יום רביעי, 3 באפריל 2013

איך להתאפר כמו ג'ניפר לופז ? (שחזור של איפור)

היי לכולן !
כמו שהבטחתי, אני אעלה בטור הראשון שלי "איך להתאפר כמו..." 2 לוקים, באופן חד פעמי לרגל החגיגה !
לכל אלו שעדיין לא יודעות במה מדובר- מוזמנות להיכנס לפוסט הקודם שלי איך להתאפר כמו ג'ניפר לופז ולהתרשם מאיפור שיצרתי בהשראת הכוכבת.


הפעם אני אשחזר צעד אחר צעד את האיפור שג'ניפר הציגה בטקס הGOLDEN GLOBE AWARDS 2011
כמובן, כיאה לה, מדובר שוב באיפור שמבוסס על הדגש בעיניים, כולל שימוש שריסים, צללית מטאלית, אך הפעם בגוון קר- כסוף. בנוסף ג'ניפר הלכה על איילינר עבה שהוסיף למראה דרמטיות מרשימה (בנוסף לריסים המלאכותיים) , פנים נקיות, העור בגימור פודרה עדין מאוד ולא כמו שאנחנו רגילות לראות אותה, סומק בגוון עדין וקר, ורוד בייבי ושפתיים חיוורות שוב, כסימן היכר.
האיפור הזה אולי קצת בניגוד לפוסט הקודם ייטיב גם עם בעלות העור הבהיר כיוון שברובו מתבסס על צבעים נייטרלים וקרים וגם השאיפה היא להגיע למראה בהיר ומט ולא לגוון עור שזוף ומבריק שייראה מלאכותי על בעלות העור הבהיר.

אז בואו נתחיל !

להלן המוצרים שניתן להשתמש בהם , ואני בכוונה לא מדגישה את המוצרים שאני בחרתי כיוון שאפשר להשיג את הלוק הזה בכל מיני דרכים.

אנחנו נזדקק לבסיס הבא : מייק אפ עם כיסוי מלא בגוון עורך (הפעם לא נערבב 2 גוונים כיון שאנחנו לא רוצות ליצור מראה שזוף אלא אוורירי יותר) ,כמובן קרם לחות להנחה לפני המייק אפ, פודרה שקופה או בצבע הגוף - NUDE, על גוון ורדרד מעט. כמובן כמובן אי אפשר ליצור את המראה של ג'ניפר בלי לפסל ,לכן נצטרך מייק אפ בגוון כהה לפחות ב2 טונים מגוון העור ומייק אפ בהיר בטון וחצי מהגוון שהשתמשנו לבסיס.
לעיניים : צללית בגוון כסוף מטאלי, צללית בגוון כחול כהה לטשטוש, איילינר שחור, עיפרון לבן וצללית לבנה לקיבוע העיפרון. מעגל ריסים , מסקרה ובמראה הזה אני ממליצה ועוד איך להשתמש בריסים מלאכותיים וכמו שאתן כבר הספקתן להכיר אותי- ריסים בודדים ולא סטריפ שלם (אני פחוד בעד המראה הכבד)
סומק- האמת שאני בחרתי בסומק של חברת לוריאל, בגוון ורוד מבריק מעט ובנוסף על תפוחי הלחיים הוספתי צללית מבית יוסי ביטון, בגוון ורוד בייבי כדי מעט לעדן את הברק. בנות- לא לפחד ניתן להשתמש בצלליות כסומק, בסופו של דבר מדובר באותו מרקם.
שפתיים- עיפרון שפתיים בגוון טבעי וגלוס מט בגוון ורוד או צבע גוף.

וכך עושים את זה :

1. תחילה יש להניח מייק אפ על העפעף,תבחרו בצבע נייטרלי אך לא כהה מדי ,רצוי שיהיה מייק אפ מוצק.יש להניח עם האצבע או ספוגית בטפיחות .

2. כעת נעבור אל הצללית. היות ומדובר בצללית אבקה במקרה שלי (תוכלו לבחור בכל צללית אחרת, אבן או אבקה בגוון מטאלי) יש להניח את הצללית בטפיחות עדינות מעל העפעף על כל גלגל העין,אבל חשוב נורא לא לצאת מהגבולות. אנחנו לא רוצות ליצור מראה של כדור דיסקו . עדיף לקחת מברשת עם משטח רחב ושטוח, להנחה נוחה ונכונה.

3.לאחר שהנחנו את הצללית נעבור כעת אל צללית בצבע כחול כהה שבחרנו לטשטוש. את הטשטוש יש לעשות בקשת,מהזוית החיצונית של העין פנימה ולהפך. טיפ קטן ממני- קחו מברשת חתוכה בצד אחד,אך עבה (שנועדה לרוב ליצור פינות בזוית של העין) ציירו איתה פס כחול כהה ממש מעל גלגל העין,בקפל והתחילו לטשטש בעצם את הפס בעזרת מברשת טשטוש ארוכה מעט כלפי מעלה.לזרוק את הצבע מהפס שציירתן החוצה, מה שיצור מעגל רך ומעבר צבע יפה וכמובן שילוב עם המטאלי.

4.שלב הבא ובעצם אחד לפני האחרון - איילינר. הניחי פס נדיב של איילינר, טיפ קטן ממני- במידה ואת מפחדת לצאת מהקווים, ציירי לך פס עם צללית שחורה, או אפילו לבנה,שרטטי את גבולות האיילינר שתרצי להניח -ובהצלחה ! הדרך הנכונה בעיניי שעובדת בשבילי כבר כמה שנים בהנחת איילינר היא להתחיל את הפס מאמצע העפעף,החוצה אל הזוית החיצונית עד לריס האחרון.לעצור. לפתוח את העין ולהמשיך את הפס אל הזוית הפנימית ולחבר בין הפסים שהנחת על העין.השיטה היא לעבות. עדיף שיהיה מה להוסיף,ובמקרה הזה גם מדובר באיילינר די עבה,ולאחר שהצלחת להביא את הקו לעובי הרצוי, תוציאי פס באלכסון מהריס האחרון החוצה, בעצם מהזוית החיצונית של העין החוצה. כדי לשרטט זוית מדויקת יותר טיפ קטן- הניחי טלק באלכסון,עם ספוגית,ממש בזוית העין כלפי מעלה,עכשיו גשי ליצור את הזוית המושלמת,האיילינר פשוט לא יצייר על גבי הטלק :)
5. הניחי עיפרון לבן בתוך קו המים,בקו התחתון והניחי מעליו צללית לבנה לקיבוע.
6. מעגל ריסים, מסקרה וריסים מלאכותיות, ובכך סיימנו עם העיניים ! פשוט נכון ?

בסיס :
1. הניחי קרם לחות ולאחר מכן מייק אפ בטפיחות,בעזרת ספוגית . אני מאוד אוהבת להשתמש במברשת קבוקי להנחת המייק אפ ולעשות את ההשלמות עם הספוגית ובעצם להגיע לזויות נסתרות יותר כמו פינות האף וכו'.. לשיקולכן :)
2. לאחר הנחת המייק אפ, התחילי לפסל,כמו שכבר כתבתי בפוסט הקודם, ג'ניפר מתאפיינת באיפור שמדגיש את הקווים שלה,ובעיקר את עצמות הלחיים. לכן הניחי בקו של עצם הלחי מייק אפ כהה ומעליו מייק אפ בהיר יותר להארה. בטפיחות ערבבי ביניהם כך שיווצר מעבר חלק אך עדיין ידגיש את עצם הלחי.
3. הניחי פודרה בעזרת הפאף או בעזרת מברשת,מה שנוח לך יותר. אני באופן אישי מניחה בדרך כלל עם פאף ו"מעיפה" שאריות עם מברשת כדי שלא יווצר מראה קמחי מדי.
4. המראה כמעט מושלם! כעת נשאר להניח סומק -בגוון ורוד מבריק או גוון אפרסקי מעט,על עצם הלחי .לאחר שסיימת קחי סומק בהיר, ורוד בייבי,או צללית בסיס ורודה , חייכי והניחי בתנועות מעגליות על תפוחי הלחיים,זה נותן מראה מעט בובתי לאיפור ומאיר את האזור ונותן לו מראה מעט נקי יותר ורך יותר.

שפתיים :

הניחי עיפרון בצבע גוף , שרטטי את הקוים על השפתיים וטשטשי פנימה מעט. הניחי גלוס.והמראה מ-ו-ש-ל-ם !

קצר, מתאים לאירוע ואפילו לימי הקיץ שגם השנה מאמצים את הטרנד המטאלי, ולסתם בילוי לילי שבטוח ישאיר את הנוכחים המקום תוהים מי הכוכבת שזה עתה נכנסה ?!

תהנו !!! בהחלט מראה מנצח,בשילוב עם בגדים נכונים ושיער אסוף לדעתי מדובר במראה מנצח.

שלכן,באהבה :)


תגובה 1: