יום ראשון, 31 במרץ 2013

איך להתאפר כמו ג'ניפר לופז ?

השבוע החלטתי להעלות פוסט חדש ובעצם ליצור מן טור שבועי בבלוג , שייקרא "איך להתאפר כמו.." .הפוסטים יעסקו בעיקר בהשראת איפור שנראה על מפורסמות כמו זמרות,דוגמניות אהובות, שחקניות וכו'.
את הטור הזה אני פותחת עם הדיווה הבלתי מעורערת של המוזיקה הלטינית והמוזיקה הלועזית בכלל- הלוא היא ג'ניפר לופז ! 


מה שמאפיין את האיפור שלה בעיקר, זה המון המון זוהר. ג'ניפר התברכה בגוון עור זהוב ותווי פנים מפוסלים, לכן האיפור שלה ברובו יהיה איפור פיסולי שיתבסס על גוונים מבריקים ומטאליים ותמיד תמיד עם ריסים מלאכותיים. המאפר האישי שלה Scott Barnes מספר שג'ניפר כמעט ולא יוצאת מהבית ללא הריסים. קו האיפור שלה מאוד ברור ונשען בעיקר על גוונים חמים שמדגישים את צבע עיניה ואת גוון עורה.לרוב נראה אותה משתמשת בהמון שימרים, סמקים ואבקות אינדיאניות, צלליות בגוונים של חום,ברונזה, צבעי אדמה ויין בגרסה מטאלית.
בכלל איפור מבריק הוא הפייבוריט שלה ובחהלט עושה עמה חסד, לכן הפעם בחרתי להציג לכן 2 לוקים.
הראשון נוצר בעצם משחזור של המראה שהציגה ג'ניפר בטקס הGOLDEN GLOBE AWARDS 2011,
הלוק הנוסף בעצם יצרתי בהשראת האיפור של ג'ניפר לאורך הזמן, איפור במתאפיין בגוונים מבריקים.


להלן המוצרים בהם השתמשתי בלוק הראשון :

באיפור השראה בחרתי להשתמש בצללית בסיס, 3 גוונים של צלליות אבקה מטאליות : זהב כתמתם, חום יין וצללית שחורה עם נגיעה של סגול לטשטוש.
לבסיס לקחתי פריימר של חברת JADE , שילוב של 2 גוונים של מייק אפ של חברת מייבלין ניו יורק AFFINITONE 24H,כדי ליצור מראה שזוף יותר בטון וחצי, ו2 מייק אפים של מאק להצללות והארות- לבן וחום כהה.
פודרה שקופה ושימר של מאק.
לשפתיים שמאפיינות את ג'ניפר במראה החיוור שלהן בחרתי לחזור אל צללית הבסיס שהשתמשתי בה לאיפור עיניים, בגוון פנינה ומעליה גלוס ורדרד של חברת OFRA.

להלן השלבים לביצוע- תהנו!!!

1. אני תמיד מתחילה מהעיניים, הניחי מייק אפ מוצק כבסיס ומעליו צללית קרם (במקרה זה ספיציפ בחרתי ללכת על צללית זולה,אך אמינה של חברת ביוטי קאר בגוון פנינה).הניחי את הצללית בעזרת האצבע.
2. בעזרת מברשת עם משטח שטוח ורחב ,לעיניים,הניחי צללית בגוון כתום מטאלי, יש להניח בטפיחות היות ומדובר בצללית אבקה,חשוב להדביק אותה ממש על העפעף כדי שלא תתפזר.
3. לאחר מכן בעזרת מברשת טשטוש (ניתן להשיג גם חנויות כמו WOW ,מברשת עם קצה דחוס ומעוגל או סיבים ארוכים ורופפים שגם היא נוחה אגב) הניחי צללית שחורה עם מעט סגול (אגב מדובר בצלליות מפלטה של חברת OFRA ) וטשטשי מהזוית החיצונית לכיון גשר האף בתנועות עדינות. (את הקפל תוכלי להרגיש ממש בין העפעף לעצם הגבה).
4. חזרי אל המברשת שעמה הנחת את הצללית המטאלית בהתחלה והניחי עליה צללית בגוון חום יין, לאחר מכן בטפיחות קלות הניחי את הצללית רק בזווית החיצונית של העין ותעלי עמה לכיון של הקפל שיצרת לפני כן עד האמצע.
5. חזרי אל מברשת הטשטוש ועכשיו תתחילי לטשטש בעדינות בתנועות סיבוביות, מהזוית החיצונית פנימה ולהפך, כדי לערבב בין הצבעים, למזג אותם לגוון אחיד וליצור מראה חתולי ומעט smokey .משכי את הצללית גם לקו הריסים התחתון עד האמצע.בטשטוש.

6. הניחי עיפרון שחור בקו הפנימי של העין,הנקרא גם קו המים, גם מלמעלה וגם מלמטה.
7.  מעגל ריסים+ כמות נדיבה של מסקרה (תוכלי להדביק ריסים אם תרצי) ובכך סיימת את העיניים.

בסיס :

1.הניחי קרם פנים או פריימר ולאחר מריחתו התחילי לעבוד על הבסיס: בטפיחות הניחי את המייק אפ על עורך,בעזרת ספוגית משולשת קטנה כולל הסנטר וקו הצוואר כדי שלא יווצרו הבדלים בגוון.
2. הניחי מייק אפ בגוון אחד בהיר יותר מתחת לעיניים, כדי לטשטש עיגולים שחורים, ובעצם להשתמש בו כקונסילר. במידה ויש לך קונסילר שמתאים לך- זה הזמן להשתמש בו. זכרי לא לגעת בצללית שכבר הנחת בקו הריסים התחתון.
3. עכשיו השלב הציורי והאמנותי של האיפור- תתחילי לפסל! אני ממליצה להשתמש בספוגית חדשה ובמברשת למריחת מייק אפ, שטוחה עם משטח רחב. (לא קבוקי) -ניתן להשיג ברשת חנויות ביוטי קאר וWOW אם לא בא לכן להוציא כסף על מברשות של מאק.
מרחי מייק אפ כהה מספר מ''מ מתחת לעצם הלחי כדי להבליטה,מרחי פס נדיב ואל תדאגי זה לא ייראה לך כמו צבעי הסוואה לבסוף.בנוסף הניחי מייק אפ בגוון בהיר לפחות ב2-3 טונים,או מייק אפ לבן כמו שאני בחרתי ,על גשר האף, בין הגבות ומעל הפס הכהה שיצרת בלחיים.
4. בעזרת ספוגית שאיתה הנחת את המייק אפ בהתחלה כבסיס התחילי לטשטש את הקווים ולמזג את המייק אפ הבהיר והכהה עם גוון עורך.צרי מעבר רך ואחיד בטפיחות, בין הפסים בעצמות הלחיים כך שלא ייראו מגושמים.
5. הניחי פודרה בטפיחות בעזרת פאף. אם נוח לך ניתן להשתמש במברשת כמו זו של סומק רק מעט עבה יותר.
6. כפי שאת וודאי רואה עכשיו, פניך קיבלו עצמות לחיים מודגשות ומושלמות וכל שנותר הוא להניח ברונזר או אבקה אינדיאנית, מקו האוזן לכיון האף,בתנועות מעגליות כדי ליצור מראה רך.

שפתיים :

 הניחי את הצללית ששמת כבסיס (צללית קרם בגוון פנינה) ומעליה הניחי גלוס ורוד חיוור. במידה ובחרת שלא להשתמש בצללית קרם, אפשר להניח שכבה עדינה של מייק אפ ומעליו גלוס וכך להשיג את המראה של ג'ניפר.

סרקי את הגבה (אני בחרתי שלא להניח צבע,אבל ניתן להשתמש במעט צללית מתאימה לגוון הגבה)

והנה לך-איפור של כוכבת, בהשראת ג'ניפר לופז הזוהרת. 
האיפור מתאים לאירועי ערב, מסיבות לילה וכשסתם בא לך לגוון ולזהור! 

צירפתי כמה תמונות להמחשה, מקווה שתהנו כמוני מהמראה! 

את הלוק הנוסף,אעלה בהמשך , כדאי להמשיך ולעקוב!
באהבה,
חג שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה