה ולא לכיון האף.הפעם צירפתי לכן גם וידאו! אנחנו ביום גשום לכן התאורה קצת בעייתית וזו הפעם הראשונה שאני בכלל מצלמת את עצמי מתאפרת אז תהיו עדינות :) אשתדל להשתפר להבא :) טיפ ממני- למתוח מעט את העפעף כלפי מעלה כדי לאפשר לחומר להגיע הכי קרוב לקו הריסים על מנת שלא יווצרו חורים (מבטיחה לכן שזה עניין של תרגול) 


2. אחרי שעשינו קו אמצעי הגיע הזמן לחבר אותו לזוית הפנימית של העין הנקראת גם "שק דמעות" (כיון ששם מצטברים הנוזלים ) ,הדרך הכי טובה בשבילי היא לעשות את זה עם עין פתוחה, כאשר המברשת נכנסת לתוך הפינה וממשיכה גם ממש בתוך הריסים אבל! כל זה כשהיא בתוך העין. נשמע מסובך? הנה לכן וידאו נוסף.




3. עכשיו נשאר לנו רק לחבר את הכל וליצור בעצם זוית חיצונית, או שפיץ כמו שכולן קוראות לזה. האורך שלו,גובה ועובי תלויים רק בכן ומה שאתן אוהבות- עבה,דק,שטוח,גבוה וכו'..לכל אחת מאיתנו יש מן קפל קטן של העפעף, לכן נקודת היציאה של השפיץ תהיה בדיוק ממתחת. כלומר-איפה שנגמר הקפל-תתחיל נקודת יציאה. עצה שלי-תעשו את זה עם עין פתוחה.ככה תוכלו לראות לאן הכל מתחבר,אפשר למתוח מעט את העפעף (שימו לב לא למתוח מדי כי מה שיקרה הזוית שלכן תהיה גבוהה מדי לכאורה וברגע שתשחררו העפעף מטבעו "יפול" וכך גם השפיץ )






זה לא כזה מסובך,הכל עניין של התמדה ותרגול וחשוב מכך הבנה של מבנה העין,ברגע שהבנתן איך העין שלכן בנויה ואיפה כדאי להתחיל ולסיים את אייליינר- עשיתן את העבודה! כדי לדעת מה מבנה העין שלו מוזמנות להיכנס לכתבה.


אייליינר עבה ודרמטי- 
בגדול אחרי שלמדתן לשרטט אייליינר רגיל ,כל מה שנותר הוא להתחיל לעבות את האייליינר שלכן עד לעובי הרצוי ,והדרך הכי טובה לכך היא לקחת מברשת זוויתית (לא קטנה) ולהתחיל את העיבוי מהזווית החיצונית פנימה. ליצור מעין משולש בקצה ולמלא.
שימו לב: אייליינר מהסוג הזה לא מתאים לבעלות עפעף צר וקטן או עפעף "נפול" כיון שזווית היציאה פשוט תיבלע וצריך לעשות מעין "זיגזג" פנימי בכדי שזה ייראה טוב.



צירפתי לכן גם סרטון קצר איך ליצור זווית חיצונית יפה ועדינה גם אם יצאה לכן משהו עבה והזוי כמו שעשיתי כאן- קחו מסיר איפור וספוגית משולשת ופשוט תתחילו "למחוק"



אייליינר מעושן- 
נכנס לחיינו ממש בשנים האחרונות ובעצם עשה את הקישור בין איפור עיניים מעושן לבין האייליינר וכך נוצר לו האייליינר המעושן, בעיניי הוא חוסך עבודה עם צלליות, מחזיק מעמד הרבה יותר טוב ואפשר לשחק עם הזוית החיצונית איך שבא לנו מהעדין ביותר עד לאיפור לבנוני. כל שנדרש- מברשת איפור זוויתית ועבה יחסית לאלה של אייליינר וכמובן אייליינר ג'ל :) שרטטו קו עבה לקראת היציאה, לא חייב להיות מדויק 100 אחוז הרי גם ככה אתן תטשטשו אותו. ומתחילים-את ה"עישון" עושים מגבולות האייליינר ולא מכולו. מה זאת אומרת? הולכים מהזוית החיצונית פנימה, אך ורק מהקו הגבוה ביותר של האייליינר, כלומר- מטשטשים גבולות ויוצרים מעין "עישון" . לאחר שטשטשנו בעזרת מברשת זוויתית, לוקחים כל מברשת טשטוש גדולה ופשוט ממזגים בין הכל.חשוב לעשות את זה כל עוד האייליינר לח אבל לא יבש ולא רטוב. במקרה של יבש פשוט כמעט ולא תצליחו לטשטש אלא תעשו כתם, ובמקרה של אייליינר רטוב מדי שזה עתה הונח תעשו לא רק כתם אלא תמרחו את כל השחור על כל העין. מניסיון :)



ולסיום ! הכנתי לכן כמה לוקים שהולכים איתנו כל שנה מחדש, בעיקר אצל כלותכלות חינה וכו'..אייליינר במראה הנקי, אייליינר מעושן (שאגב מאוד אופנתי היום באירועי ערב בעיקר) ומראה שזוף שמשלב אייליינר .פירוט המוצרים בתמונה מתחת :)

* פלטת צלליות של OFRA
* מסקרה COLOSSAL של מייבלין
*אודם- MAC MYTH
* תוחם SOFT TOUCH 
*עיפרון לבן לתוך העין-PUPA
* עיפרון לשרטוט שפתיים בגוון טבעי- PUPA
*ג'ל לגבות OFRA- KHAKI
*אייליינר ג'ל שחור - OFRA
*סומק של MAC 
*גלגל 3 קונסילרים OFRA
*מברשת שטוחה גדולה PROSHOP 




* פלטת צלליות -אוסף אישי IL MAKIAGE (השלישייה העליונה)
*צללית בגוון נחושת OFRA
*אייליינר ג'ל -עדה לזורגן
*מסקרה- BOLD CARELINE 
*אודם מספר 28 עמיד של רבלון קולורסטיי


אז יאללה בנות מקווה שעזרתי לכן לפתור את תעלומת האייליינר, אתן מוזמנות להשאיר תגובות, לשתף ,להתייעץ ולעקוב אחריי בפייסבוק ובאינסטגרם OLGASAF5

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה