יום שלישי, 18 בפברואר 2014

הכירו את - דקל עוז

שלום לכן :)
אני רוצה לספר לכן שבזמן האחרון התחלתי לעשות שיתופי פעולה עסקיים עם מעגל רחב של אנשים ,חלקם ממשיכים איתי כבר מעל לשנה ועם חלקם התחלתי ממש לאחרונה והיד עוד נטויה.
אני בן אדם שמאוד מאמין בשיתוף פעולה ועבודת צוות, זה טוב לעסקים קטנים , וזה בהחלט פותח מעגלים חדשים וחשיפה וכמובן כיף גדול לעבוד עם אנשים מוכשרים שגם הוכיחו את עצמם לאורך הזמן.
בחודש וחצי הקרוב אני אחשוף אתכן אל הספקים המועדפים והמומלצים שלי, מדי שבוע יעלו כתבות עם טיפים מאותן בעלי מקצוע, תמונות וכו'..

 דקל עוז

ובחרתי להתחיל את החודש הזה עם דקל עוז.

את דקל הכרתי לפני כחודשיים, אחרי ששמעתי עליו המון, כמי ששמו הולך לפניו החלטתי לפגוש אותו.
 כשהגעתי אליו למקום , נחשפתי אל בן אדם אדיב, מנומס ובעיקר מקצוען. כשנכנסתי לסטודיו הוא בדיוק טיפל בלקוחה שהייתה במקום וקיבלה ממנו שירות מקסים וגם צבע חדש ומהמם לשיער :)
דקל מתמחה במגוון תסרוקות בהתאם לדרישת הלקוחה וכמובן הכל תחת השגחתו המקצועית והמסורה.



* ספר על עצמך- מי אתה, מאיפה, מתי התחלת לעצב שיער, מה גרם לך להבין שעיצוב שיער זה מה שאתה רוצה לעשות בחיים ?

שמי דקל עוז בן 41, מעצב שיער מעל ל18 שנים, תמיד הייתה לי המשיכה והנגיעה לתחום של עיצוב, אם זה בבגדים , עיצוב פנים ועיצוב שיער. ההבנה והמשיכה שלי לשפר ולגרום למראה להראות נכון וטוב יותר תמיד סיקרן אותי ומשך אותי. והיכולת שלי לעשות זאת כל פעם מחדש מצליחה להדהים ולהקסים אותי.

*דקל, ספר לקוראות הבלוג על העסק איפה ממוקם, מה תחום ההתמחות שלך, לאיזה קהל אתה פונה מה השירותים שהסטודיו שלך מציע? 

העסק שלי נותן את כל מה שכלה צריכה ביום החתונה, אם את מחפשת יחס אישי , תסרוקת מקצועית שמתאימה לך במיוחד את מוזמנת להגיע אליי, במקום ניתן לקבל את כל השירותים ליום החתונה, סידור ציפורניים, תסרוקות  ואיפור מקצועי ליום החתונה, אנו נותנים שירות של הגעה לכלה ביום החתונה עד אלייך.
אנו מתמחים בהחלקה יפנית,החלקה ברזילאית,בהחלקות השונות הארכות ותוספות שיער, מתמחים בכימיה ובתספורות מסוגננות וחדשניות.
אנו נמצאים בלב ליבה של ת''א בדיזינגוף.

*מה הכי מספק אותך בעבודתך ?

הסיפוק הגדול שלי בעבודה זה ליצור חידוש ורעננות דרך היצירה שלי - בתסרוקת או בתספורת  ולגרום לך להראות שונה וזוהרת מהרגיל וכמובן לראות את הכלות  והמלוות שיוצאות ממני מאושרות ומרוצות וכן את הפידבקים המדהימים שאני מקבל מהן לאחר החתונה. 

*לסיכום- איזשהו טיפ ממך לכלות ביום החתונה שמתטלבות מה לעשות בשיער ?

טיפ חשוב שאני רוצה לתת לכן, הכלות שלי, וזה לאחר הרבה שנות נסיון שצברתי, זה כמובן לשים לב בבחירת התסרוקת הנכונה עבורך, שתתאים לך ולאישיותך שתרגישי איתה בנוח וכמובן, בבחירת מעצב השיער, שימי לב, כי יש הבנה בינכם ומעצב השיער משדר ידע ומקצועיות רבה החשובה מאד ליום החתונה. שיהיה במזל טוב.




אני ממליצה להיכנס לדף הפייסבוק של דקל ולאתר ולהתרשם מעבודותיו, הסטודיו שלו ממוקם בלב תל אביב- ברח' דיזנגוף 238 אזור שבהחלט נפוץ בקרב כלות ואלה שמחפשות שיער/איפור ושמלה לאירוע, הוא תמיד מעודכן בטרנדים וחידושים בעולם השיער וישמח לעמוד לרשותכן ביום המאושר בחייכן!


כל מי שתסגור עם דקל תסרוקת דרכי תקבל אקססוריז ליום החתונה במתנה! -מוזמנות לפנות אליי לצורך קבלת ההטבה דרך "צור קשר"

(תגידו שהגעתן דרך הבלוג של אולגה אלמליח)

שווה :) שיהיה מזל טוב! 




צילום : גדי סיארה

צילום: גדי סיארה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה