יום שלישי, 23 באפריל 2013

איך להתאפר כמו ביונסה ?

וואו וואו, כמה שחיכיתי לכתוב על ביונסה ! זוהרת, נשית,סקסית...אין מספיק מילים לתאר את האישה הזו, שנדמה שממש משתלטת על העולם! אינספור שירים ולהיטים, זכיות בפרסים הכי נחשבים, בעל מצליח וילדה מדהימה..מה עוד אפשר לבקש?
אז אני ביקשתי לעצמי את המראה שלה, והפעם בחרתי בה כמוזת איפור שלי, ואין לכן מושג כמה נהניתי!
ביונסה היא מסוג הנשים שיפות גם בלי איפור, יופי טבעי שכזה..אבל כשהיא נמצאת בטקסים נחשבים או על הבמה בהחלט ניתן להבחין בדפוס מסוים של קו האיפור שלה. מראה מאוד נקי ולא מתאמץ, לרוב ביונסה תעדיף ללכת על גוונים חומים,זהב, וברונזה שעושים פשוט נסים ונפלאות לעור המוקה שלה, ברוב הפעמים היא בוחרת באודמים/גלוסים שקופים או בצבעים ניטרליים . לאחרונה אפשר לראות שהיא מעזה יותר עם אודמים אדומים כמו לדוגמא בטקס הגראמי 2013 שבו בחרה להגיע במראה די צנוע, אוברול שחור-לבן אסימטרי ואיפור נקי כמו שהיא אוהבת עם איילינר ואודם אדום.


החלטתי קצת ללכת אחורה, לשנת 2006 ולהציג לכן מראה קצת שונה מביונסה שאנחנו מכירים. ולמה? מדובר במראה שכפי שכבר כתבתי בעבר בבלוג, הולך לשלוט גם השנה -המראה המטאלי המעושן. נכון שמדובר בשנת 2006 אבל כידוע אופנה היא דבר שחוזר. זהו המראה שביונסה הציגה כאשר התייצבה בתצוגת אופנה של EMPORIO ARMANI בלונדון.

אז איך אפשר להתאפר כמו ביונסה ?

לצורך ההדגמה הנוכחית החלטתי להשתמש בפלטת צלליות החדשה והמהממת יש לומר של חברת MUA הבריטית שקיבלתי לא מזמן הביתה. את הסקירה שלה אני אפרט אח''כ, אבבל אציין שמדובר בצלליות מדהימות ועמידות ביחס לעלות!

עיניים:

1. לאלו מכן שעוקבות אחריי באדיקות כבר אין צורך להסביר שאני תמיד מתחילה מהעיניים:) הניחו מייק אפ מוצק רצוי בגוון בהיר,אין צורך בהתאמת גוון מדויקת כיון שאנחנו צריכות את המייק אפ כאן כבסיס לקיבוע הצללית.
2. הניחי צללית כחולה כהה בגוון מטאלי על כל גלגל העין בטפיחות כדי שהחומר יהיה מרוכז יותר ודחוס יותר וכך לא יתפזר. רצוי להשתמש במברשת שטוחה ורחבה לאיפור העין.
3. את העישון הפעם בחרתי לעשות בדרך קצת שונה והתחלתי אותו בעיפרון כחול כהה, פשוט יצרתי קו גס,לא בדיוק מדויק בזווית העין ומשכתי אותו גם לכיון הזוית החיצונית בקו הריסים התחתון ממש בקצה כדי ליצור מראה מעט רך יותר כי כפי שניתן לראות בתמונה אמנם אנחנו יוצרות מראה מעושן אך בהחלט רך ולא מחודד יותר. לאחר הנחת העיפרון קחי מברשת טשטוש זוויתית או עגולה טבלי בצללית שחורה (במקרה שלי הלכתי על צללית שחורה מבריקה הפעם) וטשטשי את העיפרון בתנועות מעגליות החוצה ופנימה מעט כדי ליצור זוית מעושנת. עשי אותו הדבר בעין השניה, ומשכי את הצללית מעט בקו הריסים התחתון בדיוק איפה שהנחת את העיפרון.

4.כפי שאת רואה כבר יצרת לך זוית מעושנת מדהימה במיוחד עם הצלליות, העיפרון בעצם נותן לזה מראה מודגש יותר ועמיד יותר! עכשיו חזרי את מברשת הטשטוש וטבלי אותה בצללית בגוון חום יין או בורדו לבחירתך וטשטשי אותה החלט מהזווית החיצונית שיצרת ,פנימה אל כיון הגבה זה בעצם מה ש"מקפיץ" את העין ואת האיפור ונותן מראה של צללית ורדרדה שבתמונה.
5. להשלמת המראה בחרתי להניח עם האצבע בטפיחות עדינות רק בחלק הפנימי של העין, כצללית מטאלית,כסופה, אבקתית כדי ליצור את המראה הכל כך זוהר שביונסה הציגה. קחי כמות קטנה של צללית והניחי בזוית הפנימית של העין וטיפה על גלגל העין כדי ליצור הארה ולשדרג את האיפור :)
6. מעגל ריסים כמובן ומסקרה והעיניים מ-ו-ש-ל-מ-ו-ת !

בסיס:

1.הניחי קרם לחות על עור הפנים,עד לספיגה מלאה
2.מייק אפ בגוון תואם במדויק, לא כהה יותר ולא בהיר יותר :) הניחי עם ספוגית או מברשת אם יותר נוח לך על כל הפנים כולל קו הצוואר לצורך השוואה.
3.הפעם בניגוד לפוסטים הקודמים אני לא עושה פיסול של הפנים מלבד שרטוט האף ממש בקטנה, כלומר- לאחר הנחת המייק אפ ,לקחתי מייק אפ כהה יותר ובעזרת מברשת מיקי אפ או ספוגית שהשתמשתי בה מקודם, פשוט הנחתי שני קווים מקבילים משני צידי האף ומעט בקצה כדי להצר ולהרים מעט את האף.
4.הניחי פודרה בעזרת מברשת, בכוונה אני אומרת מברשת ולא פאף כי במראה הזה לא רציתי להשיג לוק נורא נורא מוקפד ומפודר אלא קליל יותר שייראה אפילו טיפה "מיוזע" כי זה הזוהר שאנחנו רוצות להשיג! :)
5.השתמשתי בצללית בורדו שהנחתי מקודם לצורך הטשטוש בעיניים , גם כסומק. אגב בנות- מי שלא יודעת..סומק וצללית זה אותו מרקם ואותם חומרים רק שצללית מגיעה באריזה קטנה ודחוסה יותר.לכן אין מניעה וניתן להשתמש בצללית כסומק ולהפך.
הניחי את הצללית על עצמות הלחיים מכיון האוזן לכיון האף בתנועה אלכסונית מעט כדי בעצם כך ליצור את הפיסול (לבעלות פנים מרובעות ואובליות מומלץ להניח בכיון ההפוך- מכיון הלחיים ,תפוחי הלחיים כלומר ,בתנועות מעגליות החוצה ולהמעיט בחומר שבין עצם הלחי לכיון האוזן אלא לרכז יותר בתפוחי הלחיים עצמן :)
6. טיפ קטן ממני- את הGLOW שיש לביונסה על הלחיים השגתי בעזרת צללית פנינה פשוטה אך מבריקה, לאחר הנחת הסומק הניחו את הצללית בעזרת מברשת קטנה ,ניתן אפילו להשתמש במברשת שאיתה איפרתן את העיניים, מעט מעל הסומק ולמזג על ידיד טשטוש.זה מיד "מקפיץ" את כל הלוק.



החלק החביב והאחרון זה השפתיים- ניתן לראות כפי שכבר הסברתי שביונסה חובבת המראה הטבעי והלא מתאמץ בשפתיים ולחיים, ולרוב תבחר בגוונים טבעיים ונייטרליים לכן כל מה שנדרש מכן זה להניח גלוס שקוף והמראה של ביונסה הושלם. ועכשיו צאו לכבוש את העולם כמו שהיא אומרת-
Who run the world ? GIRLS !


אני חושבת שהטענה שלה בהחלט מוצדקת עכשיו כשכל אחת מאיתנו יכולה להשיג את הזוהר שלה ממש בכמה דקות של עבודה! נשים בהחלט שולטות!

בנות, מקווה שנהניתן לפחות כמוני מהלוק הזה :)
אני יכולה להעיד שהוא בהחלט היה בין האהובים עליי ונורא נורא חיכיתי להדגים לכן!!!

בעיניי המראה הזה הוא מושלם למסיבת ליל קיצית ואפילו לימים חורפיים יותר כמו ערב סילבסטר והמסיבות הנוצצות !


תהנו,
שלכן באהבה :)

אולגה

תגובה 1: