יום רביעי, 26 בפברואר 2014

הכירו את- מוריאל פיסלזון

הפוסט השני שלי מסדרת "הכירו את" מציג לכן את אחת הבחורות המוכשרות ביותר שיצא לי להכיר ולעבוד יחד. את מוריאל הכרתי לפני כשנה וחצי ,דרך הפייסבוק . שתינו היינו בתקופה של הקמת העסק פחות או יותר ,עבדנו כבר כמה חודשים כעצמאיות והתחברנו לעבודה משותפת כאשר מוריאל אחראית על הצילומים ואני מגיעה לפי דרישת הלקוחה לאפר לצילומי הריון,משפחה ותדמית.
הסטודיו של מוריאל מתמחה כפי שהבנתן בטח בצילום הריון,משפחה,תדמית ובוק שחקן, אבל מה שהכי מיוחד בו, זה צילומי העירום. מדובר בצילומי עירום אומנותי, שנעשה גם לנשים בהריון מתוך מחשבה של העצמת הנשיות וחיבור לגוף, בעיניי מדובר באחד הפרויקטים הכי מעניינים שראיתי והצילומים מדברים בעד עצמם!






* היי מוריאל, אשמח אם תספרי לקוראות של הבלוג על עצמך- מי את, מאיפה ומתי התחלת לצלם?

שמי מוריאל פיסלזון ,בת 27, מתגוררת בתל אביב (במקור מהצפון ) ,הצילום בעיני הוא משהו פרטי, אותו רואה כל אדם בעין שונה,אני רואה את הצילום כיצירת אומנות של העולם, תיעוד לדברים היפים של חיינו. מבחינתי הצילום הוא לא שילוב של טכניקות או ציוד משוכלל, הטכניקה היחידה שקיימת כאן היא העין .של הצלם, של המתבונן.
התחלתי לצלם לפני כ10 שנים. אז רכשתי את המצלמה הראשונה שלי, והתאהבתי, התאהבתי בתמונה, באסטתיות ובחיתוך שהעין שלי בוחרת לעשות. 
היכולת לשמר את המציאות כפי שהיא ובמקביל ליצור מציאות חדשה.



*מוריאל ספרי לי קצת על העסק - איפה הסטודיו ממוקם, מה תחום ההתמחות שלך, לאיזה קהל את פונה ?
הסטודיו שלי ממוקם בדרום ת"א, ברחוב מלא בעסקי סיטונאות שכל היום צועקים ומקשקשים.אבל.. ומי שהגיע אליי יודע שיש פה אבל לא קטן..אני נמצאת בסה"כ 2 דקות הליכה מהרצל רוטשילד ו2 דקות מפלורנטין.
וברגע שנכנסים לסטודיו ההמולה נעלמת, ונשארים אנחנו, והשקט. הזמן להפסקה שלך מחיי היום יום המשוגעים. הזמן לקחת נשימה עמוקה ופשוט להנות, מהזמן שלך עם עצמך, שלך עם בו זוגך או עם המשפחה כולה...
מי שמגיע אליי בשעות הערב נהנה מחניה פרטית מתחת לבית.
ומי שמגיע אליי בשעות היום נהנה משילוב של סשן משגע בתאורת יום.. ויש שפע של חניונים באזור:)
סטודיו מוריאל הוא סטודיו המתמחה בצילומי הריון ועירום אומנותי, כחלק מחווית החיבור לגוף,בנוסף הסטודיו נותן מענה גם בצילומי משפחה, בוק שחקן וצילומי תדמית


*יש לך המלצות מיוחדות למצולמות שמגיעות אליך לצילומי עירום/הריון ?

לפני שאת מגיעה לצילומי הריון/נשיות/עירום אני ממליצה לך קודם כל לחשוב עם עצמך מה את מדמיינת שיהיה, לחשוב מה רמת החשיפות בה תרצי להצטלם, לבדוק עבודות ולראות לאיזה סגנון את מתחברת. כמובן שלי מאוד חשוב (בצילומי עירום בפרט) לנהל שיחת הכרות עם המצולמת עוד לפני הצילומים. חשוב לדעת מהן החששות ומהן הציפיות שלך.. כדאי להתייעץ ולדבר מראש על מה שחשוב לך. וגם חיבור אישי עם הצלמת הוא אישיו חשוב בפני עצמו.

*מה הכי מספק אותך בעבודתך?

לראות את ההבדל בכל אישה איך שהיא נכנסת אליי לסטודיו ואיך שהיא יוצאת. וכמובן התמונות היפות והפידבקים מהלקוחות:))

*לסיכום- איזשהו טיפ ממך לכל אלה שמתלבטים אם לעשות צילומים או לא?

תבדקו, תתייעצו, תחשבו מה הגורם הגדול להתלבטות שלכם, ותזכרו שזה רגע שלא יחזור על עצמו שוב:)


אני בהחלט ממליצה לכל אחת מכן לא להתלבט בנוגע לצילומי הריון ומשפחה, מעבר לכך שזו מזכרת מדהימה וכיפית שמנציחה רגעים שבהחלט טוב לראות אחר כך עם הנכדים :) מדובר באחת החוויות היותר כיפיות שיש. צילומי הריון הם שלך ושל הבייבי שלך (שאמנם עדיין נמצא שם בבטן) , זו אפשרות להתחבר לעצמך, לגוף שלך ולתינוקך שבעוד שבועות ספורים עתיד לצאת אל העולם.

מצרפת לכן סרטון מאחורי הקלעים באחד הצילומים אצל מוריאל, גם אני שם :)




מי שתסגור צילומים אצל מוריאל דרך הבלוג שלי תקבל בנוסף לכל התמונות -  5 תמונות ערוכות ללא תשלום!

שווה לכן :)

תציצו בתמונות ותהנו!











2 תגובות: