יום שבת, 6 באוקטובר 2012

My 1st GLOSSYBOX

אני מניחה שלא כולן מכירות את החידוש האינטרנטי הזה,אז אני אסביר.מדובר במיזם ענק ששייך (במקרה או לא)  לאיש העסקים והשורד -דן מנו.זוהי בעצם קופסת ההפתעות אשר נשלחת פעם בחודש עד הבית ומכילה בתוכה 5 מוצרי איפור וטיפוח שונים. כמובן שהשירות כרוך בתשלום,באמת סמלי (אם מחשבים לרגע את עלות המוצרים), שכולל את המשלוח. ל
לחברה עצמה יש אתר אינטרנט עם הסברים מלאים על השירות, ומהרגע שנרשמתן צפו לקבל בכל חודש קופסה בעיצוב מהודר ,שעד ליום הקבלה בעצם לא תדעו מה נמצא בתוכה, וזה כל הכיף!

אז גם אני בהמלצת חברותיי נרשמתי וחיכיתי בסבלנות לקופסת ההפתעות שלי והנה ביום חמישי (באיחור קל-בכל זאת חגים..) הגיע השליח עם האריזה המיוחלת.
קופסת ספטמבר- ככה היא נקראת.למי שקיבלה אותה לראשונה זו בהחלט הייתה תחושת סיפוק אדירה עוד לפני שראיתי מה נמצא בתוכה, ממש כמו ילדה קטנה שמקבלת מתנה, זו ההרגשה, ואני ארחיב. הקופסה עצמה מגיעה באריזת קרטון של המותג,בתוך הקופסה קיבלתי 5 מוצרי איפור וטיפוח של חברות שונות,כאשר 3 מהם בגודל רגיל ו2 קטנים מאוד. המטרה של החברה זה לשווק ללקוחותיה מוצרים להתנסות, עוד לפני שהם מגיעים אל מדפי הסופר פארם.

אז מה היה לנו? המוצרים בגדלים רגילים שקיבלתי הם :

מסיר איפור לעיניים של חברת OFRA
שמן לשיער של L'oreal ELVIVE
לק בצבע אדום של essie

2 המוצרים הנוספים שהגיעו כדוגמיות- 

סרום לעיניים של חברת clinique
בושם angel 

לגבי הלק אין יותר מדי מה להרחיב,צבע יפה, חברה מוכרת שהוכיחה את עצמה,הלק מתייבש תוך מספר דקות והצבע יפה ואופנתי. לגבי הבושם- אחלה מוצר,אמנם קטן מאוד אבל הרי לא באמת ציפיתי לקבל עכשיו בקבוק של 100 מ''ל (בכל זאת החבילה כולה עולה 75 ש''ח). הבושם מספיק כמובן לפעמיים בלבד.
את הסרום לעיניים של קליניק ניסיתי ואני כמובן יודעת שאת התוצאות רואים בטווח רחוק יותר כי כרגע השקיות שלי נשארו במקומן- מתחת לעיניים והעיגולים הכהים לא באמת נעלמו באורח פלא, אבל זה כמובן רק עניין של זמן. המרקם של המוצר עדין והרול עצמו נעים מאוד למגע בעור הרגיש שיש לנו מתחת לעיניים.

2 מוצרים שאני כן אתייחס אליהם בהרחבה זההשמן לשיער של לוריאל ומסיר האיפור של חברת עפרה.
את השמן קיבלתי בגודל רגיל, כמו שהוא בקבוק די גדול, ובתור אחת שלא בדיוק משתמשת ביותר מדי חומרים לשיער אני בטוחה שזה יחזיק אצלי המון זמן. המוצר קל לשימוש, באמת מעניק לשיער תחושה של רכות מעבר לריח הנעים שלו,השיער מבריק יותר,נראה בריא יותר ובהחלט נותן הרגשה טובה.

ועכשיו נעבור למסיר האיפור של עפרה. פייר??? אכזבה אחת גדולה. בתור מעריצה נלהבת של החברה ומשתמשת קבועה במוצרי האיפור שלהם גם בשבילי וגם ללקוחות שאני מאפרת- לא נפלתי.יותר מכך : המוצר לא עושה את העבודה ב-כ-ל-ל! בעלון שמצורף לקופסה רשום שהמוצר ( שפעיל גם כסרום) מיועד לאיפור קל בעיניים. אני החלטתי לנסות אותו כשאני מאופרת במסקרה בלבד. ממש ממש לא איפור כבד נכון ? המסיר למרבה ההפתעה לא הסיר את האיפור , הוא פשוט מרח אותו מתחת לעין והשאיר כתמים שחורים שגם אחרי ששמתי 3 פעמים נוספות את החומר, לא ירדו ורק נמרחו יותר. מה שמפתיע יותר זה שמגבון לח אחד עושה עבודה הרבה יותר טובה.

לסיכום : אני עדיין לא מבטלת את המנוי שלי ( שדרך אגב ניתן לבטל אותו בכל רגע נתון וללא התחייבות) רק כי נורא מעניין אותי לדעת מה אקבל בחודש אוקטובר ועד כמה המוצרים האלה יהיו אפקטיביים. 

בסולם של 1 עד 10 הייתי נותנת לגלוסיבוקס 8.5 עבור אפקט ההפתעה שהיא יוצרת בקרב ועל כך ש3 מתוך 5 מוצריה באמת טובים.השירות שלהם טוב ומה שנשאר לי זה לחכות לקופסה הבאה שלי בקוצר רוח!

מבטיחה להמשיך לעדכן אתכן על כל המוצרים!!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה