יום ראשון, 14 ביולי 2013

סקירת מוצרים-חודש יוני Vichy Vs. Garnier


הרומן שלי עם ווישי התחיל ממש לאחרונה, עוד מהפוסט בו סיפרתי לכן על ההתרשמות שלי מקרם הלחות של החברה (שהיה מצוין אגב!) ומאז המשכתי להתאהב במוצרים שלהם. הפעם בסקירה מככבים שני מוצרים של ווישי - קצף לניקוי הפנים ותחליב גוף.
 
רקע קצר למי שפספסה את הפוסט הקודם או טרם הכירה את המותג: מדובר בחברה צרפתית שמתמחה במוצרי דרמו-קוסמטיקה שנבדקים על עור רגיש במעבדות מיוחדות. כמובן שכל המוצרים שלה היפואלרגניים ומותאמים לפי סוג הטיפול לו זקוק עור הפנים שלנו. דרך אגב, מקור השם נוצר משימוש החברה במי מעיינות אשר זורמים בעיר ווישי שבצרפת :)
זוהי חברה שלא מתפשרת על איכות המוצרים שלה. מי שעוקבת אחריי באדיקות יודעת שכשאני אוהבת מוצר מסוים אני מתייחסת יותר לתוצאה ופחות למותג, בלי קשר למחיר, ואני תמיד מנסה למצוא מוצרים עממים במחירים אטרקטיביים אבל מה לעשות, במקרה זה מדובר בחברה שהרוויחה את המוניטין שלה ביושר.
 
 
 
1. המוצר הראשון שרכשתי הוא קצף לניקוי הפנים שנקרא Purifying Foaming Water מסדרת Pureté Thermale. מדובר בפורמולה ייחודית אשר הופכת את מי הפנים הללו לקצף שמנקה את העור מזיהומים ומחזיר אליו את הזוהר והרעננות ונותנת תחושת משי נעימה. אני חייבת לציין שהקצף הזה משמש אותי כגראנד פינאלה בטקס ניקוי עור הפנים. מדוע? המוצר לא נועד להסיר איפור. כשניסיתי לעשות זאת הוא אמנם הוריד את המייק אפ והמסקרה אבל השאיר כתמים שנראו בבירור על הפנים והמגבת. לכן אני קודם ממליצה לנקות את עור הפנים עם סבון/חלב פנים, ולבסוף להניח את הקצף על העור בתנועות מעגליות, לשטוף וליהנות מהתחושה שהוא מותיר על הפנים!
 
 
 
2. המוצר השני הוא תחליב גוף שנקרא After Sun Daily Milky Care מסדרת Capital Soleil. זוהי סדרת מוצרים שנועדה לטפל בעור שלנו בעקבות החשיפה לשמש. את המוצר הזה אמנם קיבלתי במתנה אבל הוא מצטרף לסדרת ההמלצות שלי על ווישי. התחליב הוא תחליב טיפולי כמו שאר מוצרי החברה. מדובר באריזה מכובדת למדי של 150ml שתוקפה הוא לשנה. ומה עושה אותו כל כך טוב? קודם כל, שלא כמו שאר תחליבי הגוף לא מדובר במענה לעור יבש בלבד אלא כטיפול ממוקד לאחר חשיפה לקרני UV. במדינה שבה השמש זורחת מ-8 בבוקר ועד 7 בערב, לכל מקום אליו נלך נהיה חייבים להיזהר. האקלים אצלנו חם למדי ולכן הוא מחייב לשים קרם הגנה ושאר תכשירים כדי להגן על עור הפנים והגוף. התחליב של ווישי נועד למזער את הנזקים לאחר החשיפה, באזור הגוף בלבד. הקרם עצמו מורכב מצמחים ולחות ומסייע בהתמודדות עם הנזקים, כשהמטרה שלו היא לפצות על אובדן הלחות באופן יומיומי. הקרם נספג במהירות, אינו שמנוני או דביק והריח שלו מתוק מעט אך לא חזק. היתרון הנוסף שלו, מעצם היותו מוצר טיפולי, מתבטא בכך שהוא מרגיע אדמומיות שנוצרת בעור לאחר חשיפה לשמש. משום מה לא מצאתי את המוצר באתר של החברה אבל בהחלט ניתן למצוא עליו המון המלצות ברשת. אני בכל מקרה בהחלט מאמצת את המוצר הזה.
 
 
3. המוצר האחרון שבחרתי להציג הוא של חברת גרנייה ואני לא צריכה לספר לכן על ההיסטוריה שלי עם החברה. למי שרק עכשיו הצטרפה לבלוג, אני שומרת אמונים לחברה מאז גיל 18, בעיקר למוצריה של ניקיון הפנים. הפעם רכשתי את קרם העיניים שלהם מסדרת Essentials באריזתו החדשה. בעבר כבר סיפרתי לכן על ההתרשמות שלי מהמוצר אבל היות והאריזה השתנתה סביר להניח שגם מרכיביה, למרות שלא בדקתי לעומק. זהו קרם לחות לאזור העיניים. הוא לא נגד קמטים או מניעה של הופעתן של שקיות שחורות (בניגוד לגרסתו הקודמת) אלא מעניק לחות בלבד. אם לומר את האמת, רכשתי אותו כיון שהיה במבצע נורא שווה: 39.99₪ במקום 101.99₪. הקרם עדין ביותר ומותאם לעיניים ולעור הרגיש שלנו באזור. הוא מורכב מתמצית ענבים ונעים למגע. לי באופן אישי לקח זמן עד שהקרם נספג אבל אחרי כמה דקות כבר נעלמה התחושה השמנונית שנוצרה בהתחלה. סביר להניח שבמחיר המלא לא הייתי רוכשת אותו והייתי בוחרת במוצר טיפולי וקצת יותר חזק אבל לשימוש היומיומי הוא בהחלט נחמד, בעיקר למי שמרגישה יובש באזור העיניים. לפי האריזה, השימוש בקרם הוא מגיל 20 עד 65. אני נוטה להאמין שכבר מגיל 30 רצוי לרכוש מוצר שמשלב גם לחות וגם נותן איזושהי אלסטיות לעור מסביב לעיניים. בסך הכל מוצר טוב ואולי מומלץ למשתמשות בטווח הגילאים 20-30 אך בטוח לא מעבר (אלא אם בורכתן בעור מושלם :) ) 
 
עד כאן לרכישות חודש יוני. כבר הולכת לעבוד על פוסט הבא, חדש ומסקרן :) 
 
שלכן באהבה,
אולגה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה