יום רביעי, 5 בפברואר 2014

Renuar- spring\summer 2014 - השקת קולקציית אביב/קיץ 2014 של חברת רנואר

היי לכולן!! נעלמתי קצת בשבועיים וחצי האחרונים ,אבל אני חוזרת במלוא הכוח !!!


רציתי לספר לכן שביום שני ה-3/2 הוזמנתי לתצוגת האופנה של חברת רנואר שנערכה בביתן 11 בגני התערוכה. לפני שארחיב על התצוגה עצמה והתרשמותי ממנה,אני חייבת לומר שזו הייתה הפעם הראשונה שבסופו של דבר הזדמן לי להגיע לאיזושהי השקה. לא פעם הוזמנתי למקומות ובשל אילוצים כאלה או אחרים לא יכולתי להגיע, בכל זאת..יש לי ילד בן 8 חודשים בבית :)

בתחילת חודש ינואר קיבלתי מייל שבישר לי בסגנון SAVE THE DATE על התצוגה שתיערך בקרוב,בלי יותר מדי פרטים.בסוף ינואר הגיע שליח לביתי עם ההזמנה המיוחלת. אני אגלה לכן- אני לא מחובבי הרשת. קניתי שם כמה פעמים אמנם אבל מאז ומעולם היה לי קצת קשה להתחבר לבדים ולסגנון הלבוש הכללי שמיוצג בחנויות. הפעם החלטתי לתת הזדמנות ובאמת להגיע ולהתרשם.
האירוע נערך בשעות הבוקר המוקדמות ביום שני 3/2 בגני התערוכה.כבר בהגעה אל הביתן ראיתי המון אנשי אופנה,סלבס ובכירים מהתעשייה והיה נראה שהאירוע הולך להיות מושקע .בקבלת הפנים חיכו לנו מיצים טריים, שמפניה שזרמה כמו מים (לצערי עם כל אהבתי לשמפניה לא שתית כי הייתי צריכה לנהוג). בקיר הממותג הצטלמו להם מפורסמים רבים, מהמעט שהצלחתי לקלוט היו שם דורית בר אור,יעל בר זוהר, נטלי דדון, אנה ארונוב שאגב מהממת במציאות, חן אהרוני,הילה נחשון,שיילי שינדלר, לירן כוהנר וכו'.
באיחור קל של כשעה נפתחו הוילונות והאנשים הוכנסו אל תוך האולם לצפות בתצוגה. היה לי מקום מעולה בשורה שלישית בקצה כך שיכולתי לראות את הבמה כולה ואת שלל האנשים שישבו מסביב וכמובן צעדו על המסלול.

קצת על התצוגה:

לאחר מספר דברים שנשאו בכירים בחברה ואחראים על הפקת האירוע,התצוגה נפתחה כאשר אור גרוסמן (המושלמת יש לומר) צעדה ראשונה על המסלול בשמלת סטן לבנה, לאחר מכן הדוגמנים והדוגמניות תפסו את מקומם והחלו בצעדה. חייבת לומר מילה על הדוגמנים, כולם כאחד נראו כאילו נלקחו אי שם מאירופה וארה''ב ,רובם ילדים בגילאי 17 להערכתי ומעלה , ובין הדוגמניות ראיתי את אניה מרטירוסוב שאני באופן אישי עוקבת אחריה באינסטגרם ובפייסבוק ומאוד אוהבת אותה ואת המראה הטום בוי שלה.
על הקולקצייה:

התצוגה נפתחה בצבעים של לבן.בדים קליליים ואווריריים,משהו שמאוד התחברתי אליו אגב וממה שאפשר להבין כבר עכשיו בעולם,הלבן ישלוט השנה. היו כמה דגמים מבד סטן שאני באופן אישי פחות אוהבת כי אני חושבת שעבור הקיץ הישראלי זה חומר גלם לא כ״כ טוב,טיפה זיעה ונשאר כתם,ובלי קשר אני לא מחובבי הסטן.
הרבה מכנסיים בגזרת 7/8 ,חולצות רחבות ושמלות בגזרת A שאני כל כך אוהבת.
גוונים של צהוב חיוור מעט,ורוד פודרה,כחול כתום ואפור סיימו את התצוגה..
אהבתי שהשנה יש פחות דגש על הדפסים (למרות שכן היו דגמים מסוימים אבל לא מקושקשים מדי) ,רוב הקולקציה מבוססת על קו נקי וחלק וצבעים אחידים.
דגם אחד שמשך את עיניי היה דווקא של הגברים -וסט לבן שנראה כאילו בלייזר ללא שרוולים,ארוך מאוד ( עד הברך) .
בגזרת הבנות נורא אהבתי את השמלות בגזרת A בגוון של לבן עם מעט ירקרקות .בהחלט שמלה שהייתי לובשת.

איפור ושיער: 

נתחיל מהטוב-איפור נקי ולא גרוטסקי מדי.העיניים היו מאופרות בצלליות מטאליות מבריקות בגוונים של כסוף ותכלת,באופן אישי אני לא מתה על הגוון אבל הוא היה נורא טרנדי לפני שנתיים וכעת על המסלול השתלב ברעננות מפתיעה עם הבגדים ובכלל הקונספט של הקיץ-מראה freshy וזוהר.
עור הפנים היה ללא עוררין,מייקאפ זוהר ( להערכתי גם ללא פידור) וכמעט ללא סומק. אני מתה על עור מבריק ,במיוחד בצילומים ! 
השפתיים התהדרו באודמים בגוון כתום וורוד.כתום הולך להיות  באופנה גם השנה וכך גם הורוד בזוקה.זה משדר קיץ בצורה כמעט אוטומטית ועל עור שזוף זה ייראה מושלם.
על האיפור היו מופקדים בוגרי בי״ס לאיפור של מיקי בוגנים.

שיער-בגלל הרכות של הקולקצייה ,הבדים העדינים והאיפור הדי מינימליסטי אני מבינה שהיה צורך לשים דגש על השיער.אני לא הבנתי את מהות השיער הגלי המוברש הזה,שהיה נראה עשוי מדי ונפוח מדי.
הייתי רוצה לראות שיער רך יותר וגלי ולא משהו שנראה כמו סלסול מסורק.
שיערם של הבנים דווקא היה נורא טרנדי-בצדדים קצר יותר ומעל המצח התנופפה לה הבלורית המנצחת.שאפו-אהבתי.

בסופו של דבר הייתה תצוגה מרעננת וברובה הפתיעה אותי לטובה.די בטוח שאלך להציץ כאשר היא תגיע לחנויות וממליצה לכן גם.

תסלחו לי אבל האייפון שבק חיים באמצע התצוגה עם כמה שניסיתי הוא החליט שלא בא לו להמשיך לצלם..אבל אני מצרפת לכן את התמונות הרשמיות של האירוע בחסות משרדו של זאביק דרור.

שתפו אותי אם יצא לכם גם להיות בתצוגה או לראות את הקולקציה לאביב/קיץ 2014! 

שיהיה סוף שבוע נהדר!!! 


















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה