יום רביעי, 27 בנובמבר 2013

אינגלוט - סקירת מוצרים

בתור טירונית אינגלוט יש לומר, חיכיתי המון זמן כדי לרכוש את המוצרים של החברה והופ! הסניפים שלהם התחילו להיסגר לאט לאט. מה יותר טוב מטיסה לחו''ל כדי לקבל כמה ממוצרי החברה?
אז בעלי היקר ביקר בבולגריה והביא איתו כמה ממתקים !
אחרי שדגמתי,בדקתי וסקרתי במשך כמה שבועות, גיבשתי דעה נחרצת על כמה מוצרים,לטובה ולרעה.אבל ממש לרעה.


אתחיל דווקא משבחים :

מסקרה של אינגלוט- התמכרתי.


בעבר כבר כתבתי על כך שאני לא חובבת מסקרות עם "מסרק" ככה אני קוראת לזה, מהסיבה הפשוטה שמבחינתי כמות החומר שהן משאירות על הריסים היא כמות די מבוקרת, לא מעבה את הריסים אלא מפרידה ומאריכה בלבד. מודה שאחרי שניסיתי את המסקרה של אינגלוט, חזרתי בי.ועוד איך. קודם כל המסקרה שחורה מאוד, המברשת שלה בצורת מסרק קטנה דווקא עושה עבודה לא רעה, אמנם נדרשות בין 2-3 שכבות אבל אחרי זה הריסים נראים גם ארוכים, גם עבים ודרמטיים יותר וגם מופרדים למופת. היא נורא נוחה לשימוש במיוחד לי, שרגילה לשים את המסקרה מהשורש ומבפנים , המברשת שלה בעצם מאפשרת להגיע לקו הריסים ממש מבפנים. בקיצור- מומלץ

אייליינר ג'ל- 

בעבר, באחד הפוסטים שיבחתי את האייליינר ג'ל של עדה לזורגן אחרי שקיבלתי עליו כמה המלצות.הוא באמת שירת אותי נאנמנה עד שהכרתי את האייליינר של אינגלוט. שחור פחם. יש לי הרגשה שגם המריחה שלו נעשית בצורה יותר נוחה ו"חמאתית" מזה של עדה לזורגן. העמידות שלו מדהימה, ניסיתי על עצמי וגם חלק מלקוחותיי העידו שהוא החזיק מעמד בצורה נפלאה.
האייליינר נוח ליצירת המראה המעושן, אפשר לטשטש בקלות מבלי לכלכך, מתייבש מהר. בקיצור- אהבתי מאוד




שפתונים-

טוב.את החלק הרע השארתי לכן לסוף.נורא חיכיתי למשלוח הזה עם בעלי כי רציתי לקבל את האודמים שהזמנתי. נכון היה קצת קשה לתמרן מהארץ לחו''ל ולהסביר לבעל איזה גוונים בדיוק צריך להביא אבל הוא עמד במשימה בגבורה. ביקשתי להביא אודם אחד בגוון ניוד ואחד (איך לא) חציל .
אני מודה שלקח לי המון המון זמן להתרגל ולדגום את האודמים כי באמת רציתי לתת להם סיכוי.
כשאני בעצמי חיפשתי ביקורות והמלצות על המוצרים של אינגלוט, מצאתי המון שבחים על האודמים שלהם ואני אישית התאכזבתי ממה שקיבלתי. ומדוע? המריחה לא אחידה, נשארים סוג של גושים על השפתיים, שנראים כמו יובש והאודם לא שורד אפילו שעה.מעבר לכך הם מפוצצים בלחות מה שכמובן מקשה על העמידות ועל המריחה שלהם. בגדול ? מעולים לצילומים,הפקות אופנה וכל מצב אחר שלא מצריך עמידות לאורך זמן. אבל אני ממש התאכזבתי כי נורא חיכיתי וכשראיתי את התוצאה זה לא תאם את הציפיות שלי בכלל.

באהבה :)
www.olgaelmaliah.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה