יום שני, 13 באוקטובר 2014

BEFORE AND AFTER - לפני ואחרי האיפור.

וואו וואו, תנו לי רגע להתלהב מזה שסוף סוף אחרי חודשים ארוכים מצאתי את הזמן לפתוח את הבלוג ופשוט להעלות פוסט חדש.
את האמת? התגעגעתי,אפילו מאוד!! ב4 חודשים אחרונים הייתי עמוסה בהמון דברים- הכנסתי את הילד שלי למסגרת מה שבהחלט פינה לי הרבה מאוד זמן במהלך היום סוף סוף, עבדתי המון וכל יום הבטחתי לעצמי שהיום אעלה פוסט. "היום" כפי שבטח שמתן לב לא קרה וממש עכשיו, ברגע האמת אני כותבת לכן אחרי תקופה ארוכה מאוד של היעדרות.


הפוסט הזה עולה בעקבות שאלה שקיבלתי אתמול בפייסבוק שלי ואני באמת רוצה להתייחס אליה בהרחבה. מתוקף העיסוק שלי כמאפרת, אני מגיעה ללקוחות שלי שנמצאות ב"מצב הכי חשוף שלהן" , ללא איפור, עם עור פנים שמראה את סימני הגיל,נזקי השמש, מחסור בשעות שינה ועוד.. (שאת כל זה הן כמובן מבקשות להסתיר) אבל, ויש אבל גדול. כולן מיוחדות, וכולן נשים יפות. חלקן אמהות שמגדלות ילדים, מנהלות משק בית ועובדות , חלקן צעירות וחלקן כבר סבתות לנכדים. כשאני מסיימת לאפר אותן, אני רואה איך הן מסתכלות על עצמן במראה,בהתלהבות, הערצה ואהבה . ולא כי לפני כן הן לא אהבו את מה שראו, להפך, פתאום הן מגלות כמה צבע העיניים שלהן באמת חזק ובוהק, כמה העור שלהן מצוין וכמה שהן עדיין נראות הן עצמן.


הנקודה שלי היא שכמה פעמים (בודדות אמנם ) נשאלתי אם יש לי תמונה של הלקוחה לפני ואחרי, והתשובה היא כמעט ולא.אפשר לספור על יד אחת, ויותר נכון על אצבע אחת את התמונות של לפני ואחרי שנמצאות אצלי בדף העסקי.וגם זה היה כי הלקוחה ביקשה בעצמה ואז אין לי שום בעיה :)

האסוציאציה שעולה לי ישר לראש ותסלחו לי אם אני בוטה , זה הברווזון המכוער שהפך לברבור ,וזה לא ככה במציאות. אני לא מנתחת, אני לא משנה את הנשים שאני מאפרת, אני בסך הכל מדגישה את היופי שלהן בצורה שתחמיא להן, תגרום להן להרגיש בנוח אבל שלא תשנה אותן לחלוטין. 
זה לא משנה איך הן נראות לפני, (מה גם שלא תמיד הלקוחות אוהבות להצטלם בכלל,אז בטח שלא לפני האיפור) העיקר זה התוצאה וההרגשה שלהן כשאני הולכת. נכון שבתמונות "לפני ואחרי" לעתים נמדדת המקצועיות של המאפר/ת. אבל מה שחשוב לי זה להראות את התוצר הסופי ולא את הדרך אליו שתאמינו לי מבוצעת ביסודיות רבה :) ומעבר לכך הסיטואציה של לבקש תמונה לפני ואחרי ולחשוף אותה לא תמיד מתאימה לי .

ובנימה זו, ככל הנראה תצטרכו להסתפק בתמונות שלי. הסיבה שאני מעלה את התמונות שלי לחשיפה כזו היא בעיקר בשביל הלמידה. כשהבלוג היה בתחילת דרכו היו פונות אליי בנות שרוצות לדעת איך להניח נכון את הסומק, את הצללית בקפל וכו'.. ואיך זה באמת מדגיש בצורה הכי נכונה וטובה,אז החלטתי לצרף לכן תמונה שלי לפני האיפור ואחריו -





כיון שחורף כבר בפתח ואני מאוד מאוד אוהבת את העונה הזו עם כל מה שמתלווה אליה, מאיפור בגוונים כהים יותר ועד ללקים בצבע שחור / בורדו שאני מכורה אליהם, בגדים חמים,צעיפים וכו'! 
הפעם בחרתי להתמקד יותר בעיניים ופחות בשפתיים. אני לרוב דוגלת שאין צורך להדגיש יותר מדי את השפתיים כשהעיניים מספיק חזקות,אבל באיפור כמו באיפור לעתים אין חוקים :)

המוצרים שהשתמשתי בהם : 

פנים- מייקאפ של אסתי לאודר המהולל יש לומר -DOUBLE WEAR 1W2 SAND (מספר 36) - שיש לי אותו במזוודה מאז אתמול ואני כבר מאוהבת.
סומק- MAC FLEUR POWDER
שימר - OFRA BAKED POWDER שימר מדהים בעל 4 גוונים החל מהבהיר ביותר ועד זהבהב, מושלם,מושלם ומומלץ! מתאים ממש לכל אחת, וניתן לערבב וליצור גוון משגע.

עיניים-
צללית בסיס בגוון שמנת מעט צהבהבה מפלטה של OFRA  על כל העפעף.
צללית בגוון ורוד פיצ'י גם כן מהפלטה בשקע ומעל טשטוש קל בעזרת צללית בגוון חום קפה.
אייליינר של איל מקיאז' (מודה שאני לא מתה עליו בתור אייליינר אבל מצוין למעושנים- קל לטשטוש) בגוון שחור,
צללית שחורה מעל האייליינר ו"עישון" קל בעזרת טשטוש לכיון הקפל והזווית הפנימית.
בקו ריסים תחתון צללית חומה של MAC.

מסקרה של מייבלין -ROCKET הכחולה שאני מתה עליה.
בקו המים- מייקאפ לבן של MAC.

גבות- צללית חומה של MAC (אותה אחת שאיתה עשיתי תיחום תחתון בעין).

שפתיים- ערבוב (לא תאמינו) של סומק מוס בגוון ורוד של מייבלין, מעל שימר של OFRA בגוון ורוד מטאלי.

איפור שמתאים לערב, מעולה לימים קרירים שמבשרים לנו את בואו של החורף !

וזה המראה הסופי #ללא פילטרים :)

מוזמנות אליי לאתר ולדף העסקי להמשיך ולעקוב אחרי תמונות חדשות,טיפים והמלצות ועדכונים שוטפים :)
יום נפלא,
נשיקות,
אולגה.




תגובה 1: