יום שישי, 24 במאי 2013

טרנד הציפורניים החלביות - NUDE NAILS


הטרנד החלבי הגיע גם לציפורניים – סקירה של לקים מובילים.

לא כולם יודעים, אבל מעבר להיותי מאפרת אני נהנית לא פחות מ"לאפר" את הציפורניים שלי כל פעם מחדש. אני מכורה ללקים ומשתדלת לקנות בין 2-3 כל חודש. כרגע (אחרי ניקוי יסודי) יש ברשותי למעלה מ-40 לקים שונים בכל הגוונים- מהבהירים ביותר ועד לכהים לחורף. אבל הפוסט הזה מוקדש כולו לטרנד שסחף אותנו בחודשיים האחרונים – טרנד הציפורניים החלביות לקיץ.
מודה שפעם לא הייתי פוזלת לכיוון של הצבעים האלה והייתי יותר טיפוס של אדום, כתמתמים או הניגוד המוחלט שלהם- כחולים, מטאליים ושחורים. אבל הגיע הקיץ, האינסטגרם שלי התמלא בתמונות של רגליים וידיים שזופות ובעיקר בציפורניים בגוון בהיר על גבול הלבן. כמובן שכל מה שקשור לטרנדים לא עובר אצלי בשקט ואחרי כמה ימים – התאהבתי!
אז הנה כמה מהמוצרים שקניתי , ניסיתי ובחרתי את הטוב ביותר.
תיהנו!

1. רבלון – Revlon sheer pink # 006
אני מודה שבתור אחת שאוהבת לקים, אני גם אוהבת אותם די עממיים. לכן זו בסך הכל הפעם השנייה שהעזתי לרכוש את הלק של חברת רבלון, לאחר שבפעם הראשונה התאכזבתי ממנו נורא, גם מהגוון שבסופו של דבר התקבל על הציפורן וגם בשל הזמן שלקח לו להתייבש אפילו עם מייבש לק.
הפעם נתתי לו צ'אנס נוסף. נדרשו לי 4 שכבות כדי להגיע לצבע הרצוי, לא כולל שכבה אחרונה של מייבש לק. בהתחלה מתקבל גוון נורא חיוור והיות ואני בהירה בעצמי הייתי חייבת להמשיך למרוח שכבה על גבי שכבה. לאחר 4 שכבות הצבע היה לשביעות רצוני, אבל- וכאן נכנס אבל גדול, בגלל שמדובר בכל כך הרבה שכבות, לכאורה נדמה שהלק יבש, כאשר בפנים הוא ממש לא! אז אחרי חצי שעה שבה השתעממתי בחוסר מעש וציפיתי בסבלנות לייבוש, כמובן שהצלחתי להרוס ציפורן אחת והחומר ירד בשנייה.
יתרונות : גוון מהמם. מחיר נוח, 14.99 ש''ח בסופרפארם (במבצע), יורד בקלות רבה בעזרת אצטון.
חסרונות : נדרשות יחסית הרבה שכבות כדי להגיע לצבע הרצוי, דבר שמאריך את זמן הייבוש.
התוצאה הסופית : למרות הכל זה הגוון הכי יפה שמרחתי. חבל רק שהלק המרוח קיבל צורה של מדבקה על הציפורן בשל ריבוי השכבות.

2. קרליין –Careline # 307













מדובר בגוון ניוד מהמם, בדיוק כמו שחיפשתי. קרליין הוציאו סדרת לקים עם מברשת עבה שאמורה "להתלבש" על הציפורן ולא לכלכך. פייר? אני מעדיפה מברשת צרה יותר. לא מסתדרת עם המברשת שלהם, שטח הציפורן שלי לא רחב מספיק בשביל להכיל את כולה אבל הצלחתי לשרוד. אז מה יש לנו כאן? לק שמתייבש בשניות. כבר בשכבה השנייה קיבלתי צבע מהמם כמעט כמו שרציתי, אולי מעט בהיר יותר. די ברור לי שהשכבה השלישית תהיה לחיזוק בלבד ואפשר להסתדר עם שתיים. הגוון נוטה לניוד, אם ברבלון היה פיגמנט של ורדרדות מסוימת הרי שכאן מדובר בלק שיכול להיות בסיס מ-ע-ו-ל-ה לפרנץ' בגלל החלביות שבו. נראה טבעי ומהמם אפילו על בהירה כמוני ולשזופות הוא יהיה פשוט הורס.
יתרונות : מחיר – כמעט תמיד במבצע בסופרפארם 12.99 ש''ח- 14.99 ש''ח , לא זכורה לי פעם אחת שקניתי את הלק של החברה במחיר המלא. מתייבש מהר אפילו בלי מייבש לק, 2 שכבות נותנות את הגוון הרצוי והאטום.
חסרונות : זה אינדיבידואלי, מבחינתי החיסרון היחיד היא המברשת הרחבה. מה שבחזון של החברה מהווה יתרון, מבחינתי זה דווקא לא עבד.
התוצאה הסופית : מעולה ומומלץ.

3. אנדריאה Andrea # 6
לא זוכרת ממי שמתי שהלקים של אנדריאה מעולים, אז החלטתי לנסות. למען האמת, התוצאה נראית מבטיחה בהתחלה כיוון שכבר אחרי השכבה הראשונה מתקבל צבע חזק בדיוק כמו שהלק נראה כאשר הוא בתוך הבקבוקון. הבשורה הרעה – אולי זה הגוון, אולי זו החברה הספציפית אבל הלק נראה מדולל, מהול במים/אצטון, לא יודעת מה. לכן על הציפורן הוא נראה זוועה, פסים חסרי צבע ובכלל לא אטום. הייתי אופטימית והוספתי עוד שכבה של לק. לצערי בתמונה אי אפשר כל כך לראות אבל הפסים המדוללים נשארו. אמנם הם פחות בלטו לעין אבל משהו כאן בהחלט לא עבד לי. הגוון האפרסקי מעט – יפה, אבל בפועל המריחה נראית לא טוב והלק נראה כבד ובו זמנית לא אחיד.
יתרונות : לצערי לא מצאתי.
חסרונות : לוקח הרבה זמן להתייבש ומרחתי בסך הכל 2 שכבות. הלק נראה כמו צבע מהול במים, בחלק מן המקומות אפילו התקבע כגושים.
התוצאה הסופית : מאכזב. אצטון תרם את חלקו תוך מספר דקות.

4. קרליין – Careline # 368













לא ארחיב יותר מדי על הלק עצמו, כפי שכבר כתבתי למעלה. הלק באמת טוב, אתייחס רק לגוון. מדובר בגוון פיצ'י ניוד. מתייבש בשניות, נדרשו 3 שכבות לראות את הצבע, מה שכן צריך למרוח עוד ועודכי הצבע עדיין נראה חלש מדי. יכול להיות בסיס מעולה בגלל העדינות שלו, אבל אם נתחיל למרוח כמה וכמה שכבות זה ייראה כבר כבד, לא יתייבש טוב ולא בטוח יגיע לגוון הרצוי.
יתרונות :  מחיר – 12.99 ש''ח- 14.99 ש''ח במבצעים בסופרפארם.
חסרונות: בערך כל השאר: עדין מדי ושוב המברשת לא מסתדרת לי...אבל זה בטח אישי :)
התוצאה הסופית : לא כלק בפני עצמו, אולי כבסיס בלבד. מאכזב מעט.

5. שיק - Chic # 251













אני באמת שומרת אמונים ללקים של שיק. הם טובים, עממיים במחירים, מתייבשים בדרך כלל נורא מהר והצבע שלהם כמעט תמיד זהה למה שנראה בתוך הבקבוקון. ההעדפה שלי תמיד תהיה ללקים של שיק מאשר לחברות אחרות משום שהם פשוט הוכיחו את עצמם אינספור פעמים. אז לגבי הגוון הזה אין הרבה מה לומר. מדובר בגוון ורוד עדין מאוד. השכבה הראשונה התייבשה בכמה שניות, מרחתי עוד שכבה ולא היה שינוי בגוון. מרחתי עוד שכבה ועוד שכבה ושוב הגוון לא מתחזק. כאן התייאשתי. זה בהחלט יכול לשמש כלק בסיס, כתחליף ללק השקוף ששמים רק כדי לסדר את הציפורניים אבל בהחלט לא עונה על הדרישות של הטרנד החדש.
יתרונות : מחיר נגיש (ומשתנה יש לומר) – אני רוכשת אותם ב10.99 ש''ח, מתייבש במהירות.
חסרונות : התאכזבתי מהגוון, פשוט לא הצלחתי להגיע לצבע שאני רוצה מבלי להניח כמות מכובדת של שכבות.
התוצאה הסופית: נחמד, לא בשבילי.

לסיכום : אחרי כל הניסיונות, בעיניי הלק של קרליין Careline #307  הוא המנצח הגדול לעונה הנוכחית. מצדיק את המחיר, את ההמתנה הלא כל כך ארוכה לייבוש, ובעיקר נותן גוון חלבי מ-ה-מ-ם שכל כך שולט עכשיו באופנה :)

בהחלט מומלץ לקניה, אז רוצו עכשיו לסופרפארם כי הוא במחיר מעולה!
סופ''ש נעים לכולנו!
באהבה,
אולגה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה