יום חמישי, 14 בנובמבר 2013

איפור עמיד- כל הטיפים והמלצות כיצד לשרוד יום שלם

לכמה מכן קרה שישבתן מול המראה, התאפרתן ואחרי שיצאתן מהבית נדהמתן לגלות במראה שהמסקרה השאירה פירורים מתחת לעיניים, המייק אפ נעלם כלא היה ובמקום הסומק נשארו כתמים לא ברורים על הפנים?
אתן לא לבד.
העיקרון הוא פשוט- לא תמיד חייבים לקנות רק תכשירים שעמידים ל24 שעות (בינינו? זה לא בדיוק עובד...) הכל בעצם מבוסס על בניית "תשתית" נכונה.מה זה אומר? הכנה נכונה של עור הפנים לאיפור, כזו שתחזיק אותו ליותר שעות ,ככה שגם כשתחזרי מיום עבודה ארוך האיפור ייראה מושלם.
אז איך עושים את זה?


1. פריימר- מי שעוקבת אחריי באדיקות, בוודאי קראה את הטור השבועי שלי באתר GLAM GURU. לפני כמה חודשים פרסמתי מאמר שעוסק כולו בפריימר, המוצר שמבחינתי הוא פשוט חובה בתיק האיפור שלכן. תוכלו לקרוא בקישור המצורף בהרחבה- פריימר כמוצר חובה. הפריימר מכין את העור להנחה טובה ועמידה יותר של המייק אפ וגורם לאיפור להישאר זמן רב יותר. חשוב לבחור נכון את הפריימר המתאים, כדי למנוע תוצאות לא רצויות כמו מריחה לא אחידה של המייק אפ וכו'..את הפריימר מניחים על עור הפנים לפני המייק אפ , נותנים לו להיספג כדקה והעור שלנו מוכן.המלצה שלי לפריימר מעולה תוכלו למצוא כאן- רכישות מאי- סקירת מוצרים

2.מייק אפ מתאים- למה חשוב כל כך לבחור את המייק אפ המתאים? לכל סוג עור יש מייק אפ במרקם מתאים, כלומר- לעור יבש מייק אפ על בסיס לחות, לעור רגיל עד מעורב אפשר גם עשיר בלחות אבל גם על בסיס מים, לעור שמנוני על בסיס מים או מוצק וכו'...חשוב להתאים נכון את הבסיס כדי שהוא ישרוד לאורך זמן. את המייק אם יש להניח על שכבת הפריימר שכבר נספגה בעור, על ידי ספוגית בטפיחות או על ידי מברשת יעודית אך בכל מקרה הייתי ממליצה גם לעבור עם ספוגית לאחר מכן כדי "להעלים" פסים שעלולים לצוץ בעקבות שימוש במברשת וגם כי ספוגית מגיעה לאזורים שהמברשת לא מצליחה.

3.פידור- אז נכון שכבר הנחנו פריימר כבסיס , אבך למה חשוב כל כך לפדר? פריימר תפקידו הוא למנוע זיעה, לחות ולקבע את האיפור כתשתית פנימית.מעבר לכך לאחר הנחת המייק אפ יש להניח פודרה כדי לקבע את האיפור מבחוץ. אני ממליצה על פודרה שקופה בתפזורת, לא דחוסה. ללא צבע, קלה לשימוש ומחזיקה המון זמן בתיק ! את הפודרה אני מציעה לפזר בעזרת מברשת עבה ולא פאף כפי שנהוג בדרך כלל, מהסיבה הפשוטה שמברשת "ממתנת" את כמות החומר הנדרש בעוד הפאף "מלביש" על העור שכבה די עבה במרוכז. אני ממליצה על פודרה שקופה של - LOOSE POWDER MAC - מדהימה, עושה את העבודה בצורה נפלאה ומשמשת אותי כבר שנתיים וחצי.

4.סומק- אפתיע אתכן. סומק קרמי עמיד יותר מסומק אבן. כלומר, סמקים של מייבלין לדוגמא הם במרקם קרמי. 


הם נמרחים בקלות ושורדים טוב יותר על עור הפנים. במידה וחשקה נפשכן בסומק "רגיל" - טיפ קטן , תמצאו צללית בגוון שתואם את הסמקים שאתן משתמשות. צללית דחוסה הרבה יותר מסומק במרקם שלה, לכן תחזיק יותר זמן, מה שכן הקפידו להניח ממש מעט בכל פעם כיון שבהנחה ראשונית יכול להיווצר כתם שצריך לטשטש ממש טוב :)

5. צללית- לפני הנחת הצללית הקפידו להניח בסיס על גלגל העין. הבסיס יכול להיות פריימר ייעודי לעיניים או קונסילר/מייק אפ מוצק. ניתן לפדר קלות (רק לא בשימוש בצלליות אבקה שלאחר הפידור לא יידבקו) ולהניח צללית. הפריימר בעיניי הוא האופציה האולטימטיבית. אני באופן אישי משתמשת כבר הרבה זמן בפריימר של חברת MUA - כתבתי עליו בפוסט הזה- MUA סקירת מוצרים.

6.שפתיים- מעבר לצורך להשתמש בשפתונים עמידים, שכיום עומדים לרשותנו במגוון אפשרויות בשוק, השיטה שאני ממליצה עליה , נורא פשוטה. למרוח שכבה ראשונה של אודם (על תשכחו תוחם מתאים) לאחר מכן להניח טלק על השפתיים ולעבור שוב עם האודם. זה מאריך את חיי הליפסטיק ואת זוהר שפתייך בעוד קצת :)
מניסיון שלי , השפתון של קרליין פשוט מדהים. באמת מחזיק המון זמן, לא נותן תחושה של יובש והגוונים רבים ומעולים , בקיצור- מומלץ !

7. גבות- על מנת שהצבע יחזיק מעמד לא מספיק להשתמש בעיפרון גבות בלבד, במיוחד באקלים החם כמו שלנו. רצוי להשתמש בצללית תואמת לגוון הגבה ומעבר לכך טיפ קטן ממני אליכן- כדי שהגבה לא תתבלגן והצבע יישאר, מרחו מסקרה שקופה, סרקו את הגבה בשכבה דקה אחת וזה יחזיק ליום שלם.

8.עיפרון שחור בתוך העין- השיטה לקיבוע עיפרון שחור בתוך העין, בקו המים מה שנקרא, היא על ידי צללית שחורה. לאחר מריחת העיפרון הניחו צללית שחורה על ידי מברשת זוויתית ישירות על העיפרון, זה יקבע אותו וימנע ממנו להימרח. השיטה הזו נכונה לכל עיפרון בין אם הונח על העפעף או מחוצה לו, קיבוע עיפרון נעשה על ידי צללית בצבע תואם.

זכרו כי מה שחשוב זה הכנת הבסיס , ה"תשתית" לאיפור. ברגע שהבסיס מוכן וטוב גם מוצר " לא עמיד" יחזיק זמן רב יותר. מקווה שעזרתי :)

שיהיה סופ''ש מדהים!

www.olgaelmaliah.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה