יום שלישי, 2 באוקטובר 2012

בא לי מטאלי

לפני כמה חודשים החלטתי שבא לי לק חדש. לא סתם אלא כסוף,מטאלי עם נגיעה של נצנצים ועל כל הציפורניים! בעלי אמנם לא כל כך התלהב מהרעיון, אבל היום- לק מטאלי זה ה-דבר הבא!

אם בפוסט הקודם לא הזכרתי את הטרנד הנוסף הזה שיהיה איתנו השנה, זה כי מגיע לו מקום כבוד משלו,כיוון שמדובר בטרנד שלא מתאים לכל אחת לכן חשוב לדעת להשתמש בו נכון.
גוונים מטאליים נכנסים לאופנה. יכולנו להרגיש כבר בשנה שעברה פריצה קטנה של הטרנד הזה , כמו שציינתי במוצרי טיפוח לציפורניים לדוגמא. מפורסמות רבות בעולם כבר אימצו את הלוק הזה וצבעו את ציפורניהן בכסוף,זהב,כחול מטאלי ועוד רבים וטובים.השנה זוהי קפיצת מדרגה גם לטרנד הזה שיתבטא בעיקר באיפור עיניים. חום מבריק,כחול כהה,אפור-כסוף יהיו מדהימים ביותר על בעלות עיניים בהירות, מה שידגיש את הצבע ויצור ניגודיות בין צבע העין והצללית ( או העיפרון) וכך יוסיף משהו ייחודי לאיפור שלכן.

זה משדרג כל הופעה, והופך אותך לפאשינסטה איכותית, במיוחד בליווי של תכשיט נכון זה פשוט עושה את העבודה. אסור לשכוח לרגע שכמו שאנחנו מטפחות את פנינו ומשקיעות זמן רב באיפור וטיפוח , אל לנו לשכוח את הידיים ובעיקר את הציפורניים! רוצו עכשיו לקנות לק כחול מטאלי שיתאים כמעט לכל הופעה וכמובן לעונה הקרובה ! 

ומה באמת לגבי האיפור ? בתצוגת האופנה של דיור למשל, אפשר היה לראות שהדוגמניות היו מאופרות בצלליות מבריקות בתוספת של אודם אדום או ורוד ולחיים נקיות לגמרי.
יש מי שיגיד שהטרנד הזה הוא נורא קר ומתאים רק לתצוגות אופנה שבהן ניתן, רצוי ואפילו מומלץ להגזים, ליצור הופעה לעתים סוראליסטית שלאו דווקא עובדת במציאות, וזאת כדי להרשים ביצירות את הקהל ובעיקר להציג את כישורי המעצב בתוספת של איפור שלא תמיד מתאים,אבל תמיד ייחודי לאותה תצוגה.
DIOR FALL-WINTER 2013
אז תרשו לי להפריך את הטענה. נכון שאף אחד מאיתנו לא תצא מהבית כאשר שפתיה או עיניה נראות קפואות , אבל כאשר השימוש בגוונים נעשה בצורה נכונה ובמינון הנכון זה בהחלט יכול ליצור WOW אחד גדול!

קודם כל אני ממליצה שלא להשתמש בגוונים מבריקים לשעות היום, כיון שזה יכול ליצור מראה מוגזם וכבד ולא מתאים.אני מניחה שאף אחת מאיתנו לא תרצה להיכנס לפגישת עבודה כאשר עיניה מעוטרות באבקה מבריקה וזועקת. אם בכל זאת חפצה נפשכן אפשר להשתמש בעיפרון עיניים ולתחום את העין בזווית הפנימית , או לחלופין בקו ריסים תחתון או עליון אבל לא בשניהם כדי להימנע ממראה קרחוני. חשוב לשמור על שפתיים ולחיים נקיות כיון שלגון המטאלי יש נטייה לתת דגש חזק מאוד לכן יש להשאיר את שאר האזורים נינוחים. אפשר להניח סומק בגוון טבעי כדי להוסיף מעט צבע ללחיים.

לעומת זאת- בערב תני לעצמך להתפרע! בילוי לילי עם חברות. צללית כסופה,תיחום העין בעיפרון שחור וקיבוע ע''י צללית שחורה , הרבה מסקרה שחורה דרמטית יעשו את כל העבודה וימשכו אליך לא מעט מבטים :)

אפשר לתת טאץ' מבריק נוסף ולאו דווקא באזור העיניים. המראה הבא מתאים לשעות הערב, אז אם יש לך אירוע בקרוב, בעזרת סומק מבריק,שימר או אפילו צללית שמנת מבריקה, תוכלי להוסיף הרבה. יש להניח את הצללית מעל עצמות הלחיים ממש מעל קו הסומק, ולטשטש עם מברשת גדולה כדי למזג את הגוונים ולהאיר את האזור, מה שגם ייתן הדגשה ויצור אפקט של עצמות לחיים בולטות (גם אם אין לך כאלה-כמוני ) וגם יוסיף לאיפור וישדרג אותו.

חשוב מאוד להשתמש נכון בטרנד הזה כיון שלעתים הוא יצור ליצור אפקט הפוך , לכן אם עורך שמן או נוטה לפצעונים, או אקנה, לא הייתי ממליצה להשתמש בהברקות על הפנים אלא להתייחס בעיקר לאזור העיניים. הברקה על לחיים או בכל מקום אחר בפנים עלולה להדגיש את הבעייתיות של העור ואנחנו לא רוצות את זה :)

אז יאללה, אם אתן יוצאות בסוף השבוע לבלות, זה הזמן לנצל את הטרנד המבריק על מנת לשדרג את ההופעה ולהפוך אותה לבלתי נשכחת !



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה