יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

האיפור שלי לכבוד השנה החדשה- 2014

חשבתי המון זמן מהו האיפור האולטימטיבי בשבילי לכבוד שנת 2014 ? אודם אדום מסורתי? אולי להיצמד לטרנד של השפתיים הכהות? אולי בכלל לשים חומרים מבריקים כמו שימר, צלליות אבקה מבריקות ( גליטר) או פשוט לשים אייליינר וזהו.
כשהתחלתי להכין את הפוסט החלטתי פשוט לזרום ומה שייצא- ייצא. הבעיה היא שלא הצלחתי לבחור בין 2 לוקים ואני מביאה לכן אותם כאן.
הלוק הראשון בעצם כלל בתוכו כמה מהאלמנטים שכבר ציינתי קודם - צלליות מבריקות ,אייליינר ושימר. כבר ציינתי שהיה קשה להחליט? :)

בלוק הראשון בחרתי במראה המעושן , כל כך קלאסי ויש שיגידו מעט נדוש, אבל מבחינתי עדיין המראה המנצח. העיניים המודגשות, הברקות בעצם הלחי ושפתיים חיוורות. אומרים שהעיניים הם הראי לנשמה, אז למה לא למשוך אליהן את כל הפוקוס ?


החומרים שעבדתי איתם הם:


בסיס-
* מייק אפ של רבלון COLORSTAY גוון 240 ,
*MAC - DARK BROWN PAINTSTICK להצללות (עצמות הלחיים)
* MAC- FIX POWDER  NC35
*פודרה SUN BLOCK (כתבתי עליה בפוסט הזה-חיטוב הפנים- הצללות והארות - מעולה! )

עיניים:
את הבסיס שהנחתי על הפנים ,שמתי גם על כל גלגל העין כהכנה לאיפור

*אייליינר ג'ל שחור של חברת INGLOT שאני פשוט מתה עליו ! את האייליינר הנחתי במריחה עבה בכוונה כדי שיהיה לי נוח לטשטש. 
טיפ שלי להנחה נוחה של אייליינר- התחילו מהזוית החיצונית, סמנו את הזוית אותה תרצו ליצור ואת אורך השפיץ החיצוני ומשכו כלפי פנים העין. צרו פס נוסף על העפעף הכי צמוד לקו הריסים וחיברו בין הקוים.
תוכלו לקרוא את המדריך שכתבתי לאייליינר די מזמן אבל עד היום הוא משמש כעזר להרבה בנות :) -

זה היה נראה ככה בהתחלה- 


* את האייליינר טשטשתי קודם כל בעזרת מברשת טשטוש נקייה כלפי חוץ ומעט באלכסון כלפי מעלה לכיון פנים העין, כך שנוצר בעצם משולש בקצה העין.
*את המשולש הזה טשטשתי פעם נוספת עם צללית שחורה של MAC הפעם החוצה בעיקר כדי "למשוך" את העין החוצה וליצור מראה מעט חתולי ומעושן.
*צללית בגוון זהב (ראשונה מצד ימין שורה עליונה ) מתוך פלטת UNDRESSED של חברת MUA , גם עליה תוכלו לקרוא כאן- MUA סקירת מוצרים , שהנחתי על כל העפעף.

*בכדי למזג בין הגון הזהב לשחור ,לקחתי מברשת טשטוש נקיה וטשטשתי בעיקר את הקפל לכיון פנים העין כך שנוצר גוון חום כהה מהשילוב של הזהב והשחור .
*לסיום מסקרה של לוריאל - VOLUME MILLION LASHES האדומה

לחיים-
*שימר של MAC (נמחק לי מעט המספר שלו אבל אוכל לנסות לאתר למעוניינות) הנחתי את השימר מעט מעל ההצללות שעשיתי בהתחלה , כך שיתן לי את ההברקה הרצויה ולא בכמות מוגזמת , כדי לא ליצור מראה "כתום מדי" כיון שאני בהירה והשימר על בסיס כתמתם.

שפתיים-
תאמינו או לא, אבל הפעם חרגתי והנחתי צללית מאותה פלטה של MUA, השניה מצד שמאל בשורה העליונה.

כמו שכבר כתבתי בתחילת הפוסט היה לי נורא קשה להחליט לגבי הלוק הנכון , לכן אני מצרפת לכן עוד תמונה :) הפעם בניחוח הטרנדים לחורף 2014- DARK LIPS- טרנדים לחורף הקרוב



מבחינת הבסיס לא שיניתי שום דבר מלבד ההברקות בלחיים- 
השתמשתי בצללית הראשונה והשנייה מפלטת UNDRESSED של MUA כדי ליצור מראה נקי עם הברקות באזור עצמות הלחיים בלבד.

עיניים-
* צללית אבקה של איל מקיאז' שנקראת קריסטל היילייטר דאסט - CRYSTAL HIGHLIGHTER DUST
היא בגוון ספק כסף ספק מעט ירקרק..אבל בהחלט מהמם :)
*בתוך הקפל הנחתי צללית חומה (כן עדיין מאותה פלטה של MUA) - שניה מצד שמאל בשורה התחתונה., וטשטשתי מעט.
*עיפרון שחור בתוך העין
*הרבה אבל הרבה מסקרה שתדגיש את העין בצורה דרמטית יותר.

שפתיים-
תצטרכו לסלוח לי , הקור נותן את אותותיו בחורף על השפתיים שלי לכן המריחה של האודם לא אחידה מי יודע מה...
בכל אופן האודם הוא של INGLOT בגוון חציל מספר 175.

את הגבות בשני הלוקים בחרתי להשאיר טבעיות כיון שיש הרבה "עומס" בין אם זה בעיניים בלוק הראשון , או במראה השני בכלל , לכן העדפתי לא להעמיס כל כך.


מקווה שאהבתן, ובהזדמנות זו תרשו לי לאחל לכן שנה אזרחית מדהימה, ששנת 2014 תביא איתה פרנסה, בריאות, אושר והצלחה לכולנו.
תודה שאתן עוקבות אחרי הבלוג, משתפות, מגיבות וסתם מפרגנות מדי פעם, זה נותן את הכוח להמשיך ואני מקווה שאתן נהנות לפחות כמוני!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה