יום שני, 24 במרץ 2014

הכירו את -נטלי שוורצמן

אין ספק שיש קשר ישיר בין טיפוח העור לאיפור, מדובר ביחסי גומלין הדוקים מאוד ולכן הפעם אחרי היעדרות קצרה מהבלוג , אני שמחה להכיר לכן את נטלי שוורצמן, קוסמטיקאית מראשל''צ (ואגב בחורה יפיפיה) שענתה לי באדיבות על השאלות שלי ושימו לב- יש גם הטבה לקוראות כמובן כפי שהבטחתי בתחילתה של סדרת הכתבות " הכירו את.."




נטלי, ספרי לקוראות שלי קצת על עצמך ועל העסק שלך-

שמי נטלי שוורצמן בת 28, גרה בראשון לציון, אמא לשתי בנות מקסימות. קוסמטיקאית פרא רפואית ומאבחנת רב מערכתית.מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד אהבתי את תחום הקוסמטיקה ותמיד הייתי הקוסמטיקאית של כל החברות והמשפחה גם בטרם היותי עם דיפלומה.התחלתי לעבוד בתחום כשכירה כשסיימתי את לימודי בשנת 2008, צברתי המון ידע וניסיון , עבדתי במכונים הכי גדולים והכי נחשבים בארץ, עם מגוון רחב של מטופלות.כשילדתי את בתי השניה החלטתי שאני הולכת להגשים את חלומי ולפתוח קליניקה משלי,משהו אינטימי, מפנק ושהאווירה תהיי מזמינה ובייתית.התחלתי לעבוד ומפעם לפעם הרגשתי שקהל הלקוחות שלי גדל ובעצם כשמישהי מגיעה אלי לטיפול ויוצאת מרוצה היא מספרת לכל חברותיה וגם הן מגיעות וככה התפתחתי עוד קצת ועוד קצת. היום יש לי את המטופלות הקבועות והמקסימות שלי שממלאות אותי ומפרגנות לי וזה בעצם הדבר שהכי מספק אותי בעבודתי ( מטופלת מרוצה וממליצה )


?היכן נמצא העסק שלך ואילו שירותים את מציעה ללקוחות שמגיעות אליך

העסק שלי ממוקם אצלי בבית, בראשון לציון ומציע שירותים כגון: עיצוב ושיקום גבות בכל השיטות, שעוות בכל חלקי הגוף. טיפולי פנים לכל סוגי העור כגון : אקנה, פוסט אקנה, ריבוי מיליומים, היפרפגמנטציה וכו'. אני פונה לכלל האוכלוסייה, בכל הגילאים ומשני המינים, יודעת לטפל גם באנשים שעברו כימוטרפיה והקרנות, עובדת עם .
חומרים טראנס דרמלים אשר מטפלים בשורש הבעיה במידה וקיימת



-מה הכי מספק אותך בעבודתך

לקוחה שהגיעה אליי לטיפול ויצאה מרוצה וגם המליצה עליי- מבחינתי זה הדבר הכי מספק שיש.

?יש איזשהו טיפ שאת יכולה לתת לקוראות של הבלוג בכל הנוגע לטיפול בעור הפנים

!טיפ קטן ממני – חשוב לטפל בעור מגיל צעיר על מנת למזער נזקים עתידיים שעלולים לעלות הרבה זמן וכסף

 - שימו לב -הטבה למגיעות דרך הבלוג 
!טיפול היכרות מלא ב200 ש''ח בלבד במקום 300 , מהרו להזמין 







תהנו וספרו לי איך היה !
שבוע נפלא

אולגה

2 תגובות:

  1. נטלי מטפלת מצוינת, נעימה. ומקצועית . איל לי ספק שאחזור לטיפולי תחזוקה בקליניקה המטופחת שלה .

    השבמחק
  2. אין על נטלי
    המטפלת הכי טובה בארץ בתחומה

    השבמחק