יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

DARK LIPS - טרנד לחורף הקרוב

מי מכן שביקרה בחנויות MAC לבטח ראתה את הקולקצייה של ריהאנה שהגיעה אלינו במהדורה מוגבלת. מה שהכי משך לי את העין זה האודם הכהה בגוון בורדו שנקרא TALK THAT TALK.בחודשים האחרונים נחשפנו לטרנד חדש של השפתיים הכהות ופנים נקיות  ויש משהו שנורא משמח אותי בזה ובעיקר בגלל האומץ הכרוך בבחירת אודם מהגוון הזה. אני שמחה לראות שגם בארץ זה תפס תאוצה כמו בשאר העולם (די מזמן יש לומר) ולא בכדי המלאי של הקולרצייה אזל בימים ספורים בחנויות.



אז מה יש באודמים הכהים שכל כך עושה לנו את זה?
קודם כל נתחיל מזה שכאשר בוחרים להתאפר עם אודם כהה כל כך חשוב לשמור על פנים נקיות ומינימליסטיות.משהו בניקיון הזה נראה מלכותי, אצילי, אך יחד עם זאת גם סקסי ומסתורי. דבר שני תתפלאו או לא - הוא מתאים לכולן.לשחומות עור, לבהירות ולאלו שבאמצע.הוא שדרוג מעולה לכל הופעה שתבחרו, בין אם מדובר בבגד לבן, שחור או אפילו צהוב! מבחינתי אודם כהה מהסוג החצילי,בורדו ויין הוא אביזר בפני עצמו.
צריך להיות נורא מדוייקים כאשר מורחים אודמים כאלו כדי לא לצאת מהקווים ולהיראות קצת מגוחך, בניגוד לגוונים של ורוד ,ניוד שאיתם כן אפשר "לסטות קצת" ולא ירגישו, הרי שכאן מדובר בדיוק מושלם לכן אני ממליצה לכן קודם כל לתחום את השפתיים עם תוחם בצבע תואם ולמלא אותן ורק לאחר מכן למרוח שכבה של אודם כדי בעצם ליצור הרמוניה ולתכנן קו מדויק.

בתצוגות האופנה כבר אפשר היה לראות את הטרנדים הבולטים באיפור לסתיו/חורף 2013-2014 :

דולצ'ה גבאנה הציגו לוק נקי עם שפתיים מודגשות בגוונים של אדום,אפשר לראות שהטרנד הולך גם עם בגדים צבעוניים בגימור מוזאיקה ולאו דווקא עם צבעים חלקים.
העיניים הודגשו גם הן באייליינר מה שבעייני יוצר מראה נצחי.

בתצוגה של PHILLIP LIM עבור סתיו 2013 אשר לראות פנים נקיות לגמרי אפילו בלי מסקרה ( אבל זה טרנד אחר שגם כובש את עולם האופנה עכשיו ) ושפתיים מודגשות בצבע חום, יש כאלה לבטח שירימו גבה עכשיו הרי מה זה חום? זה של פעם! חייבת לומר לכן-אמצו וחזקו.טרנד חזק ומהמם לחורף הקרוב ולדעתי הולך מעולה עם בגדים בצבע אפור ושחור! 

במותג FENDI החליטו ללכת על מראה השפתיים ה"לא גמורות" שנראות כאילו זקוקות לרענון אחרי שהדוגמנית לגמה משקה או עישנה סיגריה...מה שמיוחד מאוד בעיניי. שימו לב לשפה העליונה- זה בדיוק הדיוק שדיברתי עליו (טוב אולי מוקצן מעט) ולעומתו השפה התחתונה מאופר ברשלנות ויוצרת אשליה של נפח ומשהו שנגמר טרם זמנו.


אנחנו רואים יותר ויותר סלבריטאיות מאמצות את הטרנד החזק הזה אל חיקן בעיקר בערבי גאלה. כפי שציינתי כבר אין חוקים בשפתיים כהות,מדובר באביזר לכל דבר וכמובן שזה מוסיף סקס אפיל להופעה הגרנדיוזית שמלווה בשמלות ערב נוצצות, תסרוקות מוקפדות ואיך לא? חיוך כובש.תהיו בטוחות שכל הפוקוס הולך להיות על השפתיים שלכן.
בחרתי להציג כמה מראות בכדי באמת להדגיש את הטענה שהצבעים הכהים מתאימים לכ-ו-ל-ן.
מימין לשמאל : ג'סיקה אלבה, קמיל בל ולנה דל ריי
 מלנה דל ריי המסתורית,בעלת עור פנינה , דרך קמיל בל ועד ג'סיקה אלבה - כולן מתהדרות בצבעים כהים- יין,חציל בורדו. הפנים נקיות ,העיניים מודגשות במעט וכל הפוקוס על השפתיים.
קייט בסוורת'

ריהאנה

רוני מאנה

רוני מאנה עושה את זה בצורה מדהימה בעיניי- מראה נקי לגמרי.פנים חרסינה ושפתיים בגוון חציל.מושלם.
ולסיום איך לא? הייתי חייבת לנסות את הטרנד על עצמי. הלכתי לכיון של איפור "מפוסל" שמתבטא בעיקר בפיסול עצמות הלחיים, הוספתי אייליינר והברקות וכמובן- אודם בגוון חציל ,הפעם אני בחרתי בINGLOT #175 שבעלי הביא לי מחו''ל (אפרט עליו בפוסט אחר של סקירת מוצרי INGLOT ).

אני לגמרי מאוהבת בטרנד הזה ויותר מכך אני בטוחה שזה יתפוס אותנו חזק גם בהמשך.

מי שעדיין לא יודעת, האתר שלי עבר מגה שדרוג! לעבודות נוספות שלי אני שמחה להזמין אתכן לאתר-
 Olga Elmaliah - makeup artist

תהנו!



2 תגובות:

  1. סיכמת מושלם !
    אין כמו איפור חורפי ולגמרי הגיע הזמן ששפתון בגוון חצילאו בורגונדי (על כל גווניהם) ייצא מחוץ להגדרה של "טרנד".

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מסכימה איתך,אני כבר מזמן חובבת את הגוונים הכהים ושמחה לראות שזה מתפתח גם כאן :)!

      מחק