יום שני, 10 בפברואר 2014

שגרת הטיפוח שלי - כל הסודות (הלא) כמוסים

המודעות שלי לטיפוח התחילה כמובן לא מהיום אבל בהחלט השתנתה לאורך השנים וכך גם מלאי המוצרים שלי, הלך וגדל עם הזמן. אני חושבת שהשינוי הגדול חל אצלי בסביבות גיל ה-26 כשנכנסתי להריון, ראיתי עד כמה הגוף שלי נתון להשפעת ההורמונים וכך גם עור הפנים שלי. מאז ומתמיד הייתי משתמשת במוצרים לעור רגיל ופתאום שמתי לב ליובש מקומי שהתחיל להופיע ,לעתים אפילו שמנוניות ,משהו שלא היה קבוע ,דבר שדי נפוץ בהריון, והחלטתי לרכוש מוצרים חדשים שיתאימו גם לשגרת פוסט הריון שלי.
היום אני רוצה לשתף אתכן בכמה מהמוצרים המומלצים שלי , גיל 27 זה גיל ראוי בהחלט להתחיל לטפח את העור כדי למנוע אי אלה נזקים בעתיד ובכלל לסגל לעצמי הרגלים בריאים יותר שלא קשורים רק לטיפוח אלא גם לתזונה. אחת המטרות שהצבתי לעצמי השנה זה לשנות את הרגלי התזונה, לפחות באופן חלקי, לתזונה בריאה יותר ,שכידוע משפיעה באופן ישיר על עור הפנים שלנו, כך גם שתיית מים מרובה. אגב כצעד ראשון מחר יש לי תור לתזונאית :) נורא מסקרן אותי להתחיל משהו חדש!!

אז אחרי שניסיתי אינספו מוצרים במשך שנים, הרכבתי לי נבחרת מנצחת לטיפוח עור הפנים והגוף ואני חולקת אותה כאן אתכן:)


טיפוח עור הפנים-

פנים-

1.במשך שנים הייתי ידועה כצרכנית נאמנה של חברת GARNIER - הייתי קונה את קרם הפנים שלהם כמעט כל חודשיים כי הייתי ממש חורשת עליו ,מגבונים,קרם עיניים וכל מה שקשור לפנים. עם הזמן הבנתי שהקרם שלהם פחות מתאים לי והחלטתי לעבור לחברה אחרת. בזכות אמא שלי ,יש לומר, גיליתי את VICHY ומאז אני מכורה. למרות העלויות הדי גבוהות שלהם ,אני כמעט תמיד רוכשת במבצעים או מקבלת מתנה מאמא (גילוי נאות). אני משתמשת בקרם פנים מסדרת IDEALIA ואני ממש מרוצה. העור נשאר חלק ונעים ,שלא לדבר על הריח המדהים של הקרם, ומה שהיה לי הכי חשוב זה שהקרם ייספג במהירות וזה אכן עובד. 

2. לפני כמה חודשים  ,קיבלתי במתנה ערכה עם מוצרי AHAVA. לי יש אישיו עם כל מה שקשור למוצרי ים המלח, עם או בלי קשר, עבדתי בארה''ב תקופה בעגלות (כמו כל מדינת ישראל בערך ) וכל מוצר שניסיתי ,פשוט פיתח אצלי רגישות מטורפת, עקצוצים ,אדמומיות וכו' אז מראש פסלתי את המוצרים של אהבה. אחרי עיון קצר בסדרה, החלטתי לנסות את הסרום שלהם למשך שבועיים, הייתי מניחה אותו בלילה ובודקת את מצב העור בבוקר. אחרי ניסיון של שבועיים אני בהחלט יכולה להגיד שמבחינת שינוי מהותי- אין כזה וכנראה גם לא יהיה כי עדיין אין לי יותר מדי מה למתוח,לשפר וכו' ,אבל בבוקר עור הפנים שלי מרגיש מעט שמנוני ואלסטי, תחושה שאני אגב התחלתי לחבב מאוד, אני שמה אותו תמיד בלילה, מורחת עד שייספג והולכת לישון.

עיניים
מוצר נוסף שאכן נשארתי נאמנה לו זה קרם העיניים של GARNIER , מה שכן, אני מאמינה שבשנה הקרובה אתחיל תהליך מעבר למשהו קצת יותר מתאים לגיל, הקרם שלהם מעולה,הוא מרענן ונותן המון לחות לאזור העיניים ובהחלט מומלץ לגיל צעיר יותר להערכתי, כרגע הוא משרת אותי היטב אבל אני חושבת שלקראת גיל 28-29 כבר אתחיל לרכוש מוצרים שמבוססים על סיליקון וטיפול לכהויות במקום קרמים על בסיס מים וצמחים.אבל כרגע אני בהחלט ממשיכה איתו.

*** לפני חודש גיליתי מוצר נפלא של חברת L'OREAL -מי פנים לעור רגיל עד מעורב ויבש. קניתי את שניהם ואני נעזרת בהם המון כשאני מאפרת. מדובר בבקבוק גדול מאוד ובהחלט מספיק להרבה זמן,העלות שלו סבירה לחלוטין ואפילו נמוכה ביחד לגודל התכשיר. אני משתמשת בירוק (לעור רגיל עד מעורב) בשבילי , פשוט מנקה את העור לפני האיפור (זה לא משמש כמסיר איפור שימו לב) והעור נשאר רענן בצורה יוצאת דופן. בהחלט מומלץ !




מסירי איפור -
1. מיותר לציין שאחד המוצרים שהולך איתי כבר שנים זה מסיר איפור של GARNIER  - הדו פאזי. השילוב של שמנים ובסיס מים עושה לי את העבודה ומסיר איפור בצורה נפלאה. החיסרון שלו בעיניי זה תחושת השמנוניות שנותרת לאחר שמורידים איפור,אבל אני יכולה להתגבר על זה לנוכח המחיר (בדרך כלל במבצע) והעבודה שהוא עושה. 

2. עוד אחד, מהמוצרים החביבים עליי, הוא התכשיר של חברת LA ROCHE POSAY.-מדובר במי פנים וניקוי העור שגם מסיר איפור. התכשיר לא כולל שמנים ,כולו על בסיס מים,ללא סבון ואלכוהול ,בקיצור מעולה לעיניים,לפנים ולשפתיים.אני משתמשת בו המון בעיקר לניקוי הפנים.



3. בתיק האיפור האישי שלי שוכבים להם 2 מסירי איפור- אחד של לנקום,המוקטן, למען האמת אני נעזרת בו לעתים רחוקות להסרת איפור מהעיניים בלבד כמובן, אבל הוא שמנוני OVER. השני שאני מתה עליו הוא מסיר איפור בצורת קרם קטן של חברת VICHY - כבר אמרתי שאני מכורה? מתאים בעיקר לפנים,מוריד בצורה נפלאה את השפתונים, לגבי העיניים אני פחות משתמשת בו ,פשוט המקרם הקרמי הזה לא נעים לי על העין...



טיפוח הגוף- 
1. החורף נותן את אותותיו על הידיים שלי ובשנים האחרונות , בערך מאז שחזרתי מארה''ב וסבלתי שם בקור של מינוס 25 מעלות, העור שלי יבש במיוחד בימים קרים כמו אלה שעכשיו. אני משתמשת קבוע בקרם ידיים של חברת ללין, אני מכורה לריח שלו ולתחושה שזה מותיר על העור. קרם נוסף שאני משתמשת בו המון דווקא לא של מותג טיפוח נפוץ, אלא של GOLF. קיבלתי אותו במתנה והוא נמצא אצלי קבוע בתיק. הוא קצת יותר סמיך מהקרם של ללין ,ושמנוני יותר לכן לוקח לו זמן להיספג אבל אני מתה עליו.



2. יש לי בעיה עם כל מה שקשור לטיפוח הגוף ולא כי אני לא אוהבת את זה, פשוט בגלל שאני עצלנית . לא תמיד יש לי את הזמן והכוח לשבת ולהשקיע בלמרוח קרמים על הידיים,רגליים וכו'..אבל כשאני אוספת את עצמי ומחליטה באמת לעשות לעצמי טיפול 10,000 ,אני משתמשת בקרמים של VICHY .אחד מהם אמנם מיועד לשימוש בעיקר בימי הקיץ אחרי שהעור חשוף לשמש אבל אני מאמצת אותו גם לימי החורף:)



סבון לפנים-
במשך שנים השתמשתי בכל מיני תכשירים - סבון פנים של דאב היה הראשון שקניתי אי שם בגיל 16 ובאמת השתמשתי בו שנתיים, לאחר מכן עברתי לפילינגים של GARNIER בכל צורותיהם (שאגב מעולים ! אבל בזמן האחרון עשו לי קצת גירויים בעור) והיום אני משתמשת ב2 דברים נורא פשוטים-

1. קצף לניקוי הפנים של VICHY , הפורמולה שלו לא מסירה איפור בעת שטיפת הפנים אבל בהחלט נותנת "פיניש" ראוי ונעים, העור נשאר רך כמו משי וכמות החומר שמתבזבזת היא באמת מזערית.

2.סבון פנים של קרמה.כמה פשוט, ככה טוב. אני אוהבת אותו, למרות שהיו תקופות שהוא קצת ייבש לי את הפנים ,אבל עברתי לסבון לעור רגיל ואני ממש מרוצה.במיוחד מהעלות שלו :) 


אני חושבת שלפני האיפור, נורא חשוב לשמור על עור פנים מטופח ,ממליצה לכן לבחור במוצרים שיהיו איתכן לאורך הזמן ,אבל אני גם בעד להחליף מדי כמה שנים בהתאם לגיל ומצב העור.

אם יש לכן סודות משגרת הטיפוח היומיומית שלכן, אתן יותר ממוזמנות לספר לי !

שבוע מדהים!
אולגה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה