יום שלישי, 14 במאי 2013

סודות האיפור - טריקים לשדרוג .


כמה פעמים קנית מסקרה חדשה שהתייבשה לך תוך שבועות ספורים? כמה פעמים ביום את מחדשת את האודם? תמיד רצית לשאול איך לעבות את הריסים מבלי למרוח שכבות אינסופיות של מסקרה?
בדיוק בשביל זה אני כאן. היום אגלה לכן כמה סודות וטריקים שימושיים ויעילים מאוד שיעזרו לכן לשדרג את המראה ואת תיק האיפור שלכן :)

1. חידוש המסקרה - במידה ויש לך מסקרה שעדיין לא עבר זמנה (כמובן שלא מדובר במוצר שפג תוקפו לפני שנה :) ) ואת מגלה שהיא התייבשה, כל שצריך לעשות הוא להניח את המסקרה בתוך כוס מים חמים למשך 10 דקות ויש לך מסקרה חדשה.

2. איך לגרום לאודם להישאר זמן רב יותר על השפתיים - טריק פשוט מאוד. מרחי אודם, קחי טישו ו"נשקי" אותו כדי להוריד את השכבה העליונה. כעת גשי לפודרה או לטלק (מה שזמין אצלך), הניחי על השפתיים, המתיני כמה דקות והניחי שכבה נוספת של אודם. את אותו האפקט ניתן להשיג גם בעזרת סוכר. כן כן, פשוט הניחי בעזרת אצבע (או נשקי צלחת שהונח עליה מבעוד מועד סוכר) , תמתיני עד שהחומר ייספג ומרחי שכבה נוספת של אודם. אחחח כמה מתוק הטריק הזה!

3. ריסים עבים - לאחר שמרחת שכבה ראשונה של מסקרה, הניחי פודרה על הריסים ומרחי שכבה נוספת. המראה שמתקבל בהחלט דרמטי ומודגש יותר ללא צורך ב-4 שכבות של מסקרה.

4. מתקשה ליצור פס אייליינר מדויק? קחי עיפרון שחור או לבן, לא משנה. שרטטי קו, תתקני אותו בעזרת ספוגית משולשת או קיסם אוזניים, מה שיותר נוח לך, והניחי מעליו את האייליינר. מבטיחה תוצאה מדויקת ביותר!


5. אין ברשותך אייליינר? בעבר כבר כתבתי על הטריק הזה. קחי צללית שחורה, מברשת דקה (אפשר כמו זו של הגבות, אייליינר או שפתיים מה שיותר נוח), טבלי את המברשת במים וכעת ערבבי עם הצללית. הניחי פס על העין והישארי עם עין עצומה מס' שניות על מנת לתת לצבע להתייבש. כעת יש לך אייליינר מעשה ידיך!


6. כהות חזקה מתחת לעיניים ואין לך קונסילר כתום? קחי מייק אפ נוזלי בגוון עורך, ערבבי עם מעט צללית כתומה והניחי מתחת לעין, היכן שיש לך כהות. כמה פשוט ככה נוח!


7.גבות שנוטות להתבלגן? לא תאמיני איך מסקרה שקופה תעשה לך את העבודה! סרקי את הגבה לכיוון הצמיחה עם המברשת של המסקרה, הניחי לה להתייבש כמה שניות וקיבלת מראה עמיד לאורך כל הערב.

8. כיצד נוודא שהאודם לא יישאר על השיניים (אדום/בורדו וכהים נוספים בעיקר)? - לאחר שמרחת את האודם לשביעות רצונך, פשוט הכניסי אצבע לפה, סגרי את השפתיים ומשכי את האצבע החוצה, היא כבר תנקה את האזור הבעייתי ותיקח את שאריות הצבע מבלי לפגוע במראה שפתייך.

9. הידעת? סומק וצללית זהו אותו חומר ולכן ניתן להשתמש בו בשתי הגרסאות :)
במקרה ונתקעת בלי סומק ואין עליך שום צללית  שתתאים, את יותר ממוזמנת להשתמש באודם שנמצא בתיק האיפור שלך :)
  


10. צללית שנשברה ממש לא הולכת לפח! הניחי את הצללית בצנצנת או כלי כלשהו (צנצנת ריקה של קרם לחות או כל כלי אחר שניתן לרכישה בחנויות ביוטיקר לדוגמא), כתשי את הצללית עד שתהפוך לצללית אבקה. כעת תוכלי לחזור להשתמש בה ואפילו לראות שהפיגמנט חזק יותר!

11. המברשת שלך מלוכלכת בחומר ואין לך זמן לשטוף? הניחי את קצה המברשת בטלק, נערי מעט ושפשפי על גבי מגבת. המברשת שוב מוכנה לשימוש :)

12. חשקה נפשך בגלוס בצבע שאין לך בתיק ? פשוט מאוד! החומרים הדרושים הם בסך הכל גלוס שקוף וצללית בצבע שתחברי. הניחי כמות של גלוס על היד ובעזרת אצבע ערבבי עם הצללית שבחרת. וואלה, השגת גלוס בגוון שאין לאף אחד. (שימו לב שלא מדובר בעמידות חזקה מדי, לכן לרוב משתמשים בטריק הזה בהפקות אופנה וצילומים לפרק זמן קצר).


13. בא לך ליצור זווית מעושנת אבל את לא בטוחה לגבי הכיוון שאליו הולכת הצללית? בעזרת ספוג, הניחי טלק בצורה אלכסונית, מהקצה החיצוני של העין , היכן שנמצא הריס האחרון לכיוון הרקה. ברגע שתתחילי לאפר, שאריות החומר ייפלו על הטלק מבלי לכלכך את הפנים ומעבר לכך החומר פשוט לא "יצייר" על הטלק, אלא ישורטט באופן מדויק. בסיום האיפור פשוט תעיפי את השאריות ותופתעי לגלות זווית חדה וברורה!


אלו הם רק מעטים מן הטריקים שאנו נוהגות להשתמש בהם כיום,
אבל ללא ספק מדובר בסודות חשובים ויעילים ביותר!

מקווה שעניתי לחלק מהשאלות שלכן, אתן מוזמנות להמשיך לשלוח לי שאלות למייל או לכתוב כאן בתגובות ואני מבטיחה להתייחס!

שיהיה שבוע נהדר!

שלכן,
אולגה :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה