יום שני, 18 בנובמבר 2013

GIVEAWAY- הגרלה לכבוד ה20,000 יוצאת לדרך- סגור.

לפעמים אני מרגישה כאילו רק אתמול ישבתי לכתוב  את הפוסט ראשון שלי בבלוג והנה , הוא הגיע ליותר מ-20,000 כניסות !!!מבחינתי מדובר במאורע חגיגי ומרגש, הבלוג הוא הבייבי שלי ואני נורא גאה בו. אני נהנית לראות את התגובות שלכן, את ההערות, לייקים ושיתופים, ובכלל כיף לי לדעת שאני תורמת ועוזרת לכל אחת ואחת מכן. 
ובנימה חגיגית זו החלטתי לערוך הגרלה ! 

בתור מאפרת מקצועית, לא פעם נתקלתי בבקשות לתת טיפים לאיפור . ויש לא מעט כאלה, את חלקן הגדול אני משתפת כאן בבלוג.
אחד הטיפים היותר חשובים מבחינתי בכל עונה ובמיוחד בחורף, הוא הכנה נכונה של עור הפנים בטרם האיפור, מה זאת אומרת?
זאת אומרת להקפיד על כל השלבים הנחוצים, לחות לעור, הזנה נכונה ודגש על ניקוי העור. חשוב להכין את העור שלנו בצורה טובה , לטפח ולשמור עליו, מעבר לכך שנוכל להאט את קצב ההזדקנות ולמנוע נזקים, כל זאת ועוד רק יעזור לאיפור שלכן ולעורכן כמובן, להיראות זוהר ומרשים אף יותר.
אני מקפידה לשים קרם לחות באופן יומיומי (אני אישית משתמשת בקרם לחות של חברת VICHY) ולאחר מכן להתחיל את האיפור וכמובן בלילה אני גם מקפידה לשים קרם עיניים.

ספרו לי מה הטיפ שלכן ?
התגובה הכי מעניינת תזכה את הכותבת במתנה מפנקת.






אז כל שעליכן לעשות הוא :

* להצטרף לעוקבים שלי בבלוג על ידי לחיצה על כפתור הבא  - 


*לכתוב תגובה - מה הטיפ המנצח שלך כשזה נוגע לאיפור וטיפוח ? את התגובה שלחו למייל שלי עם השם המלא שלכן + המייל :)

שם הזוכה יפורסם ב01/12/2013


ומה תקבל הזוכה ??

אודם מסדרת קייט מוס גוון 107 של חברת RIMMEL



פלטת קונסילרים גוון בהיר עד בינוני של חברת E.L.F 
 
פלטת צלליות SMOKEY של חברת NYX
סומק של חברת RIMMEL 

אז למה את מחכה ?
שתפי אותי ואולי תוכלי לזכות בכל המוצרים האלה!



ברכות לזוכה- קרן ארן !!!!!
נתראה בהגרלה הבאה :):):):)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה