יום ראשון, 8 בספטמבר 2013

אימהות ואיפור - זמן איכות עם עצמי.

בוקר טוב, שבוע טוב וחג שמח!

השבוע הראשון של השנה החדשה ! קודם כל נפתח בברכות, אני מאחלת לכן שנה מדהימה! מלאה בעשייה, שגשוג, אושר ואהבה.בריאות ובעיקר שמחת חיים! אני התחלתי את השנה הזו עם תינוק חדש בבית וכפי שבטח שמתן לב לא פרסמתי בבלוג תקופה די ארוכה, מה שלא אופייני לי כל כך ,כיוון שהייתי מעלה כל שבוע פוסטים. כנראה שלוקח קצת זמן להתרגל לאימהות. אבל זה בהחלט היה שווה את זה...
אז הנה, חופשת הלידה שלי עומדת להסתיים ואני חוזרת אליכן מלאה ברעיונות חדשים, הדרכות,טיפים וכו' ! פייר ? התגעגעתי מלא!
ולמה בעצם אני כותבת את הפוסט הזה? כי מאז שהבלוג נפתח לפני שנה וקצת, שמתי לב שמעולם לא כתבתי לכן משהו אישי, ממני אליכן. אז רציתי לחלוק אתכן משהו שהטריד את מנוחתי בחופשת הלידה.
לפני שילדתי,ובכלל לפני שנכנסתי להריון תמיד הייתי אומרת לבעלי- אני לא אהיה אימא מוזנחת. כל יום אני אתאפר, אסדר את השיער, ציפורניים וכו'...(כן בטח), מי ידע שבסופו של דבר מחסור בשעות שינה ואיש קטן אחד ישלטו לי על החיים? בתור אחת שהייתה מתאפרת כל יום, משקיעה את מיטב כספי במוצרי איפור וטיפוח גם מתוקף התפקיד שלי כמאפרת וגם בתור בחורה שאוהבת להיראות טוב ולהרגיש טוב ובעיקר אוהבת איפור! פתאום הפכתי לבחורה עייפה, שבקושי שמה מסקרה ( אוי ואבוי לי בלי מייק אפ אפילו! ) רק בשביל להגיד- הנה התאפרתי, אבל את העיגולים השחורים מתחת לעיניים שום דבר לא יכול היה להעלים כמובן. בקיצור הפכתי לאימא. אבל כזו שתמיד שאפתי שלא להיות. אחת ששוכחת את עצמה ועושה הכל למען הילד.
אני יודעת שיש ביניכן המון אימהות. והמסר שלי אליכן בפוסט הקצרצר הזה הוא פשוט - אל לנו להזניח את עצמנו! אני לא הפנמתי מספיק את המילים האלה בהתחלה, וחבל שכך. גם אני הייתי בין החיתולים האינסופיים והבקבוקים ואני יודעת כמה קשה למצוא זמן לעצמנו.
זה לוקח זמן, אבל חשוב להקפיד על אותה השגרה שהייתה לפני הלידה. החיים לא באמת נגמרים, כמו שדאגו לומר לי לא פעם ,הם משתנים ומשתפרים !! אז נכון, מישהו חדש הצטרף למשפחה, ונכון שזה גוזל זמן ונכון שלא ישנים הרבה, אבל מי כמוני יודעת מה כמה דקות של זמן איכות עם עצמי יכולות לעשות לנו !
אז קחו מראה קטנה, כשהילד ישן (ויש רגעים כאלה,כן) תסדרו את השיער, תתאפרו ותראו איך מיד תרגישו טוב יותר!
לא חייבים לשבת ולהשקיע שעות באיפור, מספיק שתמרחו קרם לחות כדי לתת לעור את מה שהוא זקוק לו, הניחו מייק אפ ואל תוותרו על הקונסילר בשום פנים ואופן (סביר להניח שרצוי שיהיה בצבע כתום כדי להסתיר את השחור מתחת לעין כי חוסר שינה עושה את שלו בכל זאת :) ) ,מסקרה וקצת סומק ותראו איך הכל משתנה בן רגע. האמת? גם לא חייבים לצאת בשביל כך. תאמינו לי שאיפור זה סוג של תרפיה, זמן איכות ואין כמו הרגשה של אחרי! אז תנצלו את הפוסט הזה, קחו את תיק האיפור שלכן ויאללה לעבודה !
פתאום פעולה כל כך פשוטה ושגרתית מקבלת משמעות אחרת נכון ?

:)

ושיהיה לכולנו בעיקר נחת מהילדים ושנה מדהימה !
בקרוב- המון דברים חדשים יעלו בבלוג, אז תמשיכו לעקוב יהיה מעניין :)

שלכן,
אולגה.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה