יום שני, 18 במרץ 2013

קיץ 2013 -טרנדים בעולם האופנה והאיפור


אז כפי שבטח שמתן לב,אני מאוד אוהבת להתעדכן ולעדכן בכל הנוגע לטרנדים שעתידים לפרוץ בעולם בשנת 2013 ובקיץ במיוחד.השנה כל הפוקוס הוא על העיניים, כמה שיותר צבע, כמה שיותר צלליות- ככה טוב! בתצוגות האופנה שנערכו בעולם העיניים משכו את מלוא תשומת הלב ובחרתי להביא לכם כמה דוגמאות

chanel spring-summer 2013 - בתצוגת האופנה של שאנל,הלכו עם הטרנד שליווה אותנו בשנה שעברה (וכבר כתבתי עליו בפוסטים הקודמים שלי) וזה הגוון המטאלי. העיניים הודגשו בעזרת צללית מטאלית עם דגש על קו הריסים שנעשה הפעם בעיפורן שחור ולא איילינר, גם בקו הריסים התחתון וגם בעליון,מראה שנותן אשליה של עין גדולה יותר (כיון שמדובר בקווים חיצוניים) וחתולית.השפתיים חיוורות, הלחיים ללא סומק. מראה שלכאורה נראה קר אבל בהחלט ממשיך איתנו לעונה הקרובה.


christian dior s/s 2013 - אצל כריסטיאן דיור, הלכו השנה על כל הקופה, צבעונית ככל שתהיה ! צלליות בגוונים של ורוד, ירוק, שולבו יחד עם אבני חן בצבעים מנוגדים, שהודבקו מעל העפעפיים של הדוגמניות. שוב, גם כאן אפשר לראות פנים מאופרות ללא דופי, מייק אפ במראה נקי ולא מפודר כלל, ללא סומק ושפתיים טבעיות.

Versace-גם בוורסאצ׳ה בדומה לשאנל הלכו על מראה מטאלי ומבריק בשתי מורות .
תצוגת אופנה אחת הציגה מראה של פנים נקיות עם צללית זהב מטאלית שאליה צורפו ריסים מלאכותיות להדגשה.


מצד שני אצל ורסאצ׳ה וכן אצל מעצבים נוספים ניתן היה לראות מראה לגמרי לא מאופר,פנים נקיות כאשר רק שימר מכסה את העור,המייק אפ ללא זכר לפודרה וסומק.
אני באופן אישי בעד המראה הטבעי אבל חשוב לי להדגיש :לא חיוור.נכון שכאשר מציגים את הקולקציה עם מינימום איפור ,הפוקוס כולו על הבגדים,כי מה לעשות..בעידן של היום לא רק לבגדים יש אמירה,אלא גם לאיפור שבהחלט יכול לגנוב את ההצגה.

מגמה נוספת וחדשה שנראתה באופק קשורה לשנות ה-60 ומתמקדת בעיקר בריסים.ריסים,והרבה ריסים.גבות בולטות (טרנד שהמשיך איתנו מקיץ שעבר וגם עליו כתבתי) ואיילינר עבה בסגנונה של טוויגי האחת והיחידה.


אני חייבת לציין שבשנים האחרונות תרבות הדבקת הריסים בארץ השתנתה מקצה לקצה.בתור אחת שבילתה חצי שנה בארה״ב ובווגאס בפרט אני יכולה לספר לכן שאנחנו אימצנו את הטרנד הזה באיחור. ועכשיו תנו לי רגע להפריד את כל נושא הריסים שאני מדברת עליו,מגברת אביבית בר זוהר,כבודה במקומה מונח.
אני לא מתכוונת לריסים שלמים שנותנים מראה מעט כבד ומלאכותי,שאני באופן אישי פחות מתחברת אליו בלשון מעטה... אני כן בעד ריסים בודדים וכמה שיותר.קודם כל זה נוח,קל להדבקה ולא נראה מלאכותי בכלל אלא פשוט מדגיש את האיפור ומקפיץ אותו למראה מעט דרמטי יותר.אלה בדיוק הריסים שאני משתמשת בהן כאשר אני מאפרת.
מיותר לציין שאמריקאיות צעד אחד לפנינו,ומזמן,בכל נושא האיפור וטיפוח.כל החודשים שגרתי שם,ראיתי נשים מתוקתקות,מאופרות וכמעט תמיד עם ריסים מודבקים ותהיתי מתי זה יגיע לכאן? אז למזלי הטרנד הזה רק מתחזק משנה לשנה ואני אומרת- בנות,לא לפחד! לכו על זה,זה עושה ניסים ונפלאות לאיפור !

אז מה יהיה לנו בקיץ הקרוב? הרבה צבע! הדגש על העיניים ,צלליות צבעוניות,ירוק,כחול,איילינר עבה שגם הוא בצבעים מהממים,פנים נקיות כמעט ללא סומק.
שפתיים האמת שגם השנה כמו בשנה שעברה (למי שלא קראה נא להיכנס לפוסט של טרנדים הקודמים בבלוג) הצבעים החזקים נשארים איתנו,קורל,סגול,ורוד בזוקה וכתום,שולטים גם הקיץ הזה באופנה.


שימו לב שחשוב לדעת על מה שמים דגש-העיניים או השפתיים,כדי לא ליצור מראה כבד ויותר מדי צבעוני ומצועצע.

קיץ 2013,אין מאושרת ממני שהגעת!!! שיהיה לנו קיץ טרנדי,צבעוני והכי חשוב-פשוט קיץ יפה!

שלכן,באהבה;)







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה