יום רביעי, 8 באפריל 2015

תיק האיפור האישי שלי -כל ההמלצות.

בטח כבר התרגלתן שכל פוסט שלי בתקופה האחרונה מתחיל בהתנצלות, אז (שוב) תרשו לי לנצל את הבמה ולומר שהתגעגעתי לבלוג ובאמת באמת שהייתי כל כך עמוסה בתקופה האחרונה שלא יצא לי לצערי להעלות כתבות חדשות, אבל אל דאגה ! זה משתנה ממש ע-כ-ש-י-ו.
בזמן האחרון הרבה פעמים לקוחות שואלות אותי מה נמצא אצלי בתיק האישי ואם יש דברים מסוימים שאני ממליצה עליהם, אז קודם כל התיק שלי למרבה ההפתעה (או שלא) נורא מצומצם. יש לי אך ורק מוצרים שאני צריכה ומשתמשת בהם ולא מעבר, איך אומרים אצלנו? הסנדלר לגמרי אבל לגמרי הולך יחף.
נכון שבעבר כבר העליתי כתבה על המוצרים שאני משתמשת בהם ביומיום אבל זה היה כל כך מזמן והרבה דברים השתנו :)





לפני שבועיים וחצי חזרתי מטיול קצר ברומא, לשם שינוי לא הבאתי מזוודה מפוצצת במוצרים חדשים ,למרות שביקרתי גם בספורה (כן תתפלאו יצאתי משם בידיים ריקות למרות שחשבתי שאני "צריכה" המון דברים ),במאק ובקיקו. מכל אלה דווקא קיקו הכי עניינו אותי כי לא הכרתי ולא התנסיתי במוצרים של החברה קודם לכן.
אז נתחיל עם המוצר הראשון והמוצלח -

1 מייקאפ של KIKO
מדובר במייקאפ נוזלי שנקרא SKIN EVOLUTION- MEDIUM BEIGE , ביקשתי מהמוכרת טון אחד כהה יותר ממה שאני כי אנחנו כבר לקראת הקיץ ואני בדרך כלל אוהבת את העור שלי עם טון טיפונת חזק יותר. 
המרקם של המייקאפ נעים, האמת שהוא ממש ממש הזכיר לי את המייקאפ הנוזלי של חברת MUA שכתבתי עליו בעבר, מן מרקם סיליקוני סמיך שנותן כיסוי מעולה. ממליצה לשים אותו ישר אחרי ששמתן קרם פנים כי יש לו נטייה מעט לייבש את העור.
המייקאפ עלה לי בערך 10 יורו (לא זוכרת את המחיר המדויק) אבל בהחלט מדובר במוצר מעולה , שורד עליי כל היום ללא פודרה, אגב, לבעלות עור שומני רצוי גם לפדר,הוא יכול להיות מעט מבריק באזורים מסוימים.המוצר עם SPF 10.
חשוב לי לציין - אחרי שימוש של שבועיים וחצי התחילו להופיע לי מן פצעונים תת עוריים ,שלא היו קודם לכן. אני די מייחסת את זה למייקאפ כי כבר סבלתי מזה בעבר עם הפורמולה הישנה של רבלון קולורסטיי . בכל מקרה זה לא ימנע ממני להמשיך להשתמש בו כי הוא באמת טוב :)

2. המוצר הבא שייך גם הוא לחברת KIKO והוא לגמרי אהבה ממבט ראשון, אני לא זזה בלעדיו-
מדובר בעיפרון גבות שלהם.הנדיר יש לומר ולמה נדיר? מי שמכירה את העפרונות של הקוסמטקאיות לצביעת גבות (אלה שמתאימים את הגוון לגוון השיערה) וודאי תזהה דמיון . העיפרון משתלב בצורה מצוינת עם צבע הגבות שלי, גם אם אני מעבה אותן מעט זה לא נראה כאילו שמתי איזשהו צבע להדגשה, ההתאמה שלו פשוט מושלמת. 
העיפרון עצמו מגיע באריזה יחד עם מחדד קטנטן שאני נעזרת בו כל הזמן ומשלב גם מברשת לסירוק גבות .בקיצור- מוצר מהמם, מניסיון,הוא בטוח יחזיק אצלי איזה שנתיים לפחות (כי כמה כבר מבזבזים) ואני ממש ממליצה עליו! העלות שלו הייתה בערך6 יורו שזה באמת מחיר מצחיק :)



3מסקרות-
אני מציינת מסקרות כי אני פריקית של ריסים.לא יוצאת מהבית בלי ,מאז גיל 14 בערך, אוהבת את המסקרות המדגישות,מעבות ומאריכות ותמיד מנסה חדשות. לאור הטירוף שחברת ESSENCE יצרה כשנכנסה לעמדות ברשתות הפארם שלנו, החלטתי לנסות 2 מסקרות שלהן. 
המסקרה הראשונה מסדרת GET BIG LASHES בצבע ורוד היא המסקרה ה"עדינה" יותר- מפרידה, מדגישה אבל לא יוצרת מראה ממש דרמטי. היא לא משאירה גושים או מתפוררת ומרגישה קלילה על הריסים , כבר נתקלתי במסקרות שעושות לי תחושה כבדה מעט על העין.
הקטע המצחיק ביותר זה העלויות של המסקרות- זו עלתהלי 11 ש''ח. כן לא טעיתן- 11 ש''ח! קניתי 2 למקרה שייגמר :)
המסקרה השניה (הסגולה) היא הפייבוריטית שלי עד כה. מעבה,מדגישה,מאריכה ומה לא. בקיצור-מצוינת. מקסימום איכות במינימום עלות - 13 ש''ח ליתר הדיוק. 
המסקרה הנוספת שיש לי בתיק היא של חברת JA-DE ,שלמען האמת אני עדיין לא סגורה לגביה, היא מפרידה את הריסים בצורה טובה, מדגישה אותם ונותן גוון שחור שחור.ספק עושה לי משהו דרמטי בעניין...אבל אני עושה איתה בעיקר פינישים (המסקרות של ESSENCE מוצאיות הרבה חומר ואיתה אני מנקה").

4. סומק של חברת ESSENCE -
נכון יותר יהיה לקרוא לו שימר ,אבל המרקם שלו קצת שונה..הוא הרבה יותר דחוס משימר ופחות מבריק ואני בהחלט מסגלת לי אותו לסומק מעולה אגב. לדעתי זה המוצר "הכי יקר" שלהם, עלה לי משהו כמו 20-25 ש''ח . הסומק משלב בתוכו מספר גוונים -חום אדמה, ורוד ומן זהבהב. אפשר להשתמש בכל אחד מהם בנפרד (מה שיצריך מברשת קטנה) או לעשות כמוני ולערבב הכל עם הקבוקי :). יש לו נטייה קלה להימרח בצורה קצת לא אחידה אז חשוב לקחת כמות של חומר ולטשטש טוב טוב, לבהירות עור -שימו לב המוצר משזף ומעלה את גוון העור בטון וחצי לפחות לכן עדיך אולי לערבב אותו עם החלק הורוד שלו כדי לנטרל. בקיצור- מוצר טוב בעלות מאוד אבל מאוד נמוכה. מתאים לשימוש אישי ספק למקצועי.

5. הגענו לחלק האחרון- אודמים
טוב אז זה בהחלט הולך להיות החלק הארוך בפוסט הזה. עד לפני שנתיים בערך לא יכולתי לסבול אודמים. אהבתי לשים אותם ללקוחות, אהבתי לראות בתמונות,על בנות אחרות וכו' רק לא על עצמי. הייתי יוצאת מהבית עם איפור מלא-כיסוי טוב,עיניים,סומק וכו' ובלי כלום בשפתיים. אולי רק שפתון נגד יובש כמו לבלו .
מאז ועד היום הרבה דברים השתנו והיום אני לא יכולה לצאת בלי אודם. אני קיצונית בבחירות שלי, לא אוהבת ורודים ,או אדמדמים. זה או בהיר בהיר ברמת ניוד או לכיון שני-אדום עז,סגול כהה ,בורדו וכו'..

* אז נתחיל עם ההמלצה הראשונה והמוצר שתפס את מקומו חזק בתיק שלי : אודם ניוד של איל מקיאז' שנקרא PALE PINK. מדובר באודם מאוד בהיר, שמזכיר נורא את הMYTH של MAC. אני מתה על דמוי מייקאפ לכן אני מכורה לאודם הזה ,הוא מאוד נעים על השפתיים,לא מפוצץ בלחות אבל גם לא מייבש.נשאר לכמה שעות טובות אבל מצריך חידוש ורענון בגלל שהוא בהיר נורא הוא משאיר פסים של חומר על השפתיים וזה נראה לא אסטטי. 
ככה הוא נראה עליי :


*האודם השני הוא מבית CALVIN KLEIN שנקרא DESIRE- DELICIOUS LUXURY # 139 .אני ח-ו-ל-ה על אודמים כהים, כמה שיותר סגול/בורדו, כמה שיותר כהה -ככה טוב! כשאני רוצה להשקיע באירועים (על עצמי) אני דואגת שהכיסוי יהיה לא פחות ממצוין, עם מעט הברקות, הרבה הצללות והארות, סומק, הרבה מסקרה וריסים ואודם כהה. רכשתי את האודם הזה באתר STRAWBERRY  שאגב כרגע הוא נמכר שם ב30 ש''ח !!!! הוא עם הרבה לחות לכן אני מציעה לשים תוחם מתחת כדי לקבע אותו קצת יותר,למרות שהוא שרד אצלי משהו כמו 4 שעות של שתייה,אוכל וכו' .

*השלישי והאחרון הוא הבחירה המפתיעה ביותר שלי - אודם מספר 01 של ביוטיקאר. אדום אדום. מהמם! החיסרון היחיד של האודמים שלהם לדעתי הוא שהם יבשים נורא.מצד שני זה בדיוק מה שגורם לעמידות שלהם.המחיר מצחיק, והמוצר בהחלט לא רע. אני משתמשת בו לעצמי ולא ללקוחות, הוא נשאר המון זמן על השפתיים, נותן את הצבע האדום העז ביותר שיש לי בתיק ופשוט מעולה. לאחרונה גם התחלתי לאמץ את האדומים ליומיום. נראה לי שאני מתמכרת :) 


*אחרון חביב הוא גלוס של חברת ESSENCE שלמען גילוי נאות נרכש רק כי עלה 6 ש''ח :) יש לו טעם מתקתק של תות ועוד משהו...הוא אמנם מבריק וחמוד אבל אני בקושי משתמשת בו בגלל שנורא קשה לי התחושה הדביקה הזו על השפתיים. חייבת לציין שבימי החורף הקשים כשסבלתי מיובש בשפתיים זה היה ה-פיתרון. אבל בשביל 6 ש''ח הוא בהחלט עושה את העבודה. אתן יודעות..שיהיה למקרה ש...:) או שזו יכולה להיות אחלה מתנה לאחיינית שלכן :)

וכמובן איך אפשר לשכוח את התיק המהמם של לנקום שמכיל בתוכו כל כך הרבה דברים שכל שנותר לי הוא רק לקנות ולקנות עוד :)
מקווה שנהניתן! 
בקרוב אני חוזרת עם המוןןן פוסטים חדשים,הפתעות,ובקיצור-דברים ששווה לכן לעקוב אחריהן,

הצטרפו אליי לעמוד הפייסבוק שלי ותתעדכנו :)
אם אתם עדיין לא עוקבים אחריי באינסטגרם זה בדיוק הזמן למצוא אותי! Olgasaf5 
שיהיה חג שמח!
נשיקות,
אולגה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה