יום רביעי, 24 ביולי 2013

סקירת מוצרים RIMEL vs BORJOUS

מכירות את הפתגם-הסנדלר הולך יחף? אז ככה זה לגביי. בכל מה שנוגע לשגרת האיפור שלי אני נורא מקובעת על מוצרים וטכניקות ולעתים קשה לי לפתוח את הראש לדברים חדשים. השבוע החלטתי שהגיע הזמן לגוון וגם לחדש קצת את המלאי האישי שלי.שמעתי רבות על המותגים RIMEL וBORJOUS אבל מעולם לא התנסיתי.ומה יותר טוב ממבצע במשביר לצרכן כדי לרכוש את המוצרים?? אז הלכתי .
היות ובאתי מכוונת מטרה,השיטוט שלי בחנות היה קצר מאוד. אני חייבת לומר שאני לא אוהבת להיעזר בדיילות של הקוסמטיקה ולא בגלל שאני מאפרת ש"יודעת הכל", פשוט אני אוהבת את השקט שלי,לנסות את המוצרים לבד לראות את התוצאה ואז לקנות. בכל אופן, להלן הרכישות ותוצאותיהן :

1. מייק אפ BOURJOUS - RADIANCE REVEAL- healthy mix .


חיפשתי מייק אם עם כיסוי בינוני והכי חשוב SPF נמוך היות ואני אלרגית. בעבר כבר שמעתי שבחים והמלצות על החבר אז החלטתי לנסות את המייק אפ שלהם שממש קרא לי מהויטרינה רק לבוא ולקחת. ממה שראיתי על הסטנד ,מדובר בכ-5 גוונים של המייק אפ, בעיניי לא מספיק היות וההבדל בין הבהיר ביותר לגוון הבינוני הוא מינורי. הגוון שנבחר עבור העור שלי הוא 54.קודם כל אני חייבת לציין שזה המייק אפ הראשון שאני רואה שיש בו תמצית של פירות וכך גם הריח שלו.נעים ומתוק. על האריזה כתוב שהוא עמיד ל16 שעות.לא יצא לי לבדוק בדיוק את השעות כי לא נראה לי שיש לי איפה להסתובב איתו משעה 8 עד חצות, אבל הוא החזיק לי יפה מאוד בערך 8 שעות,ושרד את החום הזה מבלי לזוז. אפרופו החום. נכון שמדובר במייק אפ מעולה, הכיסוי שלו בינוני עד גבוה הייתי אומרת אפילו, ואני באופן אישי התלהבתי. הבעיה היחידה שלי איתו ואני לא יודעת אם זה קשור לחום השורר בחוץ או לסוג המייק אפ, אבל מהרגע שאני מניחה אותו, אני לא רק מבריקה אני מזיעה הרבה יותר מאשר אחרי מייק אפ אחר.לכן זה מצריך הנחה של פריימר לפני, פודרה אחרי ומעקב צמוד אחר עור הפנים במיוחד בחום הזה.אגב, רמת הSPF לא מצויינת על גבי הבקבוקון.
מחיר במשביר 172 ש''ח, אני רכשתי במבצע של 89.99 ש''ח בלבד. שווה היות וניתן להתגבר על בעיית הזיעה.

2.קונסילר - STAY MATTE של חברת RIMEL.


אז ככה.גילוי נאות- מעולם לא השתמשתי על עצמי בקונסילר. תמיד הייתי מניחה מייק אפ בגוון בהיר/כהה יותר או מייק אפ מוצק.הגיע העת והחלטתי שחבל לבזבז מייק אפ שלם על פעולה כה פשוטה אם יש מוצרים שיועדו לזה. אז רכשתי את הקוניסלר של חברת רימל. לומר את האמת? לא נפלתי. מדובר בסטיק שבמרכזו נמצאת נקודה ירוקה,כלומר הקונסילר בעצם עושה פעולה כפולה- גם מטשטש וגם מעלים אדמומיות. בכנות? רכשתי אותו עבור הכהות מתחת לעיניים ושם למיטב ידיעתי אין אדמומיות לכן לדעתי החלק הירוק מיותר. הכיסוי שלו נמוך, לא כל כך ראיתי הבדל גם אחרי שהנחתי אותו על נקודות אדומות על הפנים. מעבר לכך הוא  נותן תחושה של יובש. בגדול המוצר היה במבצע - במקום 80 ש''ח בסך הכל 29.99 וזו הסיבה שהתפתיתי לקנות. שווה את ה30 שקלים אך לא מעבר.


ואחרון חביב- APOCALIPS אודמים של RIMEL


זה הסעיף האהוב עליי בכל הפוסט ומדוע? כי נורא חיכיתי לשים את ידיי על הסדרה הזו והנה זה קרה. אז מדובר באודמים שנמרחים בשיטת ה"לק" בעזרת מברשת לכאורה של גלוס אך ההנחה שלהם אכן מזכירה את הלק.זו הסיבה לשם - LIP LAQUER. פשוט- התמכרות. הצבעים עזים וקיציים, מהחיוור ביותר עד האדום ביותר. אני רכשתי 2 צבעים משני הקצוות. אחד בגוון ניוד ואחד אדום. האריזה נורא נוחה, מזכירה מעט את המסקרה, ההנחה של השפתון נעשית על ידי מכחול נוח וזוויתי ככה שכמעט ואי אפשר לפספס. הטעם והריח שלהם נעימים ,המרקם מעט שמנוני ולכן הבעיה היחידה של האודמים הללו שהם אינם עמידים לזמן רב. הגוון הניוד שרכשתי עבר את מבחן האירוע לפני כמה ימים, שכלל שתיה,אוכל עישון ולא נשאר ממנו זכר. ליתר דיוק אכן נשאר בצורה מכוערת על השפתיים, כמו גושים קטנים שמזכירים את המייק אפ שמונח על השפתיים ומתייבש. לגבי הגוון האדום אני קצת יותר אופטימית, היות והוא החזיק עליי יותר מ4 שעות שלאחריהן נאלצתי לחדש שוב,אבל בגדול אם בא לכן על צבעים יפים, חזקים וצעירים אין שום סיבה שלא לרכוש את השפתונים האלה, פשוט שמים בתיק ומחדשים! אני לגמרי מכורה.
מחיר המוצר- 100 ש''ח במשביר , אני רכשתי ב49.99 ש''ח בלבד. שווה את ההשקעה לגמרי.

שלכן באהבה,
אולגה.

תגובה 1:

  1. לגביי בורז'ואה, יש לי המלצה למייק אפ רחק שלהם, עם SPF10, שזה נמוך לשמש שלנו - מייקאפ 123 שלהם. יש לו כיסוי בינוני, הוא קליל ודק. יש לו ריח נעים ועדין, והוא מאוד מתאים לבעלות עור מעורב (כמוני..)הוא משאיר שכבה מאט על הפנים.
    לגבי האפוקליפס של רימל - מאוהבת קשות! יש לי את stellar וapocaliptic ואני ממש מרוצה מהם :)

    השבמחק