יום חמישי, 25 באוקטובר 2012

איפור נשים מבוגרות

בוקר טוב!! יום חמישי היום! איזה כיף...!
לשם שינוי קמתי ב8 בבוקר כדי לכתוב לכם פוסט חדש לסופ''ש :) והיום החלטתי להרחיב קצת בנושא של איפור נשים מבוגרות. כשזה מגיע לעור בוגר הכללים משתנים וכדי שניצור את המראה המושלם יש להתחשב בכמה דברים.
קודם כל חשוב לזכור כפי שכבר ציינתי בפוסט הקודם שלי (האם מייק אפ גורם לקמטים) שככל שאנו מתבגרים, העור נוטה לאבד מהנוזלים ומהלחות הטבעית שלו והופך להיות יבש יותר,לכן חשוב לשים דגש גם על הבסיס ובעיקר לאזורים עם קמטוטים שהרי לא כל שיטות האיפור הרגילות חלות כאן.

האיפור שלנו מתחיל קודם כל בעיניים.
כמה כללים לאיפור עיניים של נשים מבוגרות : 

לרוב בגיל הזה העור שלנו בעפעפיים מעט רפוי וישנם קמטוטים לכן חשוב מאוד לשים מעט מייק אפ ואני ממליצה לא לשים פודרה בכלל כדי למנוע ממנה להתקבע בתוך בקמטים.אם בכל זאת החלטן לפדר- שימו כמות מזערית בלבד.

עיניים: לא מומלץ בגיל הזה להשתמש בצלליות מבריקות או מנצנצות אלא בצלליות אבן בגוון מט ,כדי להימנע מהבלטת הקמטים. מומלץ להשתמש בגוונים רגועים לאיפור העיניים. מומלץ לתחום את העין בעיפרון חום ככה, שחור, אני פחות ממליצה להשתמש בעיפרון בתוך העין עצמה וזאת בגלל שבגיל הזה יש רגישות ונטייה לדמוע יותר לכן חשוב שתבררו עם הלקוחה אם קיימת רגישות כזו כדי לא לגרום לאדמומיות או דמע.

בסיס : לעור בוגר אנו נשתמש תמיד במייק אפ נוזלי ובכמות קטנה מהרגיל. קודם כל חשוב להניח קרם לחות ,אני ממליצה גם פריימר כמובן. מי שלא יודעת פריימר זה מוצר שנועד לקבע את האיפור ולתת לעור מראה מעט יותר חלק. את הקרם לחות יש להניח מס' דקות לפני המייק אפ כדי לאפשר מריחה נוחה יותר של המייק אפ. נשים מבוגרות נוטות לגוון עור אדמדם לכן יש לשים דגש על שימוש בקונסילר ירוק כדי לנטרל את הצבע.

פודרה- מומלץ להשתמש בפודרה שקופה.מומלץ לפדר את הפנים בעזרת מברשת ולא פאף כדי למזער את הכמות ולא לתת לפודרה להיכנס לתוך הקמטוטים מה שרק יבליט אותם כמובן...

סומק : מומלץ להשתמש בגוונים עדינים כמו ורוד או מעט אפרסקי. להימנע כמובן מהברקות ושימרים. זה לא מתאים לעור בוגר.

גבות : בגיל הזה הגבות נוטות להיות דלילות מהרגיל ואף עם שיער שיבה בחלק מהמקומות. על מנת לצבוע את הגבות יש להשתמש במברשת אלכסונית , לטבול מעט במים ולערבב עם צללית באותו גוון של צבע הגבה. להשלמה ומילוי של גבות דלילות אפשר להשתמש גם בעיפרון.

שפתיים : בגיל הזה השפתיים לרוב מאבדות מהנפח והופכות לדקות מהרגיל. מה שמאפשר למאפרת "לצייר" גבולות חדשים וכמובן למלא בעזרת הנחת תוחם שפתיים ולאחר מכן אודם . כמובן חשוב לא להגזים ביצירת הקווים החדשים ועדיין לשמור על מראה טבעי. לא מומלץ להניח גלוס מעל השפתון וזאת כיוון שבגיל הזה השפתיים מתאפיינות במן חריצים שרק יגמרו לגלוס "לברוח" מהקווים הטבעיים שלו. 

להשלים את המראה עם מסקרה ובמידת הצורך הדבקת ריסים, בודדים בלבד.
איפור: אולגה אלמליח


כמה טיפים :

* כאשר מאפרים עין בוגרת בניגוד לאיפור רגיל, אין למתוח את העפעף כלפי מעלה , המתיחה גורמת לאיבוד הקווים ועיוות האיפור.
*אפשר לחלק את העין ל3 חלקים כאשר בחלק ה1 והפנים של העין נניח צללית בהירה, בחלק ה3 והחיצוני ביותר את הצללית הכהה, וביניהם, בחלק השני נניח צבע "טשטוש" שיתמזג עם שאר הגוונים. אפשר להשלים את המראה בעזרת קו איילינר דק כדי ליצור מראה של ריסים מלאות יותר.
* עפעף רופף- יש להניח את הצללית בהנחה של "קפל פתוח" כלומר מהזוית החיצונית של העין אל תחילתה של הגבה, כלומר "להרים " את הצללית לכיון האף על מנת ליצור מראה של עפעף מורם יותר.
* יש להתרחק כמה שיותר מאזור העיניים כאשר מניחים פודרה. חבל שזה ייכנס לקמטוטים,יתקבע ויבליט את האזור. זו לא המטרה.
*במידה והמאופרת סובלת מנפיחות סביב העיניים , יש להמינע משימוש בקונסילר בהיר ולתת דגש על גוון כהה יותר על תת גוון כתמתם. הנחה של קונסילר בהיר רק תבליט את הנפיחות ובמידה מסוימת את הכהות (במידה והלקוחה סובלת מכך)

אני בכוונה לא מפרטת על הטכניקות כיוון שלכל אחת יש את השיטות שלה לאיפור מבוגרות, אבל הכללים הם אותם כללים שיש לשים לב אליהם בכל פעם שמאפרים נשים מבוגרות.

מקווה שעזרתי לכן עד כה !!!

שיהיה סופ''ש מעולה ומלא בצבע וכל טוב!

תגובה 1:

  1. זה מרגש אותי באופן אישי כי זה ישר לוקח אותי לימים שבהם הייתי רואה
    את אמי שלי מתאפרת ומתבגרת לי מול העיניים.
    איזו חוויה, זכות אדירה להיות ברגעים האלה ואיזה כיף שיש טיפים ועצות כמו שלך!
    חשוב שלא נשכח שכל אחת יכולה להראות מיליון דולר בכל גיל!

    השבמחק