יום רביעי, 29 באוקטובר 2014

שפתיים כהות לקראת החורף .

אמנם בתחזית מבטיחים לנו שהחורף כבר כאן ,אני עדיין מתקשה להאמין שאוטוטו הגשמים יפציעו . אבל למה שלא ננצל את העונה הזו ואת הלילות הנעימים ? כמו בכל שנה מהטיפה הראשונה של הגשם אני מחליפה את אוסף האודמים הבהיר שלי לגוונים כהים יותר. אני מודה -אני פשוט מכורה לצבעים הכהים! 
גם השנה צבעים כמו חציל, יין, סגולים על גבול השחורים ממשיכים לככב ותכלס? אין מאושרת ממני.
הפעם אני אתמקד ב2 פייבוריטים שלי לעונה הקרובה-


MAC LIVING LEGEND


תמונה מהרשת

CARELINE EVERLAST #712.


תמונה מהרשת


שניהם בגוון בורדו עמוק ומבחינתי נכנסים לנבחרת המנצחת שלי לחורף.

1. את האודם של קרליין רכשתי ממש לפני כמה שבועות ומאז אני מאוהבת. הגוון שלו תוסס,עמוק ומרשים ביותר ! באמת אין לי מילה אחרת לתאר אותו, הוא נשאר המון זמן על השפתיים, ותאמינו לי שלפני שאני מדווחת לכן ובכלל משתמשת בו עבור לקוחותיי ,אני מנסה ומתנסה בעצמי. האודם שורד אוכל,שתיה וכו'..לא עובר בנשיקה ולא עושה סדקים בשפתיים (אבל כן רצוי לשים את הגלוס שלו אחרת זה ירגיש קצת כבד על השפתיים).
אם להיות כנות,ברגע שמוסיפים תוחם מתחת זה מאריך את חייו לעוד כמה שעות ובמצטבר הוא שרד אצלי יום שלם מהבוקר עד שעות הלילה המאוחרות מבלי לזוז.
אני לגמרי ממליצה ללכת ולרכוש אותו כבר עכשיו ! 
הגוון מתאים לכולן,הוא לא כהה מדי אך יחד עם זאת לא זועק מדי לכן יכול להשתלב טוב עם כל איפור עיניים.
אני מאוד אוהבת להשתמש במראה השזוף שכולל בעיקר צבעים חמים כגון - נחושבת,ברונזה ויין על העיניים אפשר לשלב אייליינר) ,פנים אחידות עם בסיס לא פחות ממושלם והשפתון לגמרי משלים את ההופעה.


לי, איפור :אולגה אלמליח

פירוט החומרים ללוק של לי :

 מייקאפ- DOUBLE WEAR ESTEE LAUDER
פודרה שקופה על בסיס עמילן תירס של MAC

צלליות:
בסיס- צללית זהב (משי) איל מקיאז'
בשקע- צללית חומה בגימור מבריק בשילוב צללית בורדו מבריקה של איל מקיאז' 

אייליינר- עדה לזורגן
ריסים בודדים של ארדל MEDIUM KNOT
מסקרה- מייבלין הכחולה- ROCKET
שימר GOLD MADINA MILANO (המדהים שאגב אין להשיג יותר)
שימר GOLDEN MAC
שפתיים- אודם מספר 712 של CARELINE 

אגב אני בעד לשים אודמים כהים לפעמים גם כשהעיניים מודגשות, לכן גם בלוק הבא בחרתי באודם הכהה של קרליין שמתשלב נהדר בעיניי ונותן הופעה אלגנטית וקלאסית.
איפור: אולגה אלמליח
אגב מי שרוצה את המראה המאט אני מציעה לא לשים את הגלוס ,ההרגשה קצת לא נעימה בהתחלה אבל עובר אחרי כמה דק' .גם כמאט הוא מושלם.

הפייבוריט השני (והחדש שלי) הוא אודם של מאק שנקרא LIVING LEGEND ותאמינו לי הוא אכן הולך להיות אגדה! הצבע הוא בהחלט למעיזות ומכורות ותיקות כמוני :) אבל הכל עניין נרכש :) מתרגלים לזה מהר מאוד.
החיסרון היחיד בעיניי באודמים של מאק זה שהם מלאים בלחות לכן חשוב לשים תוחם מתחת כדי איכשהו לקבע. בדרך כלל לאודמים הכהים שלהם גם יש נטייה להיעלם ממרכז השפה ולהשאיר פס לא ברור בקו השפתיים...אבל גם לזה יש פיתרון - קחו את האודם איתכן ותחדשו מדי פעם.
הצבע הוא חציל ,סגול על גבול השחור ,עמוק ומדהים. עם אודם כזה רצוי לשלב איפור נקי בלבד, ללא שימוש מיותר בצלליות.
מצרפת לכן תמונה שלו עליי (בלי פילטרים ,אבל הוא צולם במצלמה קדמית אל מול אור יום לכן הוא נראה מעט בהיר יותר, במציאות הוא טיפה יותר אטום וכהה)



מישהו אמר חורף? 
רוצו לקנות לפני שיימגר :)

אתן עדיין לא עוקבות אחריי בפייסבוק ואינסטגרם (OLGASAF5) ? זה הזמן להצטרף לעדכונים שוטפים,תמונות חדשות וטיפים מעולם האיפור והטיפוח.


נשיקות,
אולגה

www.olgaelmaliah.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה