יום ראשון, 14 בפברואר 2016

Clinique addiction ,או - מוצרים שאת חייבת לעצמך לפני גיל 30 .

קוראות יקרות שלי ,הרשו לי לפתוח את הפוסט הזה בנימה מעט יותר אופטימית.

אני יודעת שנעלמתי בשנה האחרונה ורק מדי פעם הרשיתי לעצמי לפתוח את המחשב ולשגר אל אוויר העולם (והפייסבוק) איזה פוסט או שניים, אבל לא עוד! כחלק מהיעדים שלי לשנה החדשה הזו הצבתי בפניי מטרה ברורה - לחזור אליכן עם דברים מעניינים , המלצות וסתם תהיות לחלוק.
רבות מכן שואלות אותי בעמוד העסקי שלי על מוצרים שאני משתמשת בהם ומדי פעם אני באמת דואגת לשתף בשגרת האיפור או הטיפוח שלי שם, כולל המלצות א-מ-י-ת-י-ו-ת בלבד על מוצרים שנרכשו על ידי .מעכשיו תוכלו לקרוא על המוצרים האלה בהרחבה בבלוג .

את הפוסט הנוכחי אני רוצה להקדיש כולו לחברת קליניק שאני התאהבתי בה ממש בשבועיים האחרונים. הכל התחיל מעט אחרי יום ההולדת שלי, באחד השיטוטים בפייסבוק נתקלתי במודעה של חברת קליניק על מבצע עבור סט של 7 אודמים בגודל מיוחד לכבוד הוולנטיינס. מדובר בקיט מקסים במהדורה מוגבלת של אודמים לכל יום, ככה הם גם נקראים מSATURDAY עד SUNDAY. בגוונים הכי לוהטים וטרנדיים שיש,החל מגוון טבעי ועד לאדום עז.




באותה הזדמנות רכשתי גם את סבון הפנים שלהם LIQUID FACIAL SOAP MILD וקיבלתי תיק עם מוצרים מוקטנים במתנה וכמה דוגמיות.

המשלוח הגיע אליי כעבור יומיים (שכללו בעיקר סופ''ש) וכמו ילדה קטנה התלהבתי ורצתי לנסות.אחרי שימוש של כשבועיים אני גאה ושמחה לספר לכן שאני מכורה.לפני כמה ימים קיבלתי במתנה את קרם הלחות שלהם ועוד ממתקים וחשבתי לעצמי איפה הייתי כל השנים האלה ? 
בתור אחת שניסתה לא מעט סבוני פנים וקרמים, עדיין לא הצלחתי למצוא את האחד בשבילי ,עד היום. העור שלי מאוד השתנה לאחרונה, בעיקר מאז הלידה (לפני כמעט 3 שנים) , אני סובלת מעור יבש ,חוסר חיות ואיזון בגוון העור שאגב כל אלה מטופלים בצורה מדהימה ע''י הקוסמטיקאית שלי מדי חודש וחציוהמצב השתפר פלאים! אבל כמו בכל דבר אנחנו חייבות לתחזק את העור בייחוד לאחר טיפולי פנים אינטנסיביים לכן החלטתי לנסות את המוצרים של קליניק שניה לפני שאני מחליפה קידומת ומגיעה לגיל 30 :).

Clinique

מה אגיד לכן? מעולם מעולם העור שלי לא היה במצב טוב יותר. אני מקפידה מדי בוקר וערב לשטוף את הפנים עם הסבון, לשים קרם פנים ולנקות את האיפור עם המסיר הסגול שלהם TAKE THE DAY OFF (שאגב אני מתה על הסימבוליות של השם!).
אז הנה הנבחרת שלי :

1. LIQUID FACIAL SOAP MILD - בתור בעלת עור יבש תמיד חיפשתי מוצר שאיכשהו לא ישאיר אותו יבש לאחר הניקוי. מדובר בסבון מצוין שמנקה ע''י הקצפה על עור פנים לח, מנקה ה-כ-ל בצורה מאוד יסודית,
המרקם מאוד קליל אך יחד עם זאת עושה עבודה נהדרת, מדובר אגב במוצר ראשון מתוך שיטת שלושת השלבים למי שמכירה . 
הסבון מתאים לניקוי עור יבש ומעורב . אמנם רשום עליו שיש לשטוף את הפנים לאחר שניקינו את האיפור אבל מניסיון הוא מוריד גם את האיפור ללא כל בעיה.

2. קרם לחות MOISTURE SURGE INTENSE - מתאים לעור יבש עד יבש מאוד.

מה שתמיד הפחיד אותי בקרמים שנועדו לעור יבש ,זה שהם עלולים להיות מאודדד לחותיים ושמנוניים. נכון במריחה הראשונית של הקרם ,למרות המרקם הבאמת אוורירי והקליל שלו הוא יחסית רווי בלחות ושמנוניות מסוימת' אבל כעבור 3 דק' הוא נספג כלא היה ומותיר את העור רענן ונעים מאוד למגע. הקרם מכיל פורמולה OIL FREE ונגיעות של אלוורה ( שתמיד מועילות לעור) .הרבה פעמים יוצא לי שאני מורחת אותו לפני השינה והוא לעולם לא "נדבק" או נספג לי בתוך הכרית. 
מה שמבחינתי הכי טוב במוצרים של קליניק אגב , זה שהם לגמרי נטולי בישום והיפואלרגניים ! לא פעם רכשתי קרם שאחרי שימוש אחד בו עשה לי גירוי בעור, פצעים ומה לא.

3.DRAMATICALLY DIFFERENT MOISTURIZING LOTION + 


קרם לחות נוסף (אגב בין הנמכרים של החברה) שמיועד לעור יבש עד יבש מאוד/מעורב. המרקם שלו נעים וכמעט ולא מורגש על העור מעצם היותו ג'ל לחות ולא קרם לחות. המטרה היא לספק לעור לחות לכל היום ללא תחושת שמנוניות כלל.גם הקרם הזה נטול בישום לגמרי ומשמש אותי נפלא כבר קרוב לשבוע (אצלי מדובר במוצר בגודל מיוחד )

4.המוצר האחרון שאני רוצה להמליץ עליו גם כן קרם לחות - SUPERDEFENSE SPF 20 


המוצר הינו בגודל מיוחד שקיבלת במתנה מרכישה מעל 250 ש''ח באתר, להתנסות. הוא היה המוצר הראשון שהתמכרתי אליו! הוא גם היחיד מבין המומלצים כאן שמכיל מקדם הגנה SPF 20 ואינו שמנוני כלל! נספג בעור כבר במריחה הראשונית, מותיר את העור כל כך נעים שלא בא לכן לשטוף פנים בלילה או בבוקר שאחריו. לגמרי הולכת לרכוש את המוצר בגודל מלא בעתיד! 
כמובן שלכל המוצרים של קליניק יש אפשרות לבחירת מצב העור והתאמה מושלמת ! כנסו לאתר שלהם, שווה! 

ועכשיו נעבור לחלק הצבעוני ביותר של הפוסט שלי!

כמו שכתבתי לכן, רכשתי את הסט של 7 האודמים של קליניק.
אז מדובר במוצרים ממש נחמדים, בתור מי שלא ניסתה את האיפור של קליניק עדיין אני בהחלט התחלתי לחבב את האודמים שלהם. 
הערכה מכילה 7 גוונים החל מהגוון הטבעי והבהיר ועד לאדומים ובורדו. בין לבין ישנם גוונים חמודים מאוד של ורוד אבל אני לא הכי התחברתי אליהם אז העברתי לאמא שלי 3 אודמים ,כיון שהיא מאוד אוהבת צבעי ורוד וקורל ולה הם מתאימים יותר.
בסופו של דבר השארתי לי כמה גוונים ואני שמחה לחלוק אתכן את ההתרשמויות :)
האודמים אינם עמידים.כלומר נדרשו 3 עד 4 שעות כדי לחדש אותם, לעתים בין לבין אכלתי, שתיתי וכו'.. וזה כמובן תרם ל"היעלמות" האודם מהשפתיים. הם לא מבריקים אך גם לא בדיוק מט. נעימים על השפתיים למי שאוהבת אודמים רוויי לחות אז הם כאלה.מצד שני אני לא הטיפוס שאוהב אודמים עמידים אז לי זה מסתדר מצוין.
כמובן שמדובר באודמים בגודל מיוחד ומעט יותר קטן מהרגיל אבל מספיק בהחלט לשימוש אישי. בכל זאת...199 ש''ח עבור 7 אודמים מה ציפיתן? 

הגוון הראשון הוא FINALLY FRIDAY ספק ורוד ספק אדום.אני חייבת לציין שבחיים לא חשבתי שצבע כזה יתאים לי אבל אני ממש עפה עליו!

הגוון הבא שבחרתי נקרא SASSY SATURDAY בגוון אדום-בורדו. הורס! אני מאוהבת בצבעים כאלה ,קיץ חורף, לא משנה מתי. בהחלט משדרג כל מראה ומוסיף נורא ! 


הגוון הטבעי יותר הוא SWEET SUNDAY שבעיניי מחמיא ליום יום ,נעים ובעיקר נותן המון לחות לשפתיים 

והאחרון הוא WELCOME WEDNESDAY שנורא דומה לSUNDAY רק מעט יותר חום 


רכישה אחרונה שפשוט הייתי חייבת לשתף היא של האודם ההורס הזה שנקרא MATTE MAGENTA שבניגוד לגוונים שציינתי קודם, מדובר בגוון ורוד בזוקה מהמם לקיץ הקרוב ! האודם מט לחלוטין אך יחד עם זאת לא הרגשתי שהוא מייבש לי את השפתיים. 

בשנה הזו היו לי הרבה מחשבות והחלטות ואחת ההחלטות הכי כנות וחשובות שקיבלתי היא שהגיע הזמן גם לטפח את עצמי, להשקיע ולדאוג לי לעצמי, לפעמים מרוב העבודה והחיים בכלל אנחנו לא עוצרות לרגע לחשוב מה איתנו. 
תהיו טובות לעצמכן, תפנו זמן לפינוקים ודברים שיעשו לכן טוב!

מקווה שנהניתן מהפוסט ,
אני תמיד אשמח לענות לשאלות שלכן בעמוד שלי או במייל olgasaf5@gmail.com
שבוע טוב שיהיה!

XOXO



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה