יום שני, 3 במרץ 2014

And the Oscar goes to.....הבלתי נשכחים של טקס האוסקר 2014

ניחשתן נכון, לא נשארתי ערה כדי לצפות בטקס אבל גם אני כמו רבים אחרים התעוררתי לבוקר של הסלפי ההיסטורי של אלן דג'נרס , השמלות המדהימות והגברים המטופחים של האוסקר. הטקס ה-86 במספר, נערך כמיטב המסורת בלוס אנג'לס ולמרות הגשם לא הצליח לעצור את הנהירה של הכוכבים במיטב בגדיהם ,מלצעוד על השטיח האדום. אז נכון אולי החלק המעניין ביותר היה בחסות אלן דג'נרס שהזמינה לכולם פיצות , שאגב חולקו לקהל ע''י לא פחות מאשר בראד פיט , ובזכות תמונת הסלפי שכונתה בבוקר שלמחרת כתמונת הסלפי הגדולה ביותר בהיסטוריה ( מקסים בעיניי שהמונח SELFIE נכנס לדפי ההיסטוריה אגב ).



הנאומים כיבדו את הזוכים ,והזוכים בהחלט היו ראויים לתואר " זוכה באוסקר 2014" , אבל בואו נתמקד במה שבאמת חשוב- איך נראו הכוכבים . האמת? ממה שיצא לי לראות השמלות של רובן היו מדהימות. קלאסיות, לא גרנדיוזיות מדי ובעיקר מרשימות. 


אלו הן הזוכות שלי - 

אנג'לינה ג'ולי האחת והיחידה - 




תשמעו..באמת שאין לי הרבה מה להגיד עליה.בעיניי היא אישיות מדהימה , מעבר ליופי הכל כך רך ומדהים שלה, מבחינתי כל מה שאנג'לינה תשים עליה ייראה יפה. השמלה שסוף סוף הוחלפה בגוון בהיר (מספיק עם השחור) החמיאה לגוון העור שלה וישבה עליה בצורה מושלמת. האיפור המודגש הפעם היה בחירה נכונה - גוונים של סגול "מקפיצים" את עיני האמרלד של אנג'לינה ועושים עמה חסד. השפתיים (המושלמות יש לומר) והלחיים בגוון עדין עם הברקה ,הכל פשוט מתחבר יחדיו ויוצר תמונה אלוהית. כן אני בהחלט סוגדת ליופי שלה.

אוליביה ווילד -



אהחח אוליביה ,אוליביה. הריון עושה לה רק טוב. אולי יש לך בן ? הרבה אומרים שכשיש בן בבטן אנחנו ממש זורחות. והיא אכן זורחת.איפור ללא דופי.נקי, פנים חרסינה ואיילינר מודגש שנקרא גם WINGED EYELINER מ-ה-מ-ם לעיניים הירוקות שלה. לא הייתי משנה דבר ולו חצי דבר באיפור. השיער המרושל שלה היה בין הטרנדים הבולטים על השטיח האדום. השמלה השחורה והפשוטה לכאורה הבליטה את גופה המתעגל והדגישה את הסקסיות שפשוט מתפרצת מתוכה. איפור יפה, אישה יפה. 

לופיטה ניונגו- 



משב רוח רענן לופיטה הזו. ברכות על הזכיה באוסקר ובעיקר בתודעה העולמית .לופיטה בת 31 כידוע זכתה בפסלון הנחשק בזכות תפקידה בסרט "12 שנים של עבדות" , אבל היא לגמרי הולכת להיות הדבר החם הבא. עליה נאמר FLAWLESS ! הכל אצלה ללא רבב, העור החלק והמושלם, העיניים המסתוריות והחיוך הכובש. איפור מקסים ומינימליסטי, נקי, רענן וזוהר. משום מה נורא בא לי לראות אותה עם תלתלים סטייל האלי בארי להשלמת המראה, אבל גם ככה היא נראית מעולה!


שרליז ת'רון-


מדובר באחת הנשים היותר יפות בהוליווד. עם קרחת, קוצים,שיער ארוך או קצר אנחנו אוהבות אותה. גם כאן ניכר דגש על איפור נקי, צללית כסופה (שאגב שלטה על השטיח האדום) ,אייליינר להדגשת קו הריסים ללא זווית חיצונית, סומק שמרוכז בעיקר באזור תפוחי הלחיים ושפתיים עדינות. הדבר היחיד שמפריע לי משום מה זה העיפרון הלבן בתוך העין. מין תחושה "מלאכותית" מדי ,עשוי מדי. הייתי מוותרת עליו לגמרי או דווקא בוחרת בגוון ניוד שלא בולט כל כך.


פנלופנ קרוז-



היוש סקסי מאמא או במילים אחרות MILF. כשאני רואה את פנלופה אני מדמיינת את חופי מקסיקו, ים, קוקטייל ושמש ובעיקר שיזוף, כי זה מה שהכי חסר לי עכשיו. בחרתי לשים אותה ב"זוכות" שלי ,בגלל שאני מאוד מאוד אוהבת את היופי האקזוטי שלה. השמלה בגוון פודרה עושה איתה פלאים, התכשיטים מאירים את עורה השזוף והאיפור באמת יפה ומתאים לה. אבל יש תחושה שכאילו האיפור שלה חוזר על עצמו כל פעם מחדש, כל פעם אותם גוונים חומים בעיניים ,מעושן להדגשת העיניים הכהות שלה וחוזר חלילה. נורא בא לי לראות אותה פתאום מעיזה, אודמים כהים יותר, שיער רך יותר..אבל כנראה שזה מה שעושה לה הכי טוב.

קייט הדסון-




עוד מימים של "איך להיפטר מבחור ב10 ימים" התאהבתי בה. תמיד זכרתי אותה לטובה בכל הטקסים, תמיד קלאסית,אצילית ואלגנטית והפעם זו בהחלט הייתה אחת השמלות היפות ביותר על השטיח האדום.כפי שאפשר לראות השנה הדגש היה על איפור נקי כמעט לחלוטין למעט העיניים. העיניים של קייט משדרות סקס אפיל בעזרת הגוונים הנכונים שמבליטים את צבעם, שפתיים חיוורות ופנים נקיות.הפוקוס כאן הוא בהחלט על השמלה של ורסאצ'ה ושום דבר אחר פשוט לא גורע ממנה. בדומה לאנג'לינה ,גם במראה של קייט שלטו גוונים של סגול שמתאימים בצורה נפלאה לבעלות עיניים ירוקות ,כאשר שאר הפנים שומרות על איפוק מסוים ומראה רענן. מהמם.

קים וקלואי קרדשיאן-



קוראות אדוקות של הבלוג ועמוד הפייסבוק שלי וודאי מכירות את האובססיה שלי עם המשפחה הזו. מכורה, זו בהחלט המילה הנכונה.אז נכון שלא מדובר בהופעה על השטיח האדום אלא במסיבת האפטר פארטי שארגן אלטון ג'ון, הסר אלטון ג'ון בשבילכן :) אבל הייתי פשוט ח-י-י-ב-ת להכניס אותך לרשימת הזוכות שלי. הפרידה עושה לקלואי רק טוב, והשנה שעברה על קים כולל השלת 20 קילו ממשקלה בהחלט היטיבו עמה והנה הן, עומדות בשיא הפאר ,בגוונים הורסים של אדום ! אני לא מחובבות הצבע האדום (בעלי אוהד מכבי ת''א מושבע אז הצבע הזה אסור בביתנו) אבל הן בהחלט הצליחו לעצור לי את הנשימה. האיפור, השיער והפשטות שלכאורה בשמלות פשוט עשו את העבודה. שאפו שאפו בהחלט הנבחרות שלי מהערב הזה :)

היפות אבל בהחלט המשעממות של הערב-

ג'ניפר לורנס-

ג'ניפר משחזרת את הטקס של שנה שעברה ומועדת שוב בדרך ...אבל בואו נתמקד בעיקר.שמלה יפה,תכשיט מרשים האיפור ? משעמם. ג'ניפר לדעתי אחת השחקניות היותר מצליחות היום , בחורה עם יופי כל כך מיוחד שכפי שכבר ראינו בטקסים אחרים יכולה להיראות מיליון דולר, נראית פשוט כבויה בעיניי.משעממת,חיוורת. אני בהחלט מצדיעה למאפרים ,כי צורת עיניים כמו שלה לא קל לאפר בגלל העפעף הנופל, אבל היא ידעה ימים טובים יותר. הייתי מוסיפה מעט יותר הברקות בעצמות הלחיים בצורה שימרים ,מגוונת לגמרי עם צבע האודם ואולי אפילו הולכת על אדום, משהו שהיה נותן לה מראה חי קצת יותר. יפיפייה ומוכשרת אבל הפעם לצערי לא הצליחה להרשים אותי.


אן האטווי- 


טוב. למען הכנות אף פעם לא אהבתי אותה.לא יודעת משהו בה תמיד היה חסר לי, והפעם לצערי זה חסר ובגדול.לאן יש את כל הנתונים כדי להיראות נוצצת במיוחד בערב שכז, וכאן היא הולכת לאיבוד..חיוורת, טבעית למדי (ואין לי בעיה עם איפור טבעי בכלל אבל משהו חסר). אני לא מתה על גוון השפתיים שלה, בעיניי זה נראה קצת מת. בכלל חסר לי קצת צבע כאן. יש לה שפתיים מדהימות וצבע אדום היה בהחלט מרענן כאן.אגב גם את השמלה לא כ''כ אהבתי..בקיצור- אן טעון שיפור.

נעמי ווטס-



טוב זה שהיא אחת השחקניות המוערכות על זה אין ויכוח. אחת היפות, גם כן. ובאמת שאין לי יותר מדי דברים רעים לומר על המראה הזה, חוץ מזה שזה נראה קצת כמו נסיכת הקרח.שוב איפור נקי ששולט השנה על השטיח האדום, הגבות מעט מוגזמות לטעמי ,ואני אחת שמתה על גבות עבות אבל הייתי מדללת מעט את הצבע. כמות הFOUNDATION והפודרה שהונחה באזור העיניים מדגישה את הקמטים שלה ומראה לנו שהגיל עושה את שלו...הבעיה העיקרית שלי זה עם האודם, לא ברור לי מה קורה שם, מרגיש קצת כמו שפתיים שמתקלפות בחורף ,בקור עז, או כמו ארטיק שזה עתה נאכל והשאיר סימן ממש במרכז הפה...

ועכשיו לפינת הגברברים ההורסים שצעדו על השטיח...ובכן היה קשה לבחור. אז החלטתי לצרף לכן פשוט את כל מי שבעיניי היה נראה מעולה ולתת לתמונות לדבר בעד עצמן. אגב ג'ראד לטו לגמרי האובססיה החדשה שלי.

תהנו!!!









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה