יום חמישי, 6 ביוני 2013

ביוטי סיטי פריז- האירוע הגדול של סופרפארם בשיתוף עם שנקר

סופר-פארם מציגה
את ביוטי סיטי פריז:
הומאז' לבירת היופי העולמית

Beauty City, אירוע היופי הגדול של
סופר-פארם, חוזר זו השנה השביעית ויתקיים בין התאריכים ה-26-28.6.2013, בביתן 1,
גני התערוכה, ת"א



סופר-פארם תקיים זו השנה השביעית את ה- Beauty city, אירוע היופי הגדול של השנה בו מציגים מיטב מותגי הקוסמטיקה בארץ ובעולם במתחמים חווייתיים, את הטרנדים החמים ביותר, לצד מבצעים והטבות ייחודיים.

האירוע יתקיים בין התאריכים ה-26-28.6.2013, בביתן 1, גני התערוכה, ת"א, בהשראת פריז, כהומאז' לבירת היופי העולמית.

BEAUTY CITY האירוע הגדול של השנה כבר כאן, למי מכן שלא מכירה או לא הייתה באירוע, מדובר במיזם של רשת סופר פארם אשר נעשה בשיתוף  עם בי''ס לעיצוב- שנקר. מדובר באירוע שהשקעת ענק של כ-6 מיליון ש''ח.

אז מה צפוי לנו השנה?

מעל 50 אלף מציגים,צפי של כ-65 אלף נוכחים. מותגי איפור, טיפוח ובישום במחירים והנחות מיוחדות, מגוון חברות מובילות בתחום הקוסמטיקה,תצוגת אופנה בסגנון פריזאי,הרכב מוזיקלי שעתיד להופיע,הרצאות של מאפרים מובילים, סדנת סטיילינג בהנחייתה של סנדרה רינגלר וכו'.


עופר לוי, סמנכ"ל השיווק של סופר-פארם: "ביוטי סיטי נערך זו השנה השביעית וכבר הפך למסורת ולאירוע שרבות מחכות לו. בחרנו השנה בקונספט של פריז, שכן זו העיר ממנה יוצאות הבשורות בתחום היופי והאופנה לאורך השנים וללקוחות מחכה חוויה מפתיעה ויוקרתית ביותר. ביתן 1 יהפוך לפריז בלילה, עם כל האלמנטים המוכרים והאהובים: מגדל אייפל, שער הניצחון, נוטר דאם ועוד. בתי הקפה יהיו באווירה פריזאית, עם ציירים וזמרים ואפילו תיבת נגינה".  

ערב VIP -

ב25 ליוני, ערב לפני פתיחתו הרשמית של אירוע הביוטי סיטי, ייערך ערב לקוחות VIP בהנחייתה של לירון ויצמן . האורחים יוכלו ליהנות ממגוון הנחות לפני כולם, לצפות במופע מוזיקלי של מרינה מקסימיליאן בניחוח צרפתי, בליווי סימפונט רעננה, מופע שיכלול שירים בצרפתית כחלק מן הקונספט של האירוע כולו. בערב הגאלה תיערך תצוגת אופנה של בית הספר לעיצוב שנקר בכיכובן של מספר סלבריטאיות - יוליה פלוטקין, ליאל דניר, נטלי דדון, אורנה דץ ורבות נוספות.
צילום אייל שניידר


תוכן האירוע - 

תצוגות האופנה בביוטי סיטי פריז יוקדשו לאופנה הפריזאית, שהשפיעה ועודנה משפיעה על האופנה בעולם כולו. בתצוגות, בהפקת מוטי רייף, יוצגו בגדים שנבחרו בקפידה ויוצרים יחדיו תחושה של פריז במיטבה.

וינטג' פריזאי: התפתחות האופנה הפריזאית משנות ה-20 ועד אופנת הרחוב של שנות ה-60 כולל דגמי הלבשה תחתונה (Lingerie).

קוטור פריזאי – מחווה למעצבי האופנה הגדולים של צרפת. יצירות אופנה עילית (Haute Couture) במראה הערב המתופר והאלגנטי.

סטריט שיק פריזאי – תצוגת דגמי מעצבים במראה שיק צרפתי של האופנה העדכנית היום.

במקום תוצג תערוכה מיוחדת שתעסוק כולה בהיסטוריה של האופנה הצרפתית, והומאז' לשמלה השחורה והמוכרת בעיצובם של סטודנטים בשנקר.
צילום אייל שניידר

לאורך ימי הביוטי סיטי יופיעו על הבמה ארבעה מאפרים מובילים שיחלקו את סודות האיפור עם הקהל: אריק אנטוניוטי, דירקטור האיפור הראשי של קלרינס שמגיע במיוחד מפריז, אפרת אצ'רקן, מאפרת לייף, והמאפרים המפורסמים שלי גפני ועומר אסף.

לצד ההרצאות האורחים יוכלו ליהנות מכ-50 ביתנים של מותגי האיפור וטיפוח מובילים כגון : קלרינס, פופה, לנקום,אסתי לאודר, ג'יבנשי וכו'.


אירוע ה- Beauty City, ימים ד' - ו', 26-28.06,
ד' – ה': 10:00-23:00, ו': 10:00-17:00, ביתן 1 גני התערוכה, ת"א

מחיר כרטיס
  • לקוחות לייף סטייל: כניסה זוגית חינם עם הצגת כרטיס מועדון
  • בסניפי סופר-פארם: 30 ₪ ומקבלים מארז לקים שלLife  במתנה בביוטי סיטי .
  • כרטיס בקופת האירוע: 30 ₪*

* כרטיס בקופת האירוע אינו מקנה את המארז של 'לייף' במחיר מיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה