יום שני, 13 בינואר 2014

איפור מעושן- מה זה בדיוק ואיך עושים את זה נכון?


מעושנים,,תמיד היו ותמיד יהיו באופנה ונראה שלעולם לא נמאס לנו מהם, אבל כמה מכן יודעות מה זה בדיוק איפור מעושן? 
בואו נבין קודם כל במה מדובר- איפור מעושן מתבסס ברובו על טשטושים של גוונים כהים לצורך הדגשת העין, תוך כדי מיזוג והרמוניה עם הגוונים הבסיסיים. משמעות ה"מעושן" כשמו כן הוא, ממש כמו עשן שהולך ומתאדה ונעלם לו לאט לאט, כך גם הטכניקה של האיפור- גוונים כהים שמטושטשים בזוית העין ונעלמים לקראת עצם הגבה.

את הפוסט הזה החלטתי ליישם על חברתי שהתגלתה כדוגמנית מעולה לאיפור מעושן ! 





למי מתאים מעושן ?

לכולן. הטכניקה משתנה בהתאם למבנה העין (תוכלו לקרוא על איפור בהתאם למבנה העין כאן  ), כנ''ל גם מבחינת הגוונים , כמובן שצריך להתחשב בגוון השיער,עור,צבע העיניים ובגדים ועוד הרבה משתנים, אבל בעיקר בשביל להתאים את צללית הבסיס עליה בעצם יבוצע המעושן. אם אתן מתלבטות תמיד תוכלו לבחור באופציה של השחור הקלאסי.

*שימו לב - מעושן שמבוסס כולו על צללית שחורה פחות מתאים לבעלות עיניים שקועות , במקרה כזה עדיף להניח צללית בסיס בהירה על העפעפף ולטשטש את הזווית בצללית שחורה/חומה כהה.


טכניקות לביצוע :

וואו יש הרבה. באמת, קצת ארוך וקשה להסביר את כל הטנכיקות הקיימות היום ובעיקר את השיטות שאני משתמשת בהן. בגדול, בסדנאות שאני מעבירה אני מלמדת את הלקוחות שלי כיצד להתאפר נכון , בין היתר גם טכניקה של מעושן שמתבססת על אייליינר או עיפרון שחור. ולמה זה? כי כמה דקות לפני כן אני מלמדת אותן איך לשרטט נכון אייליינר ומשם פשוט הכי קל להמשיך למעושן.מעושן מדהים במעט זמן.

1. אז הטנכיקה הראשונה ואולי ה"מסובכת" כביכול היא ליצור מעושן מאייליינר.זה אומר בעצם לשרטט קו אייליינר , אני מציעה עם אייליינר ג'ל כי אחר כך נורא קל לטשטש אותו (גם בלי צללית) .את הטשטוש עושים בעזרת מברשת יעודית לכך,עגולה מעט ודחוסה או בעזרת מברשת זוויתית שטוחה שעוזרת ליצור גם זוית אלכסונית יפה.
אני עובדת בשיטה הזו המון, כיון שהרבה מהלקוחות שלי מבקשות אייליינר מעושן והוא עוזר להגיע לתוצאה מדהימה בעזרת טשטוש נכון ,כאשר את הטשטוש יש לעשות מעל האייליינר עצמו,בעזרת צללית שחורה (בכמות קטנה) ולטשטש בעיקר את הגבולות למעלה והחוצה וליצור מראה "חתולי"-

פירוט החומרים :

1.אייליינר ג'ל שחור של INGLOT
2.מברשת זוויתית להנחת האייליינר 
3.צללית שחורה של מאק לטשטוש
4.מברשת טשטוש (כל מברשת שנוחה לכן,רצוי שתהיה דחוסה אפשר אפילו זוויתית או כל מברשת קטנה שנוח לכן לטשטש איתה)





2. שיטה נוספת היא ליצור מראה מעושן בעזרת עיפרון שחור, מבחינתי היא טכניקה מעולה ואני מעבירה גם אותה בסדנאות האישיות שלי ללקוחות שרוצות ללמוד איך ליצור מראה מעושן קליל בעצמן , העיפרון נותן עמידות ובסיס טוב לטשטוש, כאשר את הטשטוש עצמו עושים בעזרת צללית שחורה בזוית העין ,זה מחזיק גם אורך זמן וגם מאפשר לשחק עם הזווית על ידי " מחיקה" של חומר מיותר בעזרת מגבון ,כדי ליצור זוית נכונה, מה שלעתים קשה לעשות עם האייליינר ג'ל כיון שהוא נורא עמיד ומתייבש בשניות.בעצם בעצם יוצרים זוית משולשת בזוית החיצונית של העין, מטשטשים כלפי מעלה והחוצה ויוצרים מעין פינה מעושנת. אפשר להוסיף גוון אמצע כדי לטשטש את הצללית השחורה יחד עם הבסיס.

פירוט החומרים- 


1.קונסילר בהיר על כל העין לבסיס, של MAC
2.עיפרון שחור של קרליין
3.צללית שחורה MAC
4. צללית בגוון יין מפלטת HEAVEN AND EARTH של MUA 
5.מסקר שחורה של INGLOT
6.מייק אפ בסיס- REVLON COLORSTAY 240
7. מייק אפ לבן של MAC - WHITE PAINTSTICK MAKEUP  להארות
8. מייק אפ בגוון חום כהה - MAC DARK BROWN PAINTSTICK להצללות
9.פודרה שקופה של SUN BLOCK FOCUS
10.היילייטר לעצמות הלחיים של THE BALM- MARY LOU
11.סומק בגון ורוד עדין של MAC- BABYBLUSH
12. אודם בגוון ניוד של INGLOT #262



3. הטכניקה המסורתית ביותר היא ליצור מראה מעושן בעזרת צללית שחורה בלבד. מניחים את הצללית על כל העפעף ומטשטשים ,אני לרוב אוהבת לטשטש בעזרת צללית אמצע כלשהי,או להפך להניח על צללית בסיס בגוון כהה,אפשר לבחור בסגולים,חומים וכד' ולטשטש את הכל ביחד. את ההנחה אנחנו עושים כמובן בטפיחות לאחר שהנחנו פריימר/קונסילר על העפעף.חשוב להניח כמות סבירה של צללית שחורה ולהתחיל לטשטש את הגבולות לה כלפי מעלה בתנועות מעגליות כדי לא ליצור מן "כתם" שחור על העין.

במראה הבא בחרתי בצללית חומה מבריקה כבסיס, עליה הנחתי צללית שחורה וטשטשתי אותה לאורך כל העפעף.את ה"עישון" הפעם עשיתי גם למטה, בקו ריסים תחתון בעזרת מברשת פלאפית קטנה בעצם משכתי את הגבולות של האיפור מחוץ לעין בתנועה מעגלית.

לסיום הדגשתי את הגבות בצללית חומה, היילייטר על עצמות הלחיים בשילוב עם צללית מבריקה בגוון זהב וחום על הלחיים.
נורא התחשק לי גלוס כתמתם,וכיון שלא היה לי אחד כזה, פשוט "רקחתי" במקום בעזרת גלוס שקוף וצללית אבקה כתומה גלוס מהמם שדווקא החזיק לנו די הרבה זמן!

פירוט החומרים-


השתמשתי במייק אפ של REVLON COLORSTAY 240 לבסיס וקונסילר של RIMELL 

1.צללית חומה מבריקה של איל מקיאז' (לצערי היא נמצאת בפלטה אז אין לי מושג מה המספר שלה )

2.צללית שחורה MAC
3.צללית חומה כהה להדגשת גבות MAC
4.עיפרון שחור בתוך עין- CARELINE
5.ברונזר של MAC-GOLDEN BRONZE
6.היילייטר של THE BALM -MARY LOU
7.צללית זהב של איל מקיאז להארות ולהוספת ברק
8. מסקרה שחורה INGLOT
9. גלוס שקוף MAC בשילוב של צללית אבקה זהב MAC-PIGMENT MELON




ואלו התוצאות הסופיות -





מקווה שאהבתן לפחות כמוני!
אתן מוזמנות להגיב ולשתף אותי בניסיון שלכן ליצור איפור מעושן,
בינתיים שיהיה המשך שבוע מדהים !

נשיקות,
אולגה
www.olgaelmaliah.com







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה