יום שני, 29 באוקטובר 2012

הגלוסיבוקס האחרון שלי.


היי חברות.. עברו עליי ימים עמוסים ולא יצא לי כל כך לכתוב, אבל עכשיו התפנה לי קצת זמן והחלטתי לשתף אתכן בפוסט החדש שיעסוק בקופסת הגלוסיבוקס החדשה שקיבלתי. אז לצערי או לשמחתי..מדובר בגלוסיבוקס האחרון. נכון שאמרתי בפוסטים קודמים שאני לא אבטל את המנוי ואתן להם עוד הזדמנות? אז נתתי. לצערי כמו שאומרים גודל הציפייה כגודל האכזבה. כנראה זה היה המקרה. ניסיתי להתחבר אל השירות ובאמת ובתמים התלהבתי. אבל ככל שעברו הימים, כך חיכיתי פחות...ופחות...עד שהגיעה הקופסה השניה. כמובן שאפקט ההפתעה קטן בהרבה מההרגשה הראשונית כשאת מקבלת את הגלוסיבוקס הראשון שלך. ידעתי מראש שהולכים להיות 3 מוצרי צבע בתוך הקופסה, מה זה אומר? זאת אומרת שמדובר במוצרים כגון : צלליות לעיניים, מייק אפ, לק לציפורניים וכל דבר שנעשה בו איזשהו שימוש בצבע. למרבה ההפתעה, הפעם תכולת הקופסה לא הייתה מזמינה במיוחד. אפרורית, חסרת חיים וצבע ובעיקר מוצרים מעניינים.

אז מה קיבלנו בעצם? כרגיל 5 מוצרים. מתוכם 2 קרמים, 1 לק של חברת לקה, דוגמית בושם של קשרל, וצללית של לוריאל. אחרי שהסתכלתי במשך כמה דק' ארוכות אל תוך הקופסה, ניסיתי את כל המוצרים, החלטתי לספר לכם מה דעתי על כל אחד ואחת מהם. מקווה שתהנו :)

1. לק מספר 161 של LAKA.

הצבע בעיניי מהמם! אופנתי, כמו שכבר ציינתי לפני כמה שבועות, המטאלי כאן ובגדול! אני באופן אישי אהבתי את הצבע, את הברק ואת זה שהלקים של חברת LAKA מתייבשים עליי תוך מספר דק' בלבד...בקיצור- זה באמת היה שווה.


2.בושם של Cacharel "catch me"

כמובן שמדובר בדוגמנית של בושם.ריח נחמד,אני באופן אישי לא התחברתי כל כך, לטעמי האישי הוא כבד לי מדי, אפילו מעט מבוגר. שמתי את הבושם פעמיים וכמובן שהוא כבר נגמר.אופס..


3. קרם פנים של חברת FRESH LOOK EXCLUSIVE TRIPLE LIFT -


למען האמת לא הכרתי את החברה עד לרגע שפתחתי את הגלוסיבוקס. מדובר בקרם יום, עם מקדם הגנה בין הגבוהים- מספר 30. הריח של הקרם נעים, אבל כשגיליתי שמדובר בחברה שמייצרת קרמים על בסיס של מלח של ים המלח קצת נרתעתי...מי שמכיר אותי יודע שבעברי אי שם,עבדתי בארה''ב במכירות של מוצרי ים המלח ואני (אולי היחידה) הייתי אלרגית למוצרים שלהם. פריחה,גירודים,נפיחויות אלו הן חלק מהתופעות שחלו עליי ברגע שניסיתי את הקרמים של החברה. לי יש קצת בעיה עם המוצרים של ים המלח. אני בהחלט מאמינה בסגולות שמיוחסות למקום הזה, בבוץ, במלח עצמו, במים , אבל לא כאשר הדבר מגיע כחומר תעשייתי מעובד לקרם פנים או ידיים וכו'.. בכל אופן ניסיתי את הקרם. אכן הרגשתי צריבות קלה, אולי בגלל שמדובר במרכיבים הכל כך מוכרים ולא נעימים לעור שלי....הריח נעים, המגע של העור לאחר השימוש בקרם נעים,העור רך..יתרון נוסף שמצוין על גבי האריזה זה שהקרם מסייע להחליק את אזורי הקמטוטים.  נכון לעכשיו לא חוויתי שום אדמומיות וגירוי בעור אז נראה לי שאני בכל זאת אנסה להתרגל לקרם הזה.

4. קרם לחות דמוי מייק אפ  של חברת sebocalm - triple light


טוב..כאן גיליתי משהו נחמד מאוד. מדובר בפיתרון יעיל לבנות שלא כל כך אוהבות לשים מייק אפ ( תקראו את הפוסטים הקודמים שלי אחר כך...מבטיחה שתשנו את דעתכן ! ) - קרם לחות משולב עם מייק אפ, בצבע בהיר יחסית שמעניק לעור גם מרקם וצבע קלילים וכמעט בלתי נראים וגם מזין את העור בלחויות ומרכיבים של קרם לחות. או כמו שאני אוהבת - 2 ציפוים במכה! ציינתי שזה משמש גם כקרם הגנה?? אז כן. שלוש פעולות בקרם אחד :) נחמד,נעים וקל לשימוש. בהחלט שווה לאמץ. קיים בעוד גוונים מותאמים אישית.

3. צללית טורקיז מספר 031 של L'OREAL color infaillible-

אחד הדברים הראשונים שאת לומדת בקורס האיפור, הוא איך לזהות האם הצללית מקצועית,עמידה וחזקה מספיק.
אז מה שבעצם צריך לעשות זה לקחת את הצללית הרצויה, וממש להעביר מעל אצבע, על כרית האצבע יישר כתם חזק וזועק של צבע הצללית. פשוט תשפשפו את האצבעות ביניהן. אם הכתם נשאר (אפילו אם רוב הצבע מתאדה) - מדובר בצללית עם פיגמנט חזק. אם לאחר המעשה הצללית נעלמת כלא הייתה ונשאר ממנה זכר מנצנץ קטן על כרית האצבע- הצללית לא מספיק חזקה ,אין לה מספיק פיגמנט ורוב הסיכויים שאחד המרכיבים הבולטים שלה הוא טלק,מה שגורם לאיבוד הצבע. זה בדיוק מה שקרה לי עם הצללית הזו. צירפתי תמונות להתרשמות. ברגע שפותחים את הצללית, נגלית מול עינינו צללית טורקיז מהממת,עשירה בצבע...אבל ..לא מספיק חזקה. תשפטו בעצמכן- בעיני,היא נחמדה אבל כמובן לא מקצועית. לא התרשמתי.בכלל. מה גם שאני לא חובבת גדולה של הצבע הזה עליי.


לסיכום, אני חושבת שזו יכולה להיות מתנה נפלאה לאמא, לאחות או לחברה טובה. זה בהחלט מפתיע, שווה את העלות של ה75 ש''ח , אבל אצלי באופן אישי בדיעבד, אני בספק אם המוצרים הללו ימצאו את מקומם מחוץ לתיק האיפור שלי. נהניתי מהשירות הזה חודשיים, שיתפתי אתכן, אני מקווה שגם עזרתי קצת :) אבל עכשיו החלטתי לוותר על התענוג לטובת אפקט הרכישה הקבוע שלי בסופר פארם, כאשר אני בוחרת את הגודל, המוצר ואת כמות התשלומים שאני הולכת לגהץ!

תמשיכו לעקוב ולהצטרף,
אני פה,לכל שאלה!

לילה מקסים!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה